MuscleMeat

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uit voorraad, dus...

Ja dat vroeg ik me ook af, ik kreeg een heel spannend sms'je vanmorgen.
Spanning duurde totdat ik de site ging bezoeken.

Voelde me wat misleid. :(

@Krueger, tja....................:rolleyes:
SMS wist ik niet. Reageerde meer op de reactie omdat ik dacht dat deze gericht was aan de reactie van BPs hierboven :)

• Like
Waarderingen: Inb4
Heb je überhaupt gekeken?
uploadfromtaptalk1461758384242.png
Sorry mevrouw, heb inderdaad gekeken. Maar ga niet de hele site afzoeken en een dagtaak maken omdat ik een SMS heb ontvangen, ik kwam een aantal producten tegen met 20/25%. Nogmaals het spijt mij.
:bow2::booty:

Wat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden:scold:

Wat een zuigende actie. In dikke letters tot 60% korting, en dat blijkt dan van de 1000+ artikelen alleen voor de framboos-ketonen te gelden:scold:

welkom in de wereld van reclame.

OT:

jullie bestelling was uiteindelijk op de 5de bezorgdag nog wel binnen dus niets mis gegaan.
zo'n lange levering is wel een negatief puntje imo.

de chocolade pinda whey smaak vind ik niet heel bijzonder, maar smaken verschillen natuurlijk.
de banaan en witte chocola heb ik nog niet geproefd.
de whey lost wel goed op in melk.

de joggingbroek die ik er bij heb genomen van jullie :heart:
hij zit heerlijk, lekker zacht, de XL is lang genoeg voor mijn stelten maar zit nog steeds goed om de middel.
met dit weer ook top want hij is lekker warm. ( in de zomer dan weer wat minder maarja wat wil je)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.171
welkom in de wereld van reclame.

OT:

jullie bestelling was uiteindelijk op de 5de bezorgdag nog wel binnen dus niets mis gegaan.
zo'n lange levering is wel een negatief puntje imo.

de chocolade pinda whey smaak vind ik niet heel bijzonder, maar smaken verschillen natuurlijk.
de banaan en witte chocola heb ik nog niet geproefd.
de whey lost wel goed op in melk.

de joggingbroek die ik er bij heb genomen van jullie :heart:
hij zit heerlijk, lekker zacht, de XL is lang genoeg voor mijn stelten maar zit nog steeds goed om de middel.
met dit weer ook top want hij is lekker warm. ( in de zomer dan weer wat minder maarja wat wil je)

basmca, jammer dat je de chocolade pinda whey wat minder vindt qua smaak, hoop dat de andere smaken je beter zullen bevallen. En goed om te horen dat de joggingbroek je bevalt! Dank voor je review!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.172
De framboos-ketonen en groene koffie-tabletten van BULK POWDERS™, nu met 60% korting zijn heel hard gegaan. Daarom wordt op dit moment in onze productie faciliteit een nieuwe voorraad gemaakt. Het zal naar verwachting eind van de dag weer (met nog steeds 60%) op voorraad zijn.

In de email staat gewoon duidelijk TOT. Ik verwacht dan zoals de meeste reclames dat dit 1 artikel betreft. Mooi 5KG whey besteld voor 41 euro. 25% + SALE10%. De hoogste korting normaliter is 30%.

Heeft iemand ervaring met die framboos ketonen van dr Oz, anders dan de resultaten op ratten en muizen.
Maakt het verschil?

Echt verschrikkelijk, ben er met open ogen ingetrapt, voor ik het wist was opeens 5 kg whey voor EUR 41 rijker, ik voel me vies...

Besteld! Whey en bcaa, hoop dat die van jullie beter weg te drinken is dan die van Myprotein.

Er staat een fout op de lijnzaad poeder verpakking. Er staat dat je het met water kan mengen.
Maar lijnzaad is natuurlijk niet in water oplosbaar. Vet en water stoten elkaar namelijk af en word echt een bende.
Zou beter op de verpakking kunnen staan dat het alleen met melk is te mengen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven