Samira
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
Geloof het of geloof het niet. Er zijn vrouwen die vrijwillig een burkini aan willen en niet gedwongen worden om er een te dragen. Op deze manier willen ze uitdrukking geven aan het geloof en een godsdienstige regel naleven. Waar ik mij dus het meest aan irriteer is het feit, dat anderen bepalen dat hun vrijheden hiermee worden beperkt. Wanneer ze echter vrijwillig een burkini willen dragen, kun je dit moeilijk onderdrukking noemen. Zij zien het dragen van een burkini als hun vrijheid! Als zij het zelf willen zie ik geen problemen. Het wordt een ander verhaal als er sprake is van dwang.
Een vrouw moet het recht behouden om te kunnen kiezen voor een hoofddoek, burqa, burkini, bloot, half bloot of in whatever gekleed te zijn. Ieder zijn goesting.
Ik word onderhand wel een beetje moe van het anti moslim geblaat...
Een vrouw moet het recht behouden om te kunnen kiezen voor een hoofddoek, burqa, burkini, bloot, half bloot of in whatever gekleed te zijn. Ieder zijn goesting.
Ik word onderhand wel een beetje moe van het anti moslim geblaat...

Een zwembad is in principe een gesloten iets waar je geld voor moet betalen om erin te mogen. Zulke instellingen maken ook hun eigen regels , regels die voordat je binnen gaat duidelijk staan vermeld en waar je mee instemt zodra je betaald en binnen gaat !