- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat spel loopt voor geen meter op mijn pc terwijl MW2 perfect liep, zelfs op 2560x1600 en alle details op zijn hoogst. Black Opps speelt zelfs k*t als ik alle grafische opties zo laag mogelijk instel. Zijn er nog meer mensen die soort problemen hebben?

Bij demo zit ik meestal rond de 30k - 40k punten per ronde.met welke match krijg je de meeste punten (op een niet zo moeilijke manier? 600 bij demoliton voor dat planten van de bom is denk ik het hoogst.
Dat spel loopt voor geen meter op mijn pc terwijl MW2 perfect liep, zelfs op 2560x1600 en alle details op zijn hoogst. Black Opps speelt zelfs k*t als ik alle grafische opties zo laag mogelijk instel. Zijn er nog meer mensen die soort problemen hebben?
same hereDat spel loopt voor geen meter op mijn pc terwijl MW2 perfect liep, zelfs op 2560x1600 en alle details op zijn hoogst. Black Opps speelt zelfs k*t als ik alle grafische opties zo laag mogelijk instel. Zijn er nog meer mensen die soort problemen hebben?

true, maar ik was nooit een fan van sniper's.godver je kan niet meer snipen gewoon elke map is te klein en onoverzichtelijk terwijl je 4 sec moet wachten voordat je fatsoenlijk kunt schieten met een sniper.
k*t systeem cor2 2 duo is al zo oudhe bro`s, heb ff snel een vraag. Ik kan een alienware M11x voor een redelijke prijs overnemen (950€). met de volgende specificaties:
Core 2 Duo SU7300 processor (1,3 / 1,75 Ghz en 3MB cache, 10 Watt
11,6" scherm met 1366x768 resolutie WLED
2x 2048 1067 MHz geheugen, totaal 4MB
250 GB harddisk met freefall sensor
Intel mobile R4 beeldkaart en een 1GB super gamekaart NVidia GeForce GT335M (omschakelbaar met 1 toets)
Kan ik hier de COD black ops goed op spelen?? op hoge settings?
thanks alvast!
rapid fire verdoet accuratie.