MuscleMeat

Bush winnaar?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
bur zei:
is dat eigenlijk mogelijk dat een land failliet gaat wat gebuert er dan eigenlijk?

Hoeven ze hun schelden bij de VN en de wereldbank niet meer in te lossen?

Kunnen ze mooi een doorstart maken om bijv. Iran binnen te vallen!


/sarcasm
 
Bush --> pauper
Kerry --> pauper
 
hoeveel "votes" zijn er nu nog te verkrijgen van New mexico en Iowa.. eigenlijk..??

want die staan ook erg spannend...
 
20 voor Iowa wie die wint heeft gewonnen
 
die aap van een bush wilde al bekend laten maken dat hij heeft gewonnen...
 
Arrogantie ten top:


hij wilde senator Kerry nog wat tijd geven om de verkiezingsuitslag op zich in te laten werken om daarna met een verklaring te komen.
 
Effe dit hè: In een land van een paar honderd miljoen mensen, winnen met een stemmen-verschil van krap 200.000.......wahahahahaha! :roflol:

Da's niet geloofwaardig, al helemáál niet als er 175,000 mensen zijn die hun stembiljet is 'kwijtgemaakt'door de overheid....

Is het nu duidelijk, Bush-aanhangers? Het stinkt!
 
bur zei:
20 voor Iowa wie die wint heeft gewonnen


Ohio is vooralsnog onbeslist met 20 stemmen te vergeven, maar...

New mexico en Iowa... hoeveel zijn deze 2 staten waard.. die moeten minder zijn als je met zekerheid al wint als je 270 stemmen hebt...

En hoe zit het eigenlijk met de stemmen uit de rest van de wereld.. die zijn toch ook nog niet bekend..
 
bur zei:
is dat eigenlijk mogelijk dat een land failliet gaat wat gebuert er dan eigenlijk?

Een land kan nooit failliet gaan. Dan gaan simpelweg de belastingen omhoog. Daarom is de yield op staatsobligaties ook altijd zo'n bodemrente. Min of meer gelijk aan de riskfree rate. Geen risico.
 
Behappys-babe zei:
New mexico en Iowa... hoeveel zijn deze 2 staten waard..


Ik zie het net staan.. die zijn samen 12 stemmen waard...
 
Behappys-babe zei:
Ohio is vooralsnog onbeslist met 20 stemmen te vergeven, maar...

New mexico en Iowa... hoeveel zijn deze 2 staten waard.. die moeten minder zijn als je met zekerheid al wint als je 270 stemmen hebt...

En hoe zit het eigenlijk met de stemmen uit de rest van de wereld.. die zijn toch ook nog niet bekend..

Die konden al eerder stemmen dacht ik.

Je kan er trouwens wel vanuit gaan dat Bush gewoon wint hoor. De popularvote is ook 51-48. Het lijkt me statistisch gezien heel lastig dat Kerry Ohio nog pakt. Idd je weet het nooit maar ik hou zelf voor 90% rekening met een overwinning voor Bush...
 
Behappys-babe zei:
Ik zie het net staan.. die zijn samen 12 stemmen waard...

me collega al eenklap gegeven :D

sorry voor de verkeerde info
 
f*cking ecto zei:
Bush --> pauper
Kerry --> pauper

Pauper?? Ze zijn allebei ****'n rijk!
 
JFS zei:
Die konden al eerder stemmen dacht ik.

Je kan er trouwens wel vanuit gaan dat Bush gewoon wint hoor. De popularvote is ook 51-48. Het lijkt me statistisch gezien heel lastig dat Kerry Ohio nog pakt. Idd je weet het nooit maar ik hou zelf voor 90% rekening met een overwinning voor Bush...

Ik weet het... :(

toch hoop ik nog heel erg hard... :D

het is nog niet afgelopen...
 
Ach ja.. weer 4 jaar recessie, ooit zullen ze het nog snappen die cowboys
 
hmm dacht dat er nog geen topic over was... ik heb er ook eentje geopend waar ik ff al mn onvrede kwijt moest over Bush :mad:
 
post ff hier dat verhaal want zijn wel enkele goede punten
 
hmm mn ander topic werd wel erg snel gesloten, dit vind ik echt helemaal nergens op slaan aangezien er wel 5 threads over theo zijn maar 2 over de herverkiezing kan niet???

IIG dit was mijn post:

viel me op dat hier nog geen thread over is dus zal ik er over beginnen, Bush is zo goed als zeker herkozen voor een 2e termijn. Kerry kan t nog rekken en moeilijk gaan doen maar de kans dat Bush gewoon weer met zn reet op de machtstroon mag zitten is heel groot (helaas)

T verbaast me echt dat er ZOVEEL amerikanen zij die nog gewoon voor Bush stemmen! hij speelde vals tijdens de 1e verkiezing, loog over de "aanwijzingen" dat er massavernietigingswapens in irak lagen, ging buiten de VN om een oorlog beginnen (dat vind ik nog t ergste)

De VN is opgericht met als achterliggende gedachte; wij willen geen 3e WO meer dus iedereen die bij ons clubje wil zal toestemming moeten vragen aan de rest voor dat hij oorlog mag voeren. zo voorkom je dat er landen puur uit territoiriumwinst oorlog gaan voeren en heeft als bijkomend voordeel dat als je wel oorlog gaat voeren je niet hoeft op te draaien voor alle kosten/manschappen/materieel.

Toen Bush besloot zonder toestemming oorlog te gaan voeren heeft hij gewoon tegen de wereld gezegd: krijgen julie allemaal maar de kolere ik doe lekker wat ik zelf wil! en daarmee geeft hij in principe een vrijbrief aan kleinere landen om ook oorlogen te gaan beginnen wanneer dat zij willen.

En t domste van dat alles is nog wel dat europa als een mak lammetje achter bush aan strompelde (en vooral Blair) waren toen niet te beroerd om in t proces ook nog eens t aarsje van bush eens goed schoon te likken.
europa had gewoon collectief moeten zeggen, "jij wilt de oorlog dus zal je voor alle kosten zelf moeten opdraaien" nu is bush al 200 miljard kwijt geweest aan de oorlog stel je voor als geen enkel ander land hulp had toegezegd, dan had amerika al blut geweest!

gisteren zag ik op tv een Kerry-stemmer zeggen; "ik wil de wereld laten zien dat amerika niet alleen maar bestaat uit idioten, daarom stem ik op kerry"

helaas bestaat Amerika grotendeels uit idioten aangezien Bush wel weer herkozen zal worden
 
Er zal wel flink gecheat zijn. Kan me niet voorstellen dat nog zoveel mensen voor bush kiezen.
 
"hmm mn ander topic werd wel erg snel gesloten, dit vind ik echt helemaal nergens op slaan aangezien er wel 5 threads over theo zijn maar 2 over de herverkiezing kan niet"


Nou niet zeuren he, juist door al die dubbels willen we het beperken ;)

Zoals gezegd heb je goede punten die zeker besproken zullen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven