Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen 60% maar heb toch weer 5 kg whey gekocht voor nog geen 45 euro.

SMS wist ik niet. Reageerde meer op de reactie omdat ik dacht dat deze gericht was aan de reactie van BPs hierbovenJa dat vroeg ik me ook af, ik kreeg een heel spannend sms'je vanmorgen.
Spanning duurde totdat ik de site ging bezoeken.
Voelde me wat misleid.

Sorry mevrouw, heb inderdaad gekeken. Maar ga niet de hele site afzoeken en een dagtaak maken omdat ik een SMS heb ontvangen, ik kwam een aantal producten tegen met 20/25%. Nogmaals het spijt mij.

En niet op voorraadWat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden![]()
Wat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden![]()

Geen 60% maar heb toch weer 5 kg whey gekocht voor nog geen 45 euro.
welkom in de wereld van reclame.
OT:
jullie bestelling was uiteindelijk op de 5de bezorgdag nog wel binnen dus niets mis gegaan.
zo'n lange levering is wel een negatief puntje imo.
de chocolade pinda whey smaak vind ik niet heel bijzonder, maar smaken verschillen natuurlijk.
de banaan en witte chocola heb ik nog niet geproefd.
de whey lost wel goed op in melk.
de joggingbroek die ik er bij heb genomen van jullie
hij zit heerlijk, lekker zacht, de XL is lang genoeg voor mijn stelten maar zit nog steeds goed om de middel.
met dit weer ook top want hij is lekker warm. ( in de zomer dan weer wat minder maarja wat wil je)
Wat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden![]()
Top, bedanktmbonheur, Glycerol Monostearate 500g wordt eind van de dag weer terug verwacht op voorraad te zijn.
Echt verschrikkelijk, ben er met open ogen ingetrapt, voor ik het wist was opeens 5 kg whey voor EUR 41 rijker, ik voel me vies...Wat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden![]()
Besteld! Whey en bcaa, hoop dat die van jullie beter weg te drinken is dan die van Myprotein.
Besteld! Whey en bcaa, hoop dat die van jullie beter weg te drinken is dan die van Myprotein.