Fitness Seller

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

spel schijnt zeer teleur te stellen

ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Woodcock.gif

iemand het al gelukt om wager matches te spelen (op de pc)
zijn echt maar focking weinig servers.. en alles zit natuurlijk steeds vol.

dat is wel slecht geregeld vind ik, dan vond ik het match systeem in mw2 beter, ondanks dat je daar regelmatig bouthosts had (heb nu ook al meer servers met dikke lag gejoined dan ik verwacht had)

iemand het al gelukt om wager matches te spelen (op de pc)
zijn echt maar focking weinig servers.. en alles zit natuurlijk steeds vol.

dat is wel slecht geregeld vind ik, dan vond ik het match systeem in mw2 beter, ondanks dat je daar regelmatig bouthosts had (heb nu ook al meer servers met dikke lag gejoined dan ik verwacht had)
Krijg je beetje goede fps op dat spel?

omg...

Lanparty in de sportschool?:o

dan vond ik het match systeem in mw2 beter.
lijkt mij ook, ik hoor iedereen altijd klagen over iwnet enzo maar ik vond het stiekem juist heel goed. Gewoon aanklikken wat je wilt spelen en gaan.
Vind dedicated servers eigenlijk maar niks, dat gezeik van mods over welke wapen je niet en wel mag gebruiken, maps die minder populair zijn kom je nooit tegen, gametypes zijn moeilijk te vinden etc.
ik had het liever gewoon zoals op consoles gehad :thumbup:

Op m'n xbox is het me nog niet gelukt om in een server te komen, beetje vaag, volgens mij staan de servers roodgloeiend bij activision :p.

Btw bij mij werken killstreaks niet bij combat training, meer mensen hier last van? (en ja ik ben al voorbij level 10 ;)).

lijkt mij ook, ik hoor iedereen altijd klagen over iwnet enzo maar ik vond het stiekem juist heel goed. Gewoon aanklikken wat je wilt spelen en gaan.
Vind dedicated servers eigenlijk maar niks, dat gezeik van mods over welke wapen je niet en wel mag gebruiken, maps die minder populair zijn kom je nooit tegen, gametypes zijn moeilijk te vinden etc.
ik had het liever gewoon zoals op consoles gehad :thumbup:

ja inderdaad.
mw2 was mn eerste online game, en van wat ik gehoord had was dedicated servers veel beter. geen lag, geen cheaters, etc. dus ik helemaal blij dat black ops dedicated servers had..maar het vinden van spellen vind ik helemaal niet prettig werken hier.
en echt zoveel potjes met lag erin gehad al :/
wager games kom ik ook niet in, terwijl met het mw2 systeem werd dr gewoon een game gemaakt als dr genoeg geintresseerden waren.

vind black ops nog steeds tof, maar had er meer van verwacht helaas.

wel nice wapens.

• Topic Starter Topic Starter
Black ops is ziek, velen malen beter dan mw2, ziet er qua graphics niet heel veel beter uit, maar imo gamepay>graphics
eerste potje ging ik 20-4 heb nu een kdr van 2.75 en ben pas 1 keer genoobtubed en 16 keer geknifed ( in mw2 van beide wel honderden)

Ik mis mijn vertrouwde UMP45 :(

tis me nu eindelik gelukt 2x een wager game te joinen
brengt toch wel extra spanning mee als je dingen te verliezen hebt :P

ik heb hem uitgespeeld, het einde is wel echt goed met die filmpjes, want ik snapte er niks van, zombie mode erna is grappig

damn ik zuig nog kei hard in mp, moet eerst die maps leren kennen.

SP gameplay is vet veel meer bang bang dan vorige versies, graphics zijn mooi ,MP heb ik geen idee wil ik ook niet k'heb genoeg lol met Battlefield BC2.

Terug
Naar boven