XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Ugh, deze zal wel weer verschrikkelijk slecht worden evenals mw2 en cod5.

de hele serie is te commercieel geworden

Kijk, je hebt casual gamers en gamers die gewoon meer uit een spel willen halen (qua toernooien etc) ik was een jaar ofzo geleden ook zo'n iemand maar dan op een eerder verschenen CoD.
Wat ik bedoel met "te commercieel" is dat er nauwelijks meer gedacht wordt aan de echte gamer maar aan wat de grote massa wil (veel kills, explosions en bloed). Waar echter "skill" gewoon bij ontbreekt. Maarja ik zou het precies hetzelfde doen hoor, mooi veel cashen toch met zo'n nieuwe cod versie

Kijk, je hebt casual gamers en gamers die gewoon meer uit een spel willen halen (qua toernooien etc) ik was een jaar ofzo geleden ook zo'n iemand maar dan op een eerder verschenen CoD.
Wat ik bedoel met "te commercieel" is dat er nauwelijks meer gedacht wordt aan de echte gamer maar aan wat de grote massa wil (veel kills, explosions en bloed). Waar echter "skill" gewoon bij ontbreekt. Maarja ik zou het precies hetzelfde doen hoor, mooi veel cashen toch met zo'n nieuwe cod versie

Toch kan een goede speler in mw 2 flink domineren, vereist dus zeker wel skills, maar misschien andere skills dan jij voor ogen hebt.

Btw killstreak-kills tellen bij BO niet meer mee voor de kill streak, dat scheelt.

Laatst bewerkt:
Good game, zombie's neerknallen!

singeplayer is nice, vanavond laat weer verder spelen. ik heb bij multiplayer gekeken maar ga hem toch eerst uitspelen voordat ik er aan begin. wel nice die wapens bij multiplayer, ik deed ff mp in mn eentje en dan heb je meteen al die wapens tot je beschikking. ziet er niet veel beter uit dan mw2 maar de sfeer is totaal anders en zeker beter, met die m14 wordt ik echt een pro.

ga hem misschien kopen ligt eraan hoe mensen uit mijn klas hem vinden

Hoe zijn de graphics nu?

kan morgen pas beginnen spelen. :(

hijs serieus :P
dr zit een zombie afknal minigame ding in :P
o_rly.jpg

lol ga dan even wat filmpjes op youtube kijken ofzo, even cartoonie als mw2 igg
alsof een youtube filmpje een perfect beeld geeft van de graphics op een tv scherm/pc scherm:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Ugh, deze zal wel weer verschrikkelijk slecht worden evenals mw2 en cod5.

de hele serie is te commercieel geworden
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ZIEZO, ik ben door de singleplayer heen na toch wel een dikke negen uur...i know, I SUCK. voor de rest heb je nu nog multiplayer online, en zombie 4 player co-op. Het verhaal zelf vond ik niet te vergelijken met mw2, maar ik vond het goed. De finale vond ik zelf wel k*t,,,maar er is tenminste geen
endcredits van een museum

ZIEZO, ik ben door de singleplayer heen na toch wel een dikke negen uur...i know, I SUCK. voor de rest heb je nu nog multiplayer online, en zombie 4 player co-op. Het verhaal zelf vond ik niet te vergelijken met mw2, maar ik vond het goed. De finale vond ik zelf wel k*t,,,maar er is tenminste geen
endcredits van een museum

Ik heb het over de PS3 versie, valt lag enzo nogal mee?

Want op Youtube kan je onmogelijk een goed beeld krijgen hoe het spel er irl uitziet.

hoe het spel eruit ziet ligt vooral aan je tv

ik vond het wel mooi uitzien ongeveer zelfde als mw2

Terug
Naar boven