MuscleMeat

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is er nog een korting?
edit; nvm al gevonden

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.202
Ik wil de whey isolate banaan 5 kilo met de kortingscode bestellen. Jammer dat deze dan niet op voorraad is...

Ordell; we proberen voor je te achterhalen wanneer dit weer in voorraad wordt verwacht, maar dit is helaas wat lastiger te achterhalen. Hoop er toch nog spoedig bij je op terug te kunnen komen.

Kut DHL, gewoon pakket voor mijn deur gezet op de stoep, buurman had het gelukkig binnengehaald.
Geen kaartje in de brievenbus.
Vlgs T&T afgeleverd. Bij thuiskomst dus niks, ik bellen met 0880552000, moet ik 10cijferig code geven, ik: het zijn er 12.. O dan moet u 09003246700 bellen. Dat is wegtransport. Ik nog eens herhalen, 11 cijfers? Ja klopt!
Ik: alles komt toch over de weg?
Ik nummer bellen, bestaat niet! Vaag bandje met 1€ p/min..
En die pakket gemist voer je code in voor aflevering te kiezen site heeft nog nooit gewerkt!
Sorry hoor maar ik ga wat anders zoeken, de zoveelste keer al dat geseik met DHL.
Skinnie goed boos!

Ik nooit problemen daarmee. Dinsdag besteld, gisterenochtend weer keurig afgegeven[emoji1417]

Als je gewoon thuis bent is er niks aan de hand idd, maar als je werken bent wordt het een raar verhaal en je weet nooit of het 2,3 of 4 dagen duurt dus op zaterdag gokken heeft ook geen zin.

• #1.208
  • #1.210
Kut DHL, gewoon pakket voor mijn deur gezet op de stoep, buurman had het gelukkig binnengehaald.
Geen kaartje in de brievenbus.
Vlgs T&T afgeleverd. Bij thuiskomst dus niks, ik bellen met 0880552000, moet ik 10cijferig code geven, ik: het zijn er 12.. O dan moet u 09003246700 bellen. Dat is wegtransport. Ik nog eens herhalen, 11 cijfers? Ja klopt!
Ik: alles komt toch over de weg?
Ik nummer bellen, bestaat niet! Vaag bandje met 1€ p/min..
En die pakket gemist voer je code in voor aflevering te kiezen site heeft nog nooit gewerkt!
Sorry hoor maar ik ga wat anders zoeken, de zoveelste keer al dat geseik met DHL.
Skinnie goed boos!

Skinnie, dat is zeker niet zoals het hoort. Mag ik je vragen je klacht door te geven aan help@bulkpowders.nl ovv je bestelnummer? Vergeet ajb het zelf bellen naar nummers die €1,- per minuut kosten. Wij hebben een telefoonnummer tegen lokaal tarief, en als je het via e-mail aan ons doorgeeft kost het je helemaal niks. Onze klantenservice zitten er voor dit soort vragen en helpen je graag. Ik hoop dat het snel opgelost wordt.

De aanbieding van vandaag (BY1GT1) werkt niet goed! :(

Als ik 10 producten koop, dan zijn de goedkoopste 5 voor de halve prijs, maar de regel is dat van 2 producten de goedkoopste voor de halve prijs is. Dus bij 10 producten, de 2, 4, 6, 8 en 10-na duurste. Scheelt mij meer dan E 50,- of 5 keer bestellen in plaats van 1. Kan dit gemaakt worden?

Ik heb donderdagmiddag besteld bij jullie, normaal is het er in 2-3 werkdagen (dat zou dan zaterdag of anders dinsdag zijn). Maar nu staat er al sinds vrijdag dat hij naar het land van bestemming wordt vervoerd (Hij was vrijdag al in duitsland).
Enig idee waar deze grote vertraging vandaan komt? Bestelling# 1800023606

Ik heb donderdagmiddag besteld bij jullie, normaal is het er in 2-3 werkdagen (dat zou dan zaterdag of anders dinsdag zijn). Maar nu staat er al sinds vrijdag dat hij naar het land van bestemming wordt vervoerd (Hij was vrijdag al in duitsland).
Zelfde hier.

Die peaches and cream isolate whey smaakt trouwens heerlijk

Ik heb net met veel frustratie een bestelling gedaan. Ik wilde 2x eiwitten en 2x een maatschep. Na het invoeren van de buy one get one half price code kreeg ik alleen korting over de maatschep (joepie 15cent). Ik heb het een tijdje geprobeerd maar het werkte op geen enkele manier. Nu heb ik de bestelling zonder maatschep gedaan, maar hoop dat deze er toch nog bijgeleverd kan worden?
Mn bestelnummer is BP1800023889
0,5 ml maatlepel wilde ik er bij bestellen..

Ik heb net met veel frustratie een bestelling gedaan. Ik wilde 2x eiwitten en 2x een maatschep. Na het invoeren van de buy one get one half price code kreeg ik alleen korting over de maatschep (joepie 15cent). Ik heb het een tijdje geprobeerd maar het werkte op geen enkele manier. Nu heb ik de bestelling zonder maatschep gedaan, maar hoop dat deze er toch nog bijgeleverd kan worden?

De programmeur bij BP is een dummy, de actie werkt alleen goed bij 2 producten.

• #1.217
De aanbieding van vandaag (BY1GT1) werkt niet goed! :(

Als ik 10 producten koop, dan zijn de goedkoopste 5 voor de halve prijs, maar de regel is dat van 2 producten de goedkoopste voor de halve prijs is. Dus bij 10 producten, de 2, 4, 6, 8 en 10-na duurste. Scheelt mij meer dan E 50,- of 5 keer bestellen in plaats van 1. Kan dit gemaakt worden?

Voor deze aanbieding kun je zo veel producten kopen als je wenst, maar ten aanzien van het verrekenen van de korting wordt gekeken naar de goedkoopste producten in je winkelmand. Deze goedkoopste producten worden voor de halve prijs gerekend. Het werkt dus het beste bij aanschaf van producten van (ongeveer) dezelfde prijs. Als je bestelling bestaat uit 10 zakken Pure Whey Protein krijg je er 5 voor de halve prijs, maar bestel je 5 zakken Pure Whey Protein en 5 scoops wordt de korting inderdaad berekend over de 5 scoops. Het staat ook zo vermeld op de actiepagina: http://www.bulkpowders.nl/half-nl

Ten aanzien van de nog graag gewenste scoop; alle bestellingen worden vrijwel direct in het magazijn ingepakt en verzendklaar gemaakt. Het is helaas een geautomatiseerd proces en helaas is het niet mogelijk om nog iets toe te voegen. Dat spijt me..

• #1.218

Kaluro, ik heb je vraag bij deze doorgespeeld aan de klantenservice dit graag voor je uit te zoeken. Zij komen er bij je op terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven