Fitness Seller

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

ik zelf heb hem nu ook op de pc
beetje laggy maarja logisch met de hoeveelheid mensen
maar goed speelbaar mooie grafix ect ect
enige wat me stoort is dat snipen bagger is naar mijn smaak :p

Ja ik vind het snipe ook maar k*t, als je gewoon bent van te quickscope is dees echt shit, inzoome gaat nog vrij snel maar het is alles behalve accuraat, als je dan je adem er nog is moet bij inhouden, dat duurt ****ing lang.

• Topic Starter Topic Starter
Ik speel op de 360, heb nog geen lag gehad, constant 3-4 groene bars en een kill death ratio van 2.96:)

Ik heb trouwens geen last dat ik niet met vrienden in een game kan komen, gaat allemaal vrij soepel

Ik game ps3 en heb helemaal nog geen moeite gehad online. 1maal disconnected maar voor de rest,,,es war toll

pfff heb aan de lopende band problemen om vrienden te invite. Nadat ik me firewall had uitgezet lukte het een aantal x, maar verder was het drama.

Echt jong ik geraak dit game strontbeu!!!!!
Constant maar nu eens constant ofwel na iedere game lig ik van de server, duurt het uren vooraleer hij iets nieuws vind. Wil nu al constant een groundwar map vinden, begint hij heb ik terug al 3x na elkaar host disconnection, na elkaar!

In de tijd dat ik dit hier alles heb zitten lezen en typen heb ik nog geen!
En dat op ps3

Focking hell, echt hangt me kloten uit!

Vind hem niet zo netjes of secuur als mw2. Vind hem ook grafisch niet erg mooi. De feeling is gewoon net even anders. Op een slechte manier.

Vind de wager matches wel echt de shit en volgens mij kun je nu ook met zn tweeën op 1 PS3 multiplayer spelen. Verder vind ik de optie theater dat je je eigen shit terug kan zien erg vet.

Gewoon wel oké.

Heb er nu 4 uurtjes opzitten en de online problemen beginnen nu ook bij mij, van connection disconnected en Server closed down...Duurt soms ook wel voor ie wat vind..Is er een recente shooter waar deze problemen niet bij voorvallen ?? ga black ops nog wel blijven spelen hoor daar niet van maar ik wil iets voor als black ops z'n kuurtjes krijgt :)

Heb er nu 4 uurtjes opzitten en de online problemen beginnen nu ook bij mij, van connection disconnected en Server closed down...Duurt soms ook wel voor ie wat vind..Is er een recente shooter waar deze problemen niet bij voorvallen ?? ga black ops nog wel blijven spelen hoor daar niet van maar ik wil iets voor als black ops z'n kuurtjes krijgt :)

Medal of honor, toffe game, maar wel wennen! Veel rustiger en realistischer ma wel tof online!

Echt jong ik geraak dit game strontbeu!!!!!
Constant maar nu eens constant ofwel na iedere game lig ik van de server, duurt het uren vooraleer hij iets nieuws vind. Wil nu al constant een groundwar map vinden, begint hij heb ik terug al 3x na elkaar host disconnection, na elkaar!

In de tijd dat ik dit hier alles heb zitten lezen en typen heb ik nog geen!
En dat op ps3

Focking hell, echt hangt me kloten uit!
Staat je Nat-type niet opeens op strict?

wie mag ik online ownen? (ps3)

Medal of honor, toffe game, maar wel wennen! Veel rustiger en realistischer ma wel tof online!

Medal of honor sucked monkey balls.
Vind ik online echt slecht, traag en als er 1 game is met veel campers is het dat wel :s
Dan zou ik eerder battlefield aanraden, al ben ik meer een cod speler.
Ik hou enorm van het s&d concept, wat ik in battlefield mis.

Ik had tot voor kort geen problemen met mp cod bo, maar gistere avond had ik ook prijs. Ik vermoed dat er gewoon teveel volk online is voor de moment. Ik heb altijd 5blokken verbinding en toch af en toe lag + word ik er na elk matchke uitgesmeten, terwijl er sommige in de party bleven zitten.

