- Waardering
- 1.760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ugh, deze zal wel weer verschrikkelijk slecht worden evenals mw2 en cod5.
de hele serie is te commercieel geworden
Kijk, je hebt casual gamers en gamers die gewoon meer uit een spel willen halen (qua toernooien etc) ik was een jaar ofzo geleden ook zo'n iemand maar dan op een eerder verschenen CoD.
Wat ik bedoel met "te commercieel" is dat er nauwelijks meer gedacht wordt aan de echte gamer maar aan wat de grote massa wil (veel kills, explosions en bloed). Waar echter "skill" gewoon bij ontbreekt. Maarja ik zou het precies hetzelfde doen hoor, mooi veel cashen toch met zo'n nieuwe cod versie
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lol ga dan even wat filmpjes op youtube kijken ofzo, even cartoonie als mw2 igg
hijs serieus![]()
dr zit een zombie afknal minigame ding in![]()
alsof een youtube filmpje een perfect beeld geeft van de graphics op een tv scherm/pc schermlol ga dan even wat filmpjes op youtube kijken ofzo, even cartoonie als mw2 igg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ugh, deze zal wel weer verschrikkelijk slecht worden evenals mw2 en cod5.
de hele serie is te commercieel geworden
ZIEZO, ik ben door de singleplayer heen na toch wel een dikke negen uur...i know, I SUCK. voor de rest heb je nu nog multiplayer online, en zombie 4 player co-op. Het verhaal zelf vond ik niet te vergelijken met mw2, maar ik vond het goed. De finale vond ik zelf wel k*t,,,maar er is tenminste geenendcredits van een museum