XXL Nutrition

BulkPowders.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm, 1kg amandelpasta voor 14 euro? (dit zonder een kortingscode) Ik vind dat best wel goedkoop, ik hoop dat het klopt, want overal anders is het veel duurder.

Edit: Dan lees ik dit bij de reviews "I doubt it is natural almond butter because of the price, as you can see the almond they sell here is cheaper than the almond butter, but they say it is almond butter and nothing else has been added, I dunno how this works, but the flavour is good, I've also drained lots of extra oil from the top of the almond butter."

Er is toch niet mee gesjoemeld ofzo?

Laatst bewerkt:
We prijzen ons maar gelukkig dat BULK POWDERS ™ zo vaak getest wordt. Maar eerlijk en inzichtelijk moet het natuurlijk wel blijven. Er is gevraagd wanneer onze samples weer beschikbaar zijn; helaas laten deze nog even op zich wachten. We willen natuurlijk dat jullie allemaal onze Puur Eiwitten gaan proberen. Dus in plaats van samples hebben we nu een mooie aanbieding gemaakt speciaal voor DBB. Je krijgt nu om te proberen 50% korting op 500 gram puur eiwitten (max. 1 pp) in je smaak naar keuze met kortingscode NBPW2 De aanbieding is geldig t/m 26 april.

Hoe zit het nou? Er wordt geadverteerd en er is een banner voor deze 50% korting, maar de code heeft nooit gewerkt en zal ook nooit geactiveerd worden?

Ben namelijk erg benieuwd naar die choco mint

• Topic Starter Topic Starter
@HuubS @Jordi96 @DaanB @ @BigT @Sniezel: De 50% kortingscode werkt weer..! Excuus dat hij gisteren niet meer werkte. We wilden de actie in eerste instantie korter doen, maar daarna besloten om jullie allemaal de kans te geven en de actie extra te verlengen, alleen was de verloopdatum van de code niet mee veranderd. Je kunt nu dus weer bestellen.

@Daanb Er is slechts mogelijkheid tot invoering van één kortingscode per bestelling. Mocht je toch voor allebei de kortingscodes in aanmerking willen komen, kun je dit doen door het plaatsen van 2 verschillende bestellingen. Je hebt dan wel dubbele verzendkosten, ook al plaats je de bestellingen praktisch op het zelfde moment, het geautomatiseerde systeem maakt van iedere bestelling een apart pakket. Helaas is samenvoegen niet mogelijk.

@TheNovice; Dank voor je bestelling. Ik ga jou even een PM sturen. Levering is inderdaad niet 1 werkdag maar hangt af van je gekozen koerier, DPD levert doorgaans in 2 werkdagen. De reden dat je pas laat email ontvangt, is omdat je pas een track and trace code krijgt nadat de pakketten door DPD zijn ingeboekt op het distributiecentrum. Dus altijd ’s avonds nadat de pakketten zijn opgehaald.

@carazy: Het product is echt 100% natuurlijk amandelpasta. Geen additieven, conserveringsmiddelen, zout, suiker of palmolie worden toegevoegd. Onze Amandelpasta wordt gemaakt door amandelen klein te snijden, te malen en vervolgens te zeven. Het schiften van de olie is juist een goede indicator dat het product geheel natuurlijk is. Je kunt dit gewoon verhelpen door het product door te roeren; dit is voedzamer dan de overtollige olie af te schenken. De reden dat we zo'n goede prijs bieden is omdat we enorme grote hoeveelheden inkopen, en nog altijd dezelfde leverancier gebruiken sinds we voor het eerst het product voorradig hadden – het is dus dankzij het uitbouwen van een zeer sterke relatie. Gemaakt van alleen amandelen – niets anders

Toch maar eens wat smaakjes besteld uit nieuwsgierigheid, en met de 15% kortingscode leek het mij wel aardig. Bestelnr: #1800004134

