XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
*Als je niet tevreden bent met CUTTING EDGE™ en geen onredelijke hoeveelheid gebruikt hebt, kun je het binnen 28 dagen na aankoop terugsturen naar het door ons gespecificeerd retouradres. We zullen je klantenaccount aanvullen met BULK REWARD POINTS™ ter waarde van het teruggestuurde product. Dusje moet na 2-3 dagen al een conclusie hebben over een vetverbrander. Zo snelle conclusie kan ik niet trekken hoor, anders ben je vast over de redelijke hoeveelheid heen en krijg je niets meer terug....

Cutting Edge vergroot je gevoel van verzadiging. We hanteren normaal gesproken tot 1 week gebruik (of tot 1/3 van de hoeveelheid van het product) om je te laten voelen of het hongergevoel afneemt en of je al enig effect ziet. De 28 dagen geeft de termijn aan waarbinnen je de claim kunt doen na ontvangst van het product mocht het niet goed bevallen.

M'n volgende whey bestelling doe ik bij jullie :)

Mhh interessant, wat voor korting krijg ik dan als DBB lid ? Bijv. als ik de interested whey neem van euro 49,99

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Mhh interessant, wat voor korting krijg ik dan als DBB lid ? Bijv. als ik de interested whey neem van euro 49,99

Herstel, was te kort door de bocht :D

Laatst bewerkt:
Wow. Ik heb echt medelijden soms met dit soort bedrijven. Ongelooflijk hoe iedereen om de kleinste scheet korting wilt. Schaam je eigen!

Laatst bewerkt:
Mhh interessant, wat voor korting krijg ik dan als DBB lid ? Bijv. als ik de interested whey neem van euro 49,99 ---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ---------- Herstel, was te kort door de bocht :D

Geen probleem, vragen kan altijd! Maar de kortingscode heb je gevonden begrijp ik; 15NLF voor 15% korting op je eerste bestelling. Bij het aanmaken van je BULK POWDERS ™ account kun je je meteen aanmelden voor onze nieuwsbrief als je daar interesse in mocht hebben. Dan mis je niks, en krijg je alle aanbiedingen met kortingscodes via e-mail toegezonden. Deze staan overigens ook op Facebook, Twitter en de BULK POWDERS ™ homepage. Iedere week nieuwe aanbiedingen. Fijn weekend!

Martine

Was geen steek hoor.. Welkom als sponsor! ---------- Toegevoegd om 22:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ---------- Waarom zijn jullie zo zeker van dit product dat er een niet goeg geld terug garantie is? Ben niet http://www.bulkpowders.nl/shop-per-categorie/supplementen-voor-vetverlies/cutting-edge-nl.html Ben niet heel bekend met alle ingredienten. Kan iemand mij bevestigen of dit inderdaad zo'n goed product is? Galen misschien?

Niet goed geld terug garantie waarschijnlijk omdat je 300 gram cafeine per portie niet zal overleven:p

Bestelling goed aangekomen vandaag! Toffe en stevige verpakking hebben jullie :D

• Like
Waarderingen: mat
Ligt het aan mij of zijn die verpakking zo lastig hersluitbaar? Elke x als ik een schep uit die zak wil halen staat hij al open. Of is dit een stukje service?

Ligt het aan mij of zijn die verpakking zo lastig hersluitbaar? Elke x als ik een schep uit die zak wil halen staat hij al open. Of is dit een stukje service?

Ik doe altijd een wasknijper op de zak :cool:.

Eerste bestelling is bij jullie gedaan! Maandag ontvang ik het als het goed is.

Mooi dat jullie inmiddels bij ons bestellen, dank daarvoor! We hopen uiteraard dat de BULK POWDERS ™ producten aan jullie hoge verwachtingen mogen voldoen.
Mochten jullie trouwens nog artikelen (of smaken) missen in ons assortiment. We horen graag jullie input.

In dit geval zit er poeder tussen de seal en sluit de verpakking niet meer goed. Als je tegen de sluiting aantikt/klopt, totdat het poeder er tussenuit is, zul je zien dat de nadien sluiting weer zal werken zoals het hoort. Als je de sluiting poedervrij houdt, beloven we deze extra 'service' niet meer te verlenen.

Jammer dat ik dit topic nu pas zie.
Gisteren besteld, volgende keer bestel ik bij jullie.

In dit geval zit er poeder tussen de seal en sluit de verpakking niet meer goed. Als je tegen de sluiting aantikt/klopt, totdat het poeder er tussenuit is, zul je zien dat de nadien sluiting weer zal werken zoals het hoort. Als je de sluiting poedervrij houdt, beloven we deze extra 'service' niet meer te verlenen.

Haha, bedankt voor de tip! Zal volgende x voor het gemak ook maar meteen wat lege bakken bestellen.

Voor sommige is dit misschien een rare of zelfs onredelijke vraag (maar zou niet weten waarom), maar met de hele whey-gate in het achterhoofd kan dit voor mij doorslaggevend zijn of ik binnenkort bij BP een eerste bestelling plaats, want wil hun whey wel eens proberen maar zit niet op fratsen te wachten:

Stel ik bestel bij jullie 10kg whey en t.z.t. wordt bij de test van supplementlabtest aangetoond dat er toch sprake is van amino-spiking. Hoe zou dit gecompenseerd worden?

Ik begrijp dat dit misschien wel een erg concrete (en brutale) vraagstelling is en je hier niet 1,2,3 antwoord op kan of wil geven als bedrijf (kan me voorstellen dat intern overleg nodig is en je niet zomaar iets schriftelijk wil mededelen waar mensen je aan zullen/kunnen houden), maar het is voor mij doorslaggevend voor of ik bij BP iets zou bestellen voordat die test van supplementlabtest is uitgevoerd en BP er goed uit komt. Natuurlijk kan ik gewoon wachten tot dat moment, geen probleem, maar als jullie er toch op een aangename manier mee om zouden gaan kan ik net zo goed een bestellinkje plaatsen in de nabije toekomst zonder op die test te hoeven wachten.

:)

Voor sommige is dit misschien een rare of zelfs onredelijke vraag (maar zou niet weten waarom), maar met de hele whey-gate in het achterhoofd kan dit voor mij doorslaggevend zijn of ik binnenkort bij BP een eerste bestelling plaats, want wil hun whey wel eens proberen maar zit niet op fratsen te wachten: Stel ik bestel bij jullie 10kg whey en t.z.t. wordt bij de test van supplementlabtest aangetoond dat er toch sprake is van amino-spiking. Hoe zou dit gecompenseerd worden? Ik begrijp dat dit misschien wel een erg concrete (en brutale) vraagstelling is en je hier niet 1,2,3 antwoord op kan of wil geven als bedrijf (kan me voorstellen dat intern overleg nodig is en je niet zomaar iets schriftelijk wil mededelen waar mensen je aan zullen/kunnen houden), maar het is voor mij doorslaggevend voor of ik bij BP iets zou bestellen voordat die test van supplementlabtest is uitgevoerd en BP er goed uit komt. Natuurlijk kan ik gewoon wachten tot dat moment, geen probleem, maar als jullie er toch op een aangename manier mee om zouden gaan kan ik net zo goed een bestellinkje plaatsen in de nabije toekomst zonder op die test te hoeven wachten. :)

Pure Whey Protein ™ bevat geen toegevoegde aminozuren als ingrediënt die kunnen worden beschouwd als amino-spiking om zodoende het eiwitgehalte te verhogen. Je kunt op de productpagina van onze website alle ingrediënten zien. Er zijn geen toegevoegde aminozuren, dus het product bevat alleen Whey Protein Concentraat als bron van eiwit. Ter informatie vind je, al zijn ze al eens eerder geplaatst, de aminozuur resultaten zoals uit de stikstof analysetest naar voren is gekomen hieronder – hier kun je zien dat Puur Eiwitten (Pure Whey Protein ™) een typisch Whey Protein aminozuurprofiel heeft, niet onregelmatig hoog in één of meerdere aminozuren (wat amino spiking zou suggereren). We hebben geen protocol voor wat betreft jouw vraag van vergoeding, dit is omdat we niet doen aan amino spiking. We hebben dan ook nog nooit hoeven compenseren ivm amino spiking. Hopelijk geeft dit je meer vertrouwen. Helaas kan ik het originele PDF formulier niet uploaden (mocht je de overzichtelijkere PDF wensen te ontvangen kun je altijd je vraag e-mailen naar help@bulkpowders.nl)  

Product Name: Pure Whey Protein™ (op NL site: Puur Eiwitten)
Amino Acid Amount (g/100g)(as is) Amount (g/30g serving) (as is)
Alanine 4g 1.2g
Arginine 1.7g 0.5g
Aspartic Acid 8.7g 2.6g
Cystine 1.7g 0.5g
Glutamic Acid 14g 4.2g
Glycine 1g 0.3g
Histidine 1.3g 0.4g
Isoleucine 5g 1.5g
Leucine 8g 2.4g
Lysine 7.3g 2.2g
Methionine 1.7g 0.5g
Phenylalanine 2.3g 0.7g
Proline 4.3g 1.3g
Serine 3.7g 1.1g
Threonine 5.3g 1.6g
Tryptophan 1g 0.3g
Tyrosine 2g 0.6g
Valine 4.7g 1.4g

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. Je zal begrijpen dat dit antwoord mij gezien mijn insteek uiteindelijk niet echt verder brengt in de eventuele stap whey te kopen voordat er een onafhankelijke partij (SLT) een zak whey onder de loep heeft kunnen nemen. Uiteindelijk zeggen wel meer bedrijven dit, totdat het tegendeel 'tegen alle verwachtingen en eigen kwaliteitscontroles in' plots wordt bewezen. Ik ben destijds bij B&F enigszins redelijk gecompenseerd, maar heb besloten geen eigen lijn producten meer af te nemen van webshops tenzij er uit onafhankelijke tests aangetoond is dat er niks schort aan de kwaliteit.

Ik zal dus nog even moeten wachten tot SLT de donaties rond heeft. Bedankt iig voor het antwoord :)

Hier hebben we ons even op vastgebeten. Dank voor het kenbaar maken overigens. We hebben contact opgenomen met degene die de testresultaten heeft geplaatst en gevraagd welke batchnummer ze getest hadden. Ze hadden geen batchnummer voor ons, wisten niet eens meer welke smaak ze hadden getest. We hebben het Bulgaarse testdocument laten vertalen; en daar wordt niets gezegd over of het om een BULK POWDERS product gaat of over whey protein of een ander product. Jammer dat zo'n onbetrouwbare test niet alleen ons bedrijf, maar ook dat van onze "concullega's" kan schaden. We hebben inmiddels gereageerd op Reddit met het volgende commentaar; dit willen we jullie ook zeker niet onthouden:

We've been liaising with those that undertook the testing. We were surprised to say the least with these results. We have a file with literally hundreds of test results, and we've never ever had a test come up that low (well, once, but it was re-tested as there was a testing error). The tests we undertake are from an independent lab (ILS, for those familiar).
We wanted to cross reference the testing results above with our own independent tests. Unfortunately, we were unable to get the batch details or the exact flavour that was tested. We kindly received the test document; the test certificate was from a Bulgarian lab, but we have had it translated. There was no reference to Bulk Powders or Pure Whey Protein so we are still in the dark. We are very concerned that there seems to be no traceability whatsoever.
As well as our independent testing, we've had our products tested by various other parties, such as Trading Standards, without issue. Also a Dutch forum tested our whey a few weeks back, with no issues. Members of other forums have tested our products on several occasions; again, without issue.
We find it strange that BULK POWDERS, MP, Reflex and Optimum would all test up low - all are brands that have been tested previously with no/few problems but all of a sudden the test results are low (and massively low at that).
We know these results were not post trying to harm us, as stated in PM, but unfortunately these unreliable testresults do damage our good name and reputation. Therefore we kindly request that they will be removed in order to prevent damage to our credibility

Was te verwachten.

Ik heb dit ook even nagekeken en toevallig komen er 2 merken wel goed uit-> AMIX en MEX Nutrition. Ook hebben hun gebruik gemaakt van samples om te testen.

AMIX Nutrition -> Exclusive Distributor for Russia, komen wel uit UK.

MEX Nutrition is dan ook weer een grote verdeler in Oost-Europese landen. Kan hun site niet vinden vreemd genoeg.

Dus in het kort geloof ik er geen bal van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven