Fitness Seller

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.341
Bedankt voor de reactie, ik ben ook van plan om meer te bestellen. Waarom heb ik overigens geen rewardpunten bij mijn account? Er staat dat ik er 0 heb, maar er elke 1 euro besteed schijnt er 2 te geven. Mijn laatste order staat er wel gewoon bij, bij 'my orders'.

EDIT: zitten erbij nu, komt pas als de bestelling verzonden is denk ik

Kan inderdaad tot 24 uur duren. Goed te horen dat ze inmiddels bijgeschreven zijn.

Bestelling is goed ontvangen!

• #1.344
deze de stoffen ooit getest van bulk powders? vandaag 10 gram beta aline genomen intra workout normaal met beta aline tintelt me mond altijd maar bij deze niks gevoeld terwijl ik 10 gram heb genomen. die van xxl nutrition voel ik al met 3 gram

Bedankt voor het wachten. We kunnen je garanderen dat deze Beta Alanine van hoge kwaliteit is, bijgesloten testresultaat laat dit zien. Het product waaruit jouw batch gemaakt is, is 99.1% puur.
De tinteling die uitblijven kunnen een resultaat zijn van meerdere dingen, wanneer je een maaltijd binnen 1 uur voor je training nuttigt, en dan weer afhankelijk van de tijd dat je de Beta Aline inneemt rond je training, kan je spijsvertering anders reageren en opname vertragen.

Of je bent gewoon al gewend geraakt aan de Beta Aline (dit is het meest waarschijnlijke, aangezien je met 10g wel een behoorlijke dosis intra workout neemt). Het feit dat je het intra workout inneemt zou kunnen betekenen dat het niet volledig is opgenomen tot je klaar bent met de training, dit heeft met de bloedstroom te maken en het feit dat je spieren als eerste worden voorzien tijdens training en de spijsvertering dus ook vertraagt.

We weten uit ervaring dat na consistente inname van Beta Alanine na ongeveer een week al, je de tintelingen niet meer voelt omdat je lichaam er aan gewend is geraakt. Dit betekent overigens niet dat het minder effectief is!

IMG_7624.JPG

erg bedankt, ik ga het vandaag even niet intra namen maar post workout, kijken of ik de tinteling dan wel voel.

bedankt voor de test

• #1.346
Mocht je het gemist hebben; je kunt nu met 30% korting bestellen. Code JULY30 Kijk op BULK POWDERS

080716_30offNL.jpg

• #1.348
Code niet meer geldig. Inderdaad gemist dus... :(

Enig idee wanneer de 100 gr. verpakkingen van trimethylglycine weer op voorraad zijn?

Je kunt nu ook weer met 30% korting bestellen. Gebruik dan code 3FJULY. De trimethylglycine 100g is online te bestellen.

Beste,

Ik ben een nieuwe klant, heb eens een bestelling geplaatst.

Ik ben curieus :).

BESTELLING #1800028158

• #1.350
Beste,

Ik ben een nieuwe klant, heb eens een bestelling geplaatst.

Ik ben curieus :).

BESTELLING #1800028158

Beste Nick,

Goed te horen dat je interesse voor onze producten is gewekt. We hopen dat de door je bestelde producten zullen bevallen en mocht je tzt een review willen geven over de producten op onze site zien we dat graag.

Succes!

• #1.351
holy shit ik krijg nu ookal smsjes van jullie :roflol: begin er wel een heel sekte-/cultgevoel bij te krijgen nu

• #1.353
  • #1.355
Voor degene die het ontgaan is en geen SMS bericht of e-mail ontvangt; deze week 30% korting op alles op www.bulkpowders.nl met kortingscode SAVE
Aanbieding geldt tot vrijdag 29 juli 2016

240716_30offNL_EXT-2.jpg

• #1.356
Vanaf nu tot middernacht kun je bestellen met 28% korting op www.bulkpowders.nl

Gebruik kortingscode AFLASH

110816_flashNL.jpg

Ik heb net een bestelling geplaatst maar ben de code vergeten in te voeren. Kan ik dit nog aanpassen? Zou ook nog wat extra dingen willen toevoegen aan de bestelling als dat mogelijk is.

Gaat om bestelnummer
1800030205
Om je alvast uit de droom te helpen, nee. Jouw bestelling is zometeen verwerkt en Bulkpowders reageert hier morgen pas. Met een beetje logica kun je dat zelf toch ook bedenken?? ;-)

• #1.360
Ik heb net een bestelling geplaatst maar ben de code vergeten in te voeren. Kan ik dit nog aanpassen? Zou ook nog wat extra dingen willen toevoegen aan de bestelling als dat mogelijk is.

Gaat om bestelnummer
1800030205

Zojuist heb ik je verzoek doorgegeven aan de klantenservice om te kijken wat er nog mogelijk is. De bestellingen worden bijna real-time ingepakt in het magazijn en het kan zijn dat het pakket niet gemakkelijk te traceren is, dus wellicht wordt er nog wat extra bij doen lastig. Maar we komen er bij je op terug! En dank voor je bestelling!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven