MuscleMeat

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Ik heb net een bestelling geplaatst maar ben de code vergeten in te voeren. Kan ik dit nog aanpassen? Zou ook nog wat extra dingen willen toevoegen aan de bestelling als dat mogelijk is.

Gaat om bestelnummer
1800030205

Je order hebben we nog op 'hold' kunnen zetten. Wat wil je dat we voor je doen? De bestelling annuleren? Dan kun je nog een nieuwe bestelling plaatsen (met gebruik van code en de extra producten toevoegen)? Of wil je deze toch door laten gaan & alleen kortingscode verrekenen? We hopen spoedig van je te mogen horen.

Je order hebben we nog op 'hold' kunnen zetten. Wat wil je dat we voor je doen? De bestelling annuleren? Dan kun je nog een nieuwe bestelling plaatsen (met gebruik van code en de extra producten toevoegen)? Of wil je deze toch door laten gaan & alleen kortingscode verrekenen? We hopen spoedig van je te mogen horen.

Top. Ik wil hem graag annuleren dan plaatst ik vanavond een grotere bestelling. Bedankt voor de moeite en uitstekende service.

Om je alvast uit de droom te helpen, nee. Jouw bestelling is zometeen verwerkt en Bulkpowders reageert hier morgen pas. Met een beetje logica kun je dat zelf toch ook bedenken?? ;-)

Wat zegt u? Is bij mijn eigen webshop overigens ook geen enkel probleem zolang de bestelling niet verstuurd is.

Mijn telefoon gaat, een smsje.
"Wie is dat nu nog zo laat?" roept mijn vrouw uit de badkamer.
"Euhh...", stamelde ik, "het is KPN weer, ze vragen of ik van abbo wil verwisselen..."
Mijn vrouw komt de badkamer uit, tandenborstel in haar handen.
"KPN stuurt niets om twee uur 's nachts..."
Was het al zo laat?! Het zweet staat op mijn voorhoofd. En op mijn rug. Misschien toch eens die elektrolytentabletten bestellen bij bulkpowders.
"Laat eens zien," mijn vrouw loopt op mij af.
"Nee het is euhh... het is Michelle"
"Wie is Michelle?"
"Een h**r. Die ik neuk," breng ik snel uit. Mijn vrouw stopt en kijkt mij ongeloofwaardig aan... zou ze het geloven?
"Ik geloof er niets van." Er is nu een ernstige toon te ontdekken in haar stem.
"Ja het is een h**r, het was eerst een minnares maar ja..."
"Laat zien wie het is!" mijn vrouw loopt op mij af en grijpt naar mijn telefoon. Ik trek hem net op tijd terug.
"Het is niet mijn telefoon" gil ik uit, mijn stem slaat over. "Het is haar telefoon"
"Wat doe je met haar telefoon...?"
"Ik heb haar vermoord ok, ik heb haar omgebracht, kaput, tottgemacht, van het leven beroofd, haar levensenergie verdonkeremaand, ik wou het je niet vertellen maar tja mevrouw blijft aandringen weer he want ze gelooft het weer niet." De paniek is van mijn gezicht af te lezen. Plots voel ik iets tegen mijn pols vliegen; het is een roze dumbbell van haar. Shit, die move heeft ze van @skinnie geleerd. Mijn telefoon vliegt mijn hand uit en mijn vrouw, behendig dat ze is, springt erachteraan en bemachtigt mijn telefoon.
"NEEEEEEEEEEEEEEEEE" ik zet me af en spring erachteraan, maar mijn vrouw is al weg. Zachtjes dringt de realiteit tot me door. Ik voel een traan over mijn wang rollen en een brok in mijn keel. Ik lik een traan op - niet zo zout, misschien zijn die nieuwe elektrolytentabletten toch niet zo'n slecht idee.
"Bulkpowders..." mijn vrouw schudt haar hoofd afkeurend. Ik zie haar met een snelle duimbeweging door mijn ontvangen berichten gaan.
"Bulkpowders... bulkpowders..." ik hoor de weemoed in haar stem. "Bulkpowders... flash sale 25.63% off tot morgen... buy 2 get 1 free... nieuwe elektrolytentabletten, hey die kan ik misschien wel gebruiken... 30% off op alle artikelen beginnend met een Z, X of Y, 10% korting op alle blauwe producten met de code COOLBLUE123..."
"Sorry, ik had het je moeten vertellen" weet ik nog uit te brengen.
"Morgen maken we een afspraak" zegt mijn vrouw resoluut. :fa:

• #1.366
"Euhh...", stamelde ik, "het is KPN weer, ze vragen of ik van abbo wil verwisselen..."
Was het al zo laat?! Het zweet staat op mijn voorhoofd. En op mijn rug. Misschien toch eens die elektrolytentabletten bestellen bij bulkpowders.
"Wie is Michelle?"
"Een h**r. Die ik neuk," breng ik snel uit. Mijn vrouw stopt en kijkt mij ongeloofwaardig aan... zou ze het geloven?
"Laat zien wie het is!" mijn vrouw loopt op mij af en grijpt naar mijn telefoon. Ik trek hem net op tijd terug.
"Het is niet mijn telefoon" gil ik uit, mijn stem slaat over. "Het is haar telefoon"
"Ik heb haar vermoord ok, ik heb haar omgebracht, kaput, tottgemacht, van het leven beroofd, haar levensenergie verdonkeremaand, ik wou het je niet vertellen maar tja mevrouw blijft aandringen weer he want ze gelooft het weer niet." De paniek is van mijn gezicht af te lezen. Plots voel ik iets tegen mijn pols vliegen; het is een roze dumbbell van haar. Shit, die move heeft ze van @skinnie geleerd. Mijn telefoon vliegt mijn hand uit en mijn vrouw, behendig dat ze is, springt erachteraan en bemachtigt mijn telefoon.
"NEEEEEEEEEEEEEEEEE" ik zet me af en spring erachteraan, maar mijn vrouw is al weg. Zachtjes dringt de realiteit tot me door. Ik voel een traan over mijn wang rollen en een brok in mijn keel. Ik lik een traan op - niet zo zout, misschien zijn die nieuwe elektrolytentabletten toch niet zo'n slecht idee.
"Bulkpowders..." mijn vrouw schudt haar hoofd afkeurend. Ik zie haar met een snelle duimbeweging door mijn ontvangen berichten gaan.
"Bulkpowders... bulkpowders..." ik hoor de weemoed in haar stem. "Bulkpowders... flash sale 25.63% off tot morgen... buy 2 get 1 free... nieuwe elektrolytentabletten, hey die kan ik misschien wel gebruiken... 30% off op alle artikelen beginnend met een Z, X of Y, 10% korting op alle blauwe producten met de code COOLBLUE123..."

O jee.. Maar maak je niet al te druk, we zullen je gewoon blijven SMS-en, zodat je niet echt 'forever alone' zal worden. Tenzij je je natuurlijk na ons laatste bericht afmeldt, ik snap in jouw geval niet geheel eigen keuze, maar die strijd moet je helaas zelf met je vrouw aangaan. En probeer ze gerust, die nieuwe elektrolytentabletten, misschien helpen ze je.

Heel veel succes, wij denken aan je!!

"Wie is Michelle?"
Bedankt voor wat nachtelijk vermaak :roflol:

• #1.368
Voor wie het nog niet had opgemerkt; er is weer 30% korting op alles! Gebruik code 30SEP. Tevens krijgt de website www.bulkpowders.nl langzaam een iets andere uitstraling dan dat je tot nu toe gewend was, dit even ter info.

• #1.371
Zojuist ook gezien en willen bestellen maar helaas "De code '30sep' is verlopen."

Krueger, ik heb niets meer van je mogen vernemen, dus ik neem aan dat het ok is? Anders eventueel, t/m vanavond kun je de volgende code gebruiken: 3PRDT
Deze code geeft 30% korting bij aankoop vanaf 3 artikelen.

Zijn er op dit moment nog kortingcodes, ik ben er weer bijna doorheen!

• #1.373
Zijn er op dit moment nog kortingcodes, ik ben er weer bijna doorheen!

Ja! En een hele mooie korting; want BULK POWDERS™ bestaat 10 jaar. Als je nu bestelt krijg je 30% korting. Plus bij aankoop vanaf €15 een gratis Limited Edition Shaker* & bij aankoop vanaf €25 krijg je tevens gratis 250g Birthday Cake Flavour Pure Whey Protein™*
Kortingscode BIRTHDAY
*zolang voorraad strekt

250916_birthdayNL.jpg

• #1.374
We hebben nu tevens tijdelijk verlaagde verzendkosten voor verzending binnen Nederland.
Als je nu beneden €50 bestelt betaal je slechts €0,99 voor verzending, boven €50 gratis verzending.

200916_ShippingNL-2.jpg

• Like
Waarderingen: Rain
Ja! En een hele mooie korting; want BULK POWDERS™ bestaat 10 jaar. Als je nu bestelt krijg je 30% korting. Plus bij aankoop vanaf €15 een gratis Limited Edition Shaker* & bij aankoop vanaf €25 krijg je tevens gratis 250g Birthday Cake Flavour Pure Whey Protein™*
Kortingscode BIRTHDAY
*zolang voorraad strekt

Ik heb een bestelling geplaatst, maar de code 'Birthday'werkt niet.
Wel kreeg ik standaard 5 euro korting, maar toch.
Aangezien het nu maar een kleine bestelling betreft en het maar om een paar euro extra korting zou gaan, heb ik toch maar besteld.
Hoe kan dat?

Hoofdlettergevoelig?

Haha geen idee :roflol:

Jongens, jullie moeten de code invoeren in je winkelmandje, en dus niet bij de betaalpagina.

Geen dank.

• Like
Waarderingen: Rain
Jongens, jullie moeten de code invoeren in je winkelmandje, en dus niet bij de betaalpagina.

Geen dank.

Toch bedankt.
Ik heb het even geprobeerd en dat werkt inderdaad wel.
Ik vind het niet erg duidelijk aangegeven eerlijk gezegd.
Leuker kunnen we het niet maken , wel makkelijker.:)

Voor de volgende keer dan maar.
Wel wederom een topactie, zo wordt het wel makkelijker kiezen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven