Fitness Seller

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Heb toch soms wat mijn bedenkingen over die game.
Ik stap nu natuurlijk over van Medal Of Honor, en in het begin zei ik hiervan ook dat dit een sucky game was, maar na een tijdje was het toch een stuk veel realistischer en stuk leuker of in het begin!

Maar nu met die COD, zo ****ing lang dat het duurt om een match te gaan spelen, zoveel serverproblems, speel je samen met een vriend wordt je constant van de server gesmeten, etc.

Ik wordt geknived aan alle kanten, ken de maps totaal nog niet. Heel stuk anders met die dingen te gaan kopen, tgaat precies minder makkelijker dan mw2

Ochja zal ook wel wennen!

vind multiplayer redelijk tegenvallen :(

vind multiplayer redelijk tegenvallen :(

Heb het spel nu nog maar 1u gespeeld waaronder al verschillende keren gekicked te zijn van die domme servers. Heb het gevoel dat graphics minder zijn in de multiplayer en de maps lijken mij ook een heel stuk minder. Heb nog maar 1 map gespeeld, waar je in de straten zit, hoog in de gebouwen zit, etc. Waar je echt een lekker sfeertje hebt. Alle rest zijn precies zo'n snelgemaakte commerciële maps.

Momenteel valt het mij ook wat tegen!

Not sure if like.

Heb al zo'n 10u op de MP gedaan en het host systeem is echt slecht. Het duurt superlang om je party bij elkaar te krijgen, en vervolgens wordt er wel altijd iemand gekicked of verliest deze de verbinding met de host.

Verder zit er ook niet echt veel snelheid in het spel zoals dit was in MW2. En campers zijn er nog altijd, enkel zitten ze nu niet verscholen achter hun claymores/scavenger, maar gewoon hardcore in een hoekje. :fuu:

Not sure if like.

Heb al zo'n 10u op de MP gedaan en het host systeem is echt slecht. Het duurt superlang om je party bij elkaar te krijgen, en vervolgens wordt er wel altijd iemand gekicked of verliest deze de verbinding met de host.

Verder zit er ook niet echt veel snelheid in het spel zoals dit was in MW2. En campers zijn er nog altijd, enkel zitten ze nu niet verscholen achter hun claymores/scavenger, maar gewoon hardcore in een hoekje. :fuu:

Echt he, niet normaal gek wat een slechte hosts en servers. Hoop dat hier nog wat verandering in komt, of zal dit voor altijd zo zijn? Kunnen ze daar geen updates voor uitbrengen, toch?

Maat van me zei dat ie er op de computer net zo uit zag als Call of Duty 2. Geloof er geen snars van, zal het zo zelf ff checken.
OP M'N SLI-RIG, ALLES MAXED OUT JWZ.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alles maxed out, 16x AA en 1920x1080, wat een k*t kwaliteit.

Edit: Waarom verkleint tinypic de resolutie, ****ing gay.

Maat van me zei dat ie er op de computer net zo uit zag als Call of Duty 2. Geloof er geen snars van, zal het zo zelf ff checken.
OP M'N SLI-RIG, ALLES MAXED OUT JWZ.
Alles maxed out, 16x AA en 1920x1080, wat een k*t kwaliteit.

Edit: Waarom verkleint tinypic de resolutie, ****ing gay.

Welke kaarten heb je in SLI?

??? vreemd... lijkt net of er extreem lage resolutie textures word gebruikt..

lijkt hier beter..
call-of-duty-black-ops-20100702103213606.jpg

Heb het al, als ik op apply drukte versprong "Extra" op "Low", daarna weer op Extra gezet en hij behield hem wel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er erg netjes uit zo :)

heb hem net voor het eerst gespeeld, jezus wat ben ik toch verkapt goed zeg.

getXXL

typ is /cg_drawfps 1 in je console. Hoeveel fps?

Ikzelf speel op ps3, heb amper tot geen lag gehad, bij release tot 6u30 gespeeld en gistere nacht ook nog enkele uren.

Hij speelt vlotjes, Claymores zijn zeer sterk, je ziet ze amper staan.
Je moet echt alles kopen, maar dan ook alles, wapens, perks, attachments, camo, emblem, tittle, gezichtsbeschildering, etc.
Je verdient wel makkelijk geld, dus niet zo'n groot probleem.
Grafisch vind ik hem sucken, daar had ik echt wel beter verwacht, volgens mij zit dat theater er voor iets tussen. Ik snap het hele punt niet, dat moet mega veel geheugen vreten.

Theater, al je matchen worden opgenomen en kan je terug bekijken + ook de andere spelers in jouw room.

ik zelf heb hem nu ook op de pc
beetje laggy maarja logisch met de hoeveelheid mensen
maar goed speelbaar mooie grafix ect ect
enige wat me stoort is dat snipen bagger is naar mijn smaak :p

Terug
Naar boven