Til
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Wat is het probleem met je aanpassen aan de gewoontes van het land waar je je verblijft?
Als het ze niet bevalt dan richten ze toch een eigen zwembad op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat is het probleem met je aanpassen aan de gewoontes van het land waar je je verblijft?
Maar dan gaat iederereen weer zeiken dat het belachelijk is dat ze een eigen zwembad hebben.
Het is waar dat er dan over gezeken wordt, maar ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat het altijd wij/zij blijft of ze nou een eigen zwembad krijgen of niet. Wanneer ze met zo'n pak in zwembaden gaan rondlopen blijft het ook wij/zij en getuigt het van weinig goede wil imo.
Het is waar dat er dan over gezeken wordt, maar ik heb me er inmiddels bij neergelegd dat het altijd wij/zij blijft of ze nou een eigen zwembad krijgen of niet. Wanneer ze met zo'n pak in zwembaden gaan rondlopen blijft het ook wij/zij en getuigt het van weinig goede wil imo.
Brutal selfcontradiction.
Uiteindelijk maakt het niet uit wat de moslim doet, de autochtoon weet toch altijd wel weer iets te vinden wat de allochtoon cq moslim anders maakt en waar ze op aangesproken moet worden en wat ze weer moeten aanpassen...

Maar als een vrouw nu z'n burqa WIL dragen? (vreemd genoeg, ze zijn er, de mafketels) Dan is het, mocht het een uiting zijn van de afwezigheid van goede wil, met integreren slecht gesteld: mode is belangrijk. En juist de vrijheid om te mogen dragen wat je wil is in Nederland zo leuk.
Als het gaat om integratie lijkt me een apart zwembad een hele stap achterwaarts, vergeleken bij een burkini. En waarom kan je je er dan niet bij neerleggen dat ze een burkini dragen? Krijg een beetje de indruk dat het iets is van: nou ja, zolang ik dan maar niet zie dat ze niet integreren, is het wel best.
Brutal selfcontradiction.
Uiteindelijk maakt het niet uit wat de moslim doet, de autochtoon weet toch altijd wel weer iets te vinden wat de allochtoon cq moslim anders maakt en waar ze op aangesproken moet worden en wat ze weer moeten aanpassen...

gewoontes zijn overrated. en waarom zou je mensen het plezier van zwemmen otnemen omdat ze met een enorm schaategevoel zitten vanuit hun opvoeding.
btw wat vind jij eigenlijk zo erg aan een vrouw die bedekt gaat zwemmen, of moet je ze perse allemaal halfnaakt zien?
ieder doet gewoon zijn zin, zolang hij de ander niet in zijn vrijheid beknot.

gewoontes zijn overrated. en waarom zou je mensen het plezier van zwemmen otnemen omdat ze met een enorm schaategevoel zitten vanuit hun opvoeding.
btw wat vind jij eigenlijk zo erg aan een vrouw die bedekt gaat zwemmen, of moet je ze perse allemaal halfnaakt zien?
ieder doet gewoon zijn zin, zolang hij de ander niet in zijn vrijheid beknot.
Dus je vind het dragen van een burka geen probleem?
in zijn vrije tijd, en wanneer men niet op een werkplaats vertoefd of en openbare functie heeft? nee waarom zou ik.
Ook al komen ze met deze onzin, die vrouwen/meiden mogen toch niks!
Ik zie tijdens het uitgaan altijd marokkaanse gasten, maar NOOIT maar dan ook NOOIT marokkaanse meiden
Moslims zijn ook ****ing mong*len hé, want wat is er geiler dan mysterieusiteit ?