AndroidHealthClinic

Bussemaker: Burkini juist goed voor integratie

Stelletje kneuzen
Denken jullie nou echt te weten wat er omgaat in de hoofden van moslimas?
Zou me verbazen als jullie der eentje zouden kennen, terwijl jullie hier als een stelletje wijven lopen te roddelen over hun zonder dat ze de kans krijgen zich te verdedigen.
En dan ook nog aankomen met zwakzinnige smoesjes als hygiene e.d echt alles wordt aangegrepen zolang er maar kritiek en haat geuit kan worden,blijkbaar weet iedereen het hier beter

Toevallig ken ik er wel enkele ja ...
Ook ken ik moslims ... maarja, wat wil je als je in Genk werkt hé, het zit er vol van.

En er zijn er nog bitter weinig eigenlijk die een hoofddoek dragen gewoon omdat het geloof het 'voorschrijft'
Wat ik wel al heb gehoord zijn redenen als politiek, mode, etc ...

Van mannen dan hoor ik dat ze het erotisch, sexy vinden als een vrouw een hoofddoek draagt.

of een zwembad al dan niet een burkini toelaat moeten zwembaden zelf beslissen vind ik.
Je moet zaak per zaak kijken, een zwembad in het midden van een moslimwijk zal het allicht nodig vinden om zo een vrouw binnen te laten, een andere dan weer niet.
Vrouwen in burkini verplichten binnen te laten vind ik een slechte zaak: stel er komt zo een vrouw binnen waardoor er 5 klanten ofzo niet meer komen. Dit in het slechte geval maar het kan voorkomen denk ik en hierdoor vind ik dat een zwembad zelf moet kunnen beslissen.
Ik heb de indruk dat de discussie meer gaat over de onderdrukking van den vrouw in de islam terwijl er hier geen enkele islamitische vrouw mee in het debat is. Bijgevolg is die discussie zinloos.

So true.

of een zwembad al dan niet een burkini toelaat moeten zwembaden zelf beslissen vind ik.

Als het een zwembad is dat zich volledig zelf kan bedruipen, oke. Maar ik kan me nauwelijks voorstellen dat die tot een dergelijke maatregel overgaan. (gezien klandizie in een land waarin een tsunami van de islam gaande is: moet toch ergens heen spoelen? :D)

Je moet zaak per zaak kijken, een zwembad in het midden van een moslimwijk zal het allicht nodig vinden om zo een vrouw binnen te laten, een andere dan weer niet. Vrouwen in burkini verplichten binnen te laten vind ik een slechte zaak: stel er komt zo een vrouw binnen waardoor er 5 klanten ofzo niet meer komen. Dit in het slechte geval maar het kan voorkomen denk ik en hierdoor vind ik dat een zwembad zelf moet kunnen beslissen.

Moet ineens denken aan een gekleurde mevrouw die niet wilde opstaan in de bus voor een blanke man. Persoonlijk vind ik die 5 klanten zwaar gestoord.

Ik heb de indruk dat de discussie meer gaat over de onderdrukking van den vrouw in de islam terwijl er hier geen enkele islamitische vrouw mee in het debat is. Bijgevolg is die discussie zinloos.

Dat dat de spil van de discussie is, trek ik dus hevig in twijfel.

Again: wat is onhygiënisch aan een burkini? Op welk (wetenschappelijk) idee stoelt deze overtuiging van Agema?

Again: wat is onhygiënisch aan een burkini? Op welk (wetenschappelijk) idee stoelt deze overtuiging van Agema?

Hetzelfde als wat onhygiënisch is aan een surfshort die in sommige zwembaden ook al verboden is.
Je draagt het overal, loopt er overal mee rond en duikt er dan mee het water in.

:roflol: iedereen die eruit geluld wordt door builder voelt zich zo zielig, je kan ook gewoon met betere argumenten komen in plaats van alleen maar geertje en elkaar na lullen :roflol:

Oh ja om ook even te reageren op het topic. Van mij mogen ze zo'n Burkini dragen. Ik heb er geen last van. Misschien dat mijn neefjes en nichtjes er nachtmerries van krijgen maar daar wennen ze ook maar aan.