Hetgeen ik heb binnengekregen smaakt prima. Vind het erg jammer dat ik dag na bestelling alsnog een berichtje had dat een van de smaken toch niet meer op voorraad was (Apple Crumble & Custard). Maar dat kan gebeuren denk ik. Wat ik echter wel storend vind is dat ik een zak heb gekregen (Peaches & Cream) die gewoon nog maar 2 maanden 'best before end' termijn heeft. Het is dat ik helaas de seal al gebroken heb en er al van heb gehad, maar dit is echt voor mij reden om de volgende keer zoiets terug te sturen. Vind 2 maanden namelijk echt te kort, ondanks dat ik heus wel begrijp dat sommige smaken en doses wat minder hard lopen. Ik snap overigens ook wel dat het na eind juni ook nog prima te hakken is en het feitelijk niet zal uitmaken, maar zo'n datum staat er natuurlijk ook weer niet voor niks op, en ik vind dat 2 maanden gewoon echt te weinig is dan als BBE termijn. Hoop dat dit toch intern besproken kan worden zodat het niet te vaak (en bij mij, niet nogmaals) voor zal komen, misschien ben ik daar dan wat mierenneukerig in maar ik vind het gewoon echt te kort voor een voedingssupplement. Betekent dat het toch al een paar jaar ligt als ik die data vergelijk met andere producenten en hun BBE's. Jammer.

Edit: schiet mij maar lek, kijk ik ivm nieuwe kortingen of de Apple Crumble en Custard er al weer is, en nu staat alles op uitverkocht BEHALVE de 1kg zakken O_o

Laatst bewerkt:
Zojuist 2,5kg Banana Toffee besteld en 1kg Apple Crumble :P

@Patjeh; Dank voor je vertrouwen en je bestelling. De producten behoren tot max. 3 maanden voor eind houdbaarheidsdatum te worden verkocht. Als jij inderdaad een verpakking hebt ontvangen die korter dan 3 maanden houdbaar is, is dat niet correct. Mag ik je vragen een foto van de houdbaarheidsdatum/batchnummer toe te mailen aan help@bulkpowders.nl ovv je bestelnummer? Dan kunnen we de gegevens controleren. Indien we constateren dat het inderdaad niet correct is, zullen we dit corrigeren.

Ten aanzien van de voorraad eiwitten; we hebben net een sale gehad waarbij ook de Puur Eiwitten inclusief waren; dan gaat de verkoop zo hard dat het bijna niet aan te slepen is. Uiteraard wordt de voorraad weer zo spoedig mogelijk aangevuld.

Bulkpowders, als je rechts onder op citeer klikt dan quote je de persoon. Is makkelijker en overzichtelijker en kunnen de personen ook zien dat ze gequote zijn.

Enig idee wanneer COMPLEET GEWRICHTSHERSTEL / COMPLETE JOINT RESTORE™ weer op voorraad is ?

Jongens, m'n vriendin had ooit Matrix Choco mint wat haar lekkerste smaak whey ooit was, dus dacht ze, ik pak die aanbieding en koop een proef zak van jullie choco mint.

Ze heeft op 23 April besteld. De 24ste niets binnen, dan misschien vandaag de 25ste? Nope ook niets.
Kijkt ze op DPD en wordt het pakketje vrolijk de 28ste geleverd!

Das een levertijd van 5 dagen?!

Als je de 23e hebt besteld gaat het de 24e miss pas op de post dat je net te laat was, en zaterdag levert DPD niet geloof ik. Dan wordt het vanwege het weekend en Koningsdag Dinsdag. Vind ik normaal hoor...

Jongens, m'n vriendin had ooit Matrix Choco mint wat haar lekkerste smaak whey ooit was, dus dacht ze, ik pak die aanbieding en koop een proef zak van jullie choco mint.

Ze heeft op 23 April besteld. De 24ste niets binnen, dan misschien vandaag de 25ste? Nope ook niets.
Kijkt ze op DPD en wordt het pakketje vrolijk de 28ste geleverd!