Medal of honor sucked monkey balls.
Vind ik online echt slecht, traag en als er 1 game is met veel campers is het dat wel :s
Dan zou ik eerder battlefield aanraden, al ben ik meer een cod speler.
Ik hou enorm van het s&d concept, wat ik in battlefield mis.

Ik had tot voor kort geen problemen met mp cod bo, maar gistere avond had ik ook prijs. Ik vermoed dat er gewoon teveel volk online is voor de moment. Ik heb altijd 5blokken verbinding en toch af en toe lag + word ik er na elk matchke uitgesmeten, terwijl er sommige in de party bleven zitten.

Bad company 1 heb ik laatst gekocht omwille van de positieve trailer en parodie op Gears of war, de game die ik vroeger op m'n xbox 360 had voor die kloot eraan ging aan de RROD, en de humor bevalt me top, Naar mijn gevoel knalt ie wel niet zo vlot als COD, maar ik denk toch wel dat ik dan Battlefield 2 prefeer boven de MOH reeks, aangezien ik daar echt nooit wat mee had zelfs niet in de ps one en 2 days.....

Maar februari kijk ik pas echt naar uit....KILLZONE 3, :D

---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------

en wat bedoel je met S&D concept??? sit & duck of shoot & duck ? of wat anders

search & destroy

heb het nu een aantal uur gespeeld, en heb dr gemixte gevoelens over.
er zitten een aantal leuke nieuwe functies in, maar er zijn toch ook wat negatieve dingen.

de single player is gewoon tof, daar heb ik niet veel op of aanmerkingen over.
maar de multiplayer.. tja.. eigelijk vind ik mw2 tot nu toe lekkerder spelen als black ops, maar misschien is dat nog wennen.

postitief:
- koop systeem, ook al is het wennen, wapens die je nooit gebruikt hoef je ook niet te unlocken, en je kan meteen de attachements die jij wil
- assist kills krijg je xp naar gelang de hoeveelheid damage je zelf hebt toegebracht. dat vond ik mw2 altijd zo klote, schoot je iemand bijna dood en dan nam je teammate ff de laatste kogel voor zn rekening. in black ops krijg je hier dan meer xp voor.
-wager games, extra spanning
- contracts, extra geld verdienen, in de moeilijkheid die jij wil

negatief:
- misschien is het nog wennen, maar ik vind de mappen veelal chaotisch en onoverzichtelijk
- veeel lag. join je server waarbij staat een ping van 30, en schokt et spel nog als een malle.
-geen optie om het zoeken naar nieuwe servers stop te zetten. al paar keer gebeurd dat ik server aan wilde klikken, en dat de lijst dan nog ff verder scrolde en ik in een hele andere server terecht kwam.

Laatst bewerkt:
Dat schokken tijdens het spelen met ook al had je 1 ping komt doordat de makers van het spel iets hebben gedaan dat je CPU zo goed als volledig wordt gebruikt, hierdoor krijg je lage fps. Wat het spel laat schokken. Makers hebben gezegd dat ze met een patch zouden komen die dit zou verbeteren, dus ben benieuwd. :p

Dat schokken tijdens het spelen met ook al had je 1 ping komt doordat de makers van het spel iets hebben gedaan dat je CPU zo goed als volledig wordt gebruikt, hierdoor krijg je lage fps. Wat het spel laat schokken. Makers hebben gezegd dat ze met een patch zouden komen die dit zou verbeteren, dus ben benieuwd. :p
lol daar mogen ze dan wel snel mee komen zeg.
ik ben hem aan het downen, ook om te kijken of me laptopje het wel aan kan natuurlijk;)

k heb t gespeeld, maar ik vind eerlijk gezegd vond ik toen mw2 pas uit was beter dan black ops

wie heeft die 3e map al bij zombie mods ?
ik heb alleen de 1e 2 :(

Terug
Naar boven