XXL Nutrition

Bulkschema

Darek

Cool Novice
Waardering
3
Heeft iemand nog tips voor mijn bulkschema. ik probeer beetje clean te bulken. Ik kuur er ook bij
of moet ik nog meer eten ik heb wel nog regelmatig honger.

Stats

1.72
93kg
9% bf

2n0iidt.jpg

zou wat lager gaan in eiwitten, en wat hoger in vetten.
de meeste hier houden 1g/kg lichaams gewicht vet aan. en ongeveer 2g/kg lichaamsgewicht eiwit.
kauw je serieus 14 rijstwafels weg om 22:00?

Wat voor kuur pak je? En idd stuk hoger met de vetten, zou wat eieren in je dieet gooien, zitten goeie vetten in en veel eiwit.

• Topic Starter Topic Starter
zou wat lager gaan in eiwitten, en wat hoger in vetten.
de meeste hier houden 1g/kg lichaams gewicht vet aan. en ongeveer 2g/kg lichaamsgewicht eiwit.
kauw je serieus 14 rijstwafels weg om 22:00?

Lichaam kan makkelijk 3 gram per kilo hebben. helemaal al als je kuurt, als naturel is 2 gram voldoende. En eiwitten vullen beter dus geeft een beter gevoel ik heb namelijk al hele tijd honger :(

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 19:20 ----------

Wat voor kuur pak je? En idd stuk hoger met de vetten, zou wat eieren in je dieet gooien, zitten goeie vetten in en veel eiwit.

Ja eieren is een goede optie denk dat ik die ga vervangen door shake weg te laten bij 1 of 2 maaltijden.

Mijn kuur.

800 Boldenone 500 Test e p/w 50mg proviron ED ben net 2 weken bezig.
peptides GHRP 6 3 x daags op 150 mcg per x en CJC 1295 2mg p/w

Ik zou die shakes er misschien niet eens uitgooien, je zit nu met flink verhoogde proteine synthese. 400gr is echt niet overdreven met kuur en 93 kilo met 9%bf, die vliegen de komende weken wss ook weer omhoog...

Terug
Naar boven