Das een levertijd van 5 dagen?!
Boehoe :huilen: Zie post onder je helder licht.

Heb 2 weken terug een mooie bestelling bij jullie gedaan. Heb er toen voor gekozen geen nieuwsbrief te ontvangen. Echter krijg ik elke dag een aantal mailtjes met aanbiedingen etc... Ik kan dit ook niet uitzetten op jullie site. Snap dat jullie zoveel mogelijk willen verkopen maar laat mensen hier dan ook voor kiezen om op de hoogte te blijven van aanbiedingen of niet. Dus dan moet ik dit mailadres maar blokkeren denk ik.

Verder prima spul allemaal. Maar dit gestalk is toch een minpuntje

Heb 2 weken terug een mooie bestelling bij jullie gedaan. Heb er toen voor gekozen geen nieuwsbrief te ontvangen. Echter krijg ik elke dag een aantal mailtjes met aanbiedingen etc... Ik kan dit ook niet uitzetten op jullie site. Snap dat jullie zoveel mogelijk willen verkopen maar laat mensen hier dan ook voor kiezen om op de hoogte te blijven van aanbiedingen of niet. Dus dan moet ik dit mailadres maar blokkeren denk ik.

Als het goed is staat onder elke mail (waarschijnlijk in bizar kleine letters) een optie tot afmelden van de desbetreffende nieuwsbrief.
Als ik me niet vergis is dit wettelijk zelfs verplicht geworden.

Nouja! Dit stond eerst in het XXL topic, pleurop met je geseik debiel!

Code werkt niet meer

Valt dit onder stalken dan?

Toch maar eens wat smaakjes besteld uit nieuwsgierigheid, en met de 15% kortingscode leek het mij wel aardig. Bestelnr: #1800004134 Hetgeen ik heb binnengekregen smaakt prima. Vind het erg jammer dat ik dag na bestelling alsnog een berichtje had dat een van de smaken toch niet meer op voorraad was (Apple Crumble & Custard). Maar dat kan gebeuren denk ik. Wat ik echter wel storend vind is dat ik een zak heb gekregen (Peaches & Cream) die gewoon nog maar 2 maanden 'best before end' termijn heeft. Het is dat ik helaas de seal al gebroken heb en er al van heb gehad, maar dit is echt voor mij reden om de volgende keer zoiets terug te sturen. Vind 2 maanden namelijk echt te kort, ondanks dat ik heus wel begrijp dat sommige smaken en doses wat minder hard lopen. Ik snap overigens ook wel dat het na eind juni ook nog prima te hakken is en het feitelijk niet zal uitmaken, maar zo'n datum staat er natuurlijk ook weer niet voor niks op, en ik vind dat 2 maanden gewoon echt te weinig is dan als BBE termijn. Hoop dat dit toch intern besproken kan worden zodat het niet te vaak (en bij mij, niet nogmaals) voor zal komen, misschien ben ik daar dan wat mierenneukerig in maar ik vind het gewoon echt te kort voor een voedingssupplement. Betekent dat het toch al een paar jaar ligt als ik die data vergelijk met andere producenten en hun BBE's. Jammer. Edit: schiet mij maar lek, kijk ik ivm nieuwe kortingen of de Apple Crumble en Custard er al weer is, en nu staat alles op uitverkocht BEHALVE de 1kg zakken O_o

Het is niet te geloven. Koningsdag leuke 20% korting, besluit maar dan gelijk voor 5kg Apple crumble & custard te gaan aangezien deze weer op voorraad blijkt te zijn. Ik heb het betaald en alweer gelijk een mailtje met dat ze out of stock zijn, of ik een andere smaak wil bestellen. Nee, ik wil die Apple Crumble & Custard, en ik bestel 5kg van die smaak omdat het interessant is met die korting.

Geloof dat ik het er maar bij laat. Wat een aanfluiting dit zeg. 2 bestellingen, en 2x fratsen.

Sorry dat het navragen zo lang duurt, naar verwachting is de banaan met 2-3 dagen weer op voorraad, de apple crumble hebben ze me nog niet kunnen meedelen helaas. Daar zal ik zsm alsnog bij je op terug komen.

Wat is eigenlijk nu precies de status met die apple crumble? blijkbaar heel populair dus ben erg benieuwd, had ook graag die koningsdag korting hiervoor gebruikt.

Laatst bewerkt:
Enig idee wanneer COMPLEET GEWRICHTSHERSTEL / COMPLETE JOINT RESTORE™ weer op voorraad is ?
De verwachting is dat dit product weer vóór het eind van de week te verkrijgen is. ---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------
Heb 2 weken terug een mooie bestelling bij jullie gedaan. Heb er toen voor gekozen geen nieuwsbrief te ontvangen. Echter krijg ik elke dag een aantal mailtjes met aanbiedingen etc... Ik kan dit ook niet uitzetten op jullie site. Snap dat jullie zoveel mogelijk willen verkopen maar laat mensen hier dan ook voor kiezen om op de hoogte te blijven van aanbiedingen of niet. Dus dan moet ik dit mailadres maar blokkeren denk ik. Verder prima spul allemaal. Maar dit gestalk is toch een minpuntje
Het hoort uiteraard absoluut niet als je hebt aangegeven geen e-mails te willen ontvangen, dat je deze toch iedere keer toegestuurd krijgt. Als je dit duidelijk hebt aangegeven, onze oprechte excuses. Onderaan iedere e-mail staat een mogelijkheid je uit te schrijven. Mocht dit allemaal niet baten kan ik dit voor je regelen, stuur dan ajb je e-mail adres in een PM.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:38 ----------

Het is niet te geloven. Koningsdag leuke 20% korting, besluit maar dan gelijk voor 5kg Apple crumble & custard te gaan aangezien deze weer op voorraad blijkt te zijn. Ik heb het betaald en alweer gelijk een mailtje met dat ze out of stock zijn, of ik een andere smaak wil bestellen. Nee, ik wil die Apple Crumble & Custard, en ik bestel 5kg van die smaak omdat het interessant is met die korting. Geloof dat ik het er maar bij laat. Wat een aanfluiting dit zeg. 2 bestellingen, en 2x fratsen.

Ik stuur je een PM

---------- Toegevoegd om 20:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Jongens, m'n vriendin had ooit Matrix Choco mint wat haar lekkerste smaak whey ooit was, dus dacht ze, ik pak die aanbieding en koop een proef zak van jullie choco mint. Ze heeft op 23 April besteld. De 24ste niets binnen, dan misschien vandaag de 25ste? Nope ook niets. Kijkt ze op DPD en wordt het pakketje vrolijk de 28ste geleverd! Das een levertijd van 5 dagen?!

Het is helaas zo dat bestellingen in de avond geplaatst pas de volgende dag verzonden worden. Nu met het lange weekend ivm koningsdag is eerste bezorgmogelijkheid door de koerier inderdaad pas weer op 28 april. Voor verzending nemen we 2 werkdagen. Door het lange weekend zijn de zaterdag, zondag & maandag helaas geen werkdagen maar vrije dagen.

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Bulkpowders, als je rechts onder op citeer klikt dan quote je de persoon. Is makkelijker en overzichtelijker en kunnen de personen ook zien dat ze gequote zijn.

Dank je wel! Ga ik voortaan doen.:)

---------- Toegevoegd om 20:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Wat is eigenlijk nu precies de status met die apple crumble? blijkbaar heel populair dus ben erg benieuwd, had ook graag die koningsdag korting hiervoor gebruikt.

Apple Crumble is er helaas nog steeds niet; ik hoop spoedig te kunnen aangeven wanneer dit op de planning staat.

Iemand Toffee Popcorn al geprobeerd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven