XXL Nutrition

c-grandprix in deventer, 25 maart

Nou ik weet niet maar ik mog gewoon me eten mee naar binnen nemen. Je denkt tog niet dat ik telkens weg ga naar de auto om eten te halen. Je moest gewoon tegen die marrokaan zegge dat je een wedstrijd had en niet tegen die somalier die amper nl kon en ik mocht gewoon door.

Verder top locatie. Trainingspartner heeft de titel tot 90 gepakt en 2de bij de overall. Al moet ik zeggen dat de kwaliteit laag lag deze avond. Stuk of 6 goede atleten

• Topic Starter Topic Starter
de show was top maar die pauze was echt ruk.

Er waren 2 b-atleten met een verschrikkelijk niveau voor een b-atleet (sorry dat ik het zeg) maar ze zijn niet voor niets laatste en een na laatste geworden.
Daarnaast genomen wat ik ook vreemd vond was dat de jongen in de rode slip (won boven 90, overall en de b-sectie) al een b-atleet was en dus sneu genoeg het sponsor contract voor de jongen wegkaapte die de tot 90 klasse won en dan naar alle waarschijnlijkheid de overall titel had gewonnen.
Blijft jammer dat dit nog steeds gebeurt:mad:
Dat neemt natuurlijk niet weg dat het echt waar een super atleet was om te zien en verder verdiende wat hij heeft gewoonen, prachtig lichaam!

De overall winnaar zag er echt supergoed uit, knetter ripped.

Die pauze van drie uur was idd matig, maar verder wel een hele gave show gezien.

Zag Klaus Doring ook nog rond lopen (tenminste, die duitse synthol opa is dat toch?). Wat een freak zeg. En hij rook ook niet bepaald fris van dichtbij omg.

re

het was weer een toppie dag en wedstrijd .
volgende keer zeker weer van de partij ;)

heeft iemand nog foto's van de overall winnaar? echt een gruwelijk mooi fysiek!! een streef fysiek voor mij :D :p

verder vond ik het wel beetje vaag dat het programma heel anders was dan dat op de site stond beschreven, afgezien daarvan was het een mooie show imo :)

Mooie foto's spiekerjozef;).

Robin brand was echt goed....wat een hamstrings had die gast en droog, pffff
echt top niveau:cool:. erg veel kwaliteit wat ik al eerder aangaf, top !.
Blijft wel dat er op zo'n wedstrijd jongens staan die naturel trainen en gasten die al met een gh-buik rond lopen:eek: :D.

Blijf het top vinden dat ik Jay nog ff een handje heb mogen schudden:thumbs:......dat gastoptreden van hem was natuurlijk top, nam er ook echt de tijd voor:cool:.

dit is de enige die ik heb van Robin

Het programma verliep zo anders omdat de opkomst heel erg laag was, dus ze hebben idd behoorlijk moeten schuiven met de planning..Maar toch vond ik het een zeer geslaagde wedstrijd!

Ik was er ook.. paar goede atleten gezien...

En verder heb ik het gewoon gezellig gehad.

Ook stond op de folder dat de winnaars vd de klasses 500,- euro kregen. Nou is me maat al genaaid omdat robin al B was en daarom de overall wegkaapte maar ik heb niemand gehoord mover die 500 euro,-. Vandaag een beklag brief schrijven, want het is gewoon matleten trekkerij met geld maar uiteindelijk niks geven.

en trouwens roy die tot 80 stond. Hij maakte me stuk. hahaha wat een mannetje

Robin Brand was duidelijk ( na jay cutler ) De man van de avond. Geweldige fysiek ja, en ook verder een hele sympathieke gozer.

Verder vond ik dat Said Hamchoud voor zijn gewicht het heel netjes deed bij de klasse tot 80kg

j awas gezellie en die pauze was echt minder ik heb maar liggen slapen backstage:D

haha kwam nog langslopen was koopzondag, stonden aardig wat grote buffels buiten te wachten en vond het gehalte lompe gasten in de stad al zo raar :D

Hoe komen jullie er nou weer bij dat Robin al B was?

Hij zag er super uit, vooral goed hard! Dikke rug en brute hams! Niemand kon eraan tippen!

Hoe komen jullie er nou weer bij dat Robin al B was?

Hij zag er super uit, vooral goed hard! Dikke rug en brute hams! Niemand kon eraan tippen!

Dat wordt ook niet beweerd! Hij zag er fenomenaal uit!
Hij heeft een aantal jaren geleden getraind bij Papa Mike in Apeldoorn en daar deed hij mee aan B wedstrijd ;)

hij heeft al meerdere overalls gewonnen bij de c lijkt me dat je dan B atleet word

Robin heeft nog nooit een B wedstrijd gedraait :)

Klote sooi, heb ik dat allemaal moeten missen, toch wel genaaid als je een tijdje niet echt op het forum aanwezig bent.
En het was nog wel zo dichtbij :( volgende keer maar beter.

Terug
Naar boven