Nee, maar niet met jou, jij denkt een monopolie op de waarheid te hebben, zoals Hans Teeuwen het ooit heel mooi zei.

jij denkt dus iig hetzelfde. Als ik geen monopolie op de waarheid heb, heb jij die schijnbaar wel. Pot en ketel verhaal. Maar dan van een pot die het opgeeft. Van een gebrek aan argumenten kan ik niet wakker liggen.

:roflol: aaaah. Ik ben een redelijke slachtofferlijst aan het maken zie ik. Nu nog wachten op arnoldfan, Til, Cirkel en Stillstrong. Misschien kunnen jullie een anti-beweging beginnen, aangezien discussie wat minder gaat.

Hij zit er idd geval wel amper naast, voor mijn part verdient hij dat monopolie wel.

Voor mijn part niet. Ik weet heel weinig zelfs. Bijna niets. Misschien (wss?) zelfs wel helemaal niets. Goede argumenten zijn in staat mij te overtuigen, maar dan wil ik ze wel horen/lezen. De gifbekerpoging van bascross is echter niet giftig genoeg. De raad zal groter moeten zijn.

Ontopic maar weer:
Hier het elsevier bericht, waarop de openingspost is gebaseerd
en hier de kamervragen zelf.

Altijd wel handig.

:roflol: aaaah. Ik ben een redelijke slachtofferlijst aan het maken zie ik. Nu nog wachten op arnoldfan, Til, Cirkel en Stillstrong. Misschien kunnen jullie een anti-beweging beginnen, aangezien discussie wat minder gaat.

Slachtofferlijst :rolleyes:

Ik meng me nooit is discussies met jou. Alleen laatst , alleen toen vond ik je standpunt zo belachelijk dat ik het de moeite niet eens meer vond op erop te reageren.....

Voor mijn part niet. Ik weet heel weinig zelfs. Bijna niets. Misschien (wss?) zelfs wel helemaal niets. Goede argumenten zijn in staat mij te overtuigen, maar dan wil ik ze wel horen/lezen. De gifbekerpoging van bascross is echter niet giftig genoeg. De raad zal groter moeten zijn.

ik zal je dialogen na je dood wel verkrachten door ze neer te pennen als 1 of andere bizarre, filosofische doctrine, B.

jij denkt dus iig hetzelfde. Als ik geen monopolie op de waarheid heb, heb jij die schijnbaar wel. Pot en ketel verhaal. Maar dan van een pot die het opgeeft. Van een gebrek aan argumenten kan ik niet wakker liggen.

Ik kan het best toegeven als ik fout, heb ik jou nooit zien doen. En nee, je hebt niet altijd gelijk.

Dus je mengt je eigenlijk helemaal nooit in discussie met mij? Je bent nu dus alleen met je vinger aan het wijzen om vervolgens te zeggen: that's the bad guy?

Slachtofferlijst :rolleyes:

Ik meng me nooit is discussies met jou. Alleen laatst , alleen toen vond ik je standpunt zo belachelijk dat ik het de moeite niet eens meer vond op erop te reageren.....

welk was dat dan? ik vind dat hij vaak toch kan nuanceren in veel zaken en net zoals EricR een van de weinigen die nog wat deftig oog hebben voor een zaak zonder te vervallen in simplismen van de slechte moslims, pedofielen en andere duivels tegenover de good guys (misschien dan wat met gelovigen, maar das een strijd die hij wel mag aangaan, ideologieen en ideeen zijn fout, mensen intrinsiek nooit).

oja shit: nuances brengen = (s)links = communistisch = parasitair = laf

Dus je mengt je eigenlijk helemaal nooit in discussie met mij? Je bent nu dus alleen met je vinger aan het wijzen om vervolgens te zeggen: that's the bad guy?

Dat heb je goed gezien, en er zijn ook nog een paar mensen die het me eens zijn.

Maar dat zijn volgens jou gestoorden, alhoewel ik er in het geval van arnoldfan nog wel in kan komen.

Terug
Naar boven