AndroidHealthClinic

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.146
Ik blijf de melding krijgen: Coupon code "30APRLP" is not valid. Met meerdere producten geprobeerd...

Had ik natuurlijk zelf kunnen bedenken. Vond het al vreemd :D

@BP: Banner op website klopt niet :)

Het klopt inderdaad dat de kortingscode op de website foutief was, per abuis was de Poolse kortingscode op de Nederlandse website toegevoegd. Zoals vermeld op de hier toegevoegde bijlage op het forum klopt de code wel, goed dat jullie dat gevonden hebben. Overigens is vanochtend vroeg de correcte code tevens alsnog op de website geplaatst. Maar excuses voor dit ongemak!

Creapure is ook Creatine Monohydrate, maar geproduceerd door een bedrijf wat de handelsnaam Creapure heeft geregistreerd (Creapure wordt altijd geproduceerd door AlzChem). Aangezien Creapure dus branded is, weet je als gebruiker zeker dat je altijd hetzelfde product koopt met dezelfde ingrediënten, waar je het ook koopt. Creapure heeft ook standaard purity levels voor alle gemaakte batches.

Maar jullie eigen crea Monohydrate is die iets minder dan de creapure?

Vraagje over de complete mix bedtijd... Volgens de omschrijving bevat een dosering 30 gram eiwit. Zie onderstaande omschrijving.

Complete Mix Bedtijd is een perfecte eiwitshake die genomen wordt voor het slapen gaan. Het bevat premium langzaam vrijkomend micellaire caseïne dat een enorme 30 g eiwitten per portie van 35 g oplevert en voorziet de spieren van aminozuren als BCAA en glutamine wanneer je slaapt. Het is bijzonder arm aan vetten en koolhydraten, met minder dan 1 g per portie.
Maar, complete bedtijd is meer dan een eiwitshake alleen. Het bevat eveneens 3 g L-leucine per portie, wat de spiermassa helpt te groeien, en 1,5 g spieropbouwende HMB die 100% puur is.
En daar blijft het niet bij! Om humeur, rust en slaap te verbeteren, en tegelijkertijd aan het herstel bij te dragen, bevat complete bedtijd 1 g L-lysine, 500 mg L-tryptofaan en 250 mg L-theanine.

Nu wil ik hier een dubbele dosering van pakken omdat ik graag wat meer eiwitten over de nacht binnen wil krijgen. Wordt dit een probleem met de toegevoegde l-leucine, HMB, l-lysine, l-tryptofaan of l-theanine?

Tot wanneer is de fosfatidylserine houdbaar?

Is er momenteel een kortingsactie gaande? 30APR is verlopen. :(

25PSER op de pure series producten geloof ik

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.154
Vraagje over de complete mix bedtijd... Volgens de omschrijving bevat een dosering 30 gram eiwit. Zie onderstaande omschrijving.

Complete Mix Bedtijd is een perfecte eiwitshake die genomen wordt voor het slapen gaan. Het bevat premium langzaam vrijkomend micellaire caseïne dat een enorme 30 g eiwitten per portie van 35 g oplevert en voorziet de spieren van aminozuren als BCAA en glutamine wanneer je slaapt. Het is bijzonder arm aan vetten en koolhydraten, met minder dan 1 g per portie.
Maar, complete bedtijd is meer dan een eiwitshake alleen. Het bevat eveneens 3 g L-leucine per portie, wat de spiermassa helpt te groeien, en 1,5 g spieropbouwende HMB die 100% puur is.
En daar blijft het niet bij! Om humeur, rust en slaap te verbeteren, en tegelijkertijd aan het herstel bij te dragen, bevat complete bedtijd 1 g L-lysine, 500 mg L-tryptofaan en 250 mg L-theanine.

Nu wil ik hier een dubbele dosering van pakken omdat ik graag wat meer eiwitten over de nacht binnen wil krijgen. Wordt dit een probleem met de toegevoegde l-leucine, HMB, l-lysine, l-tryptofaan of l-theanine?

Het is niet aan te raden een dubbele dosis te nemen. De hoeveelheden tryptofaan en theanine in het bijzonder zijn optimaal, en verhogen is niet te adviseren.

Om toch je proteïne inname te verhogen, zou je wellicht een scoop Pure Whey Protein kunnen toevoegen aan de Complete Mix Bedtijd?

Glycerol Monostearate - > uit voorraad :(

Op welke producten zit de 60% korting?

Heb je überhaupt gekeken?
uploadfromtaptalk1461758384242.png

Ja dat vroeg ik me ook af, ik kreeg een heel spannend sms'je vanmorgen.
Spanning duurde totdat ik de site ging bezoeken.

Voelde me wat misleid. :(

@Krueger, tja....................:rolleyes:

Geen 60% maar heb toch weer 5 kg whey gekocht voor nog geen 45 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven