AndroidHealthClinic

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Heb de laatste prestige gehaald :D

Gouden ak:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is de game de moeite waard of gaan jullie over een weekje weer over op Battlefield en MW2?

Campaign was goed te versmaden. De filmpjes ertussen waren wel irritant (lees te flashy). Niet iets om rustig af te kijken. Gelukkig kun je die wel wegklikken.

Heb de laatste prestige gehaald :D

Gouden ak:
wow die graphics zien er echt heel slecht uit, speel je wel op extra???

Campaign was goed te versmaden. De filmpjes ertussen waren wel irritant (lees te flashy). Niet iets om rustig af te kijken. Gelukkig kun je die wel wegklikken.
ja die filmpjes vond ik ook irritant, die klikte ik meestal weg, alleen dan mis je wel een groot deel van het verhaal.

wow die graphics zien er echt heel slecht uit, speel je wel op extra???

ja die filmpjes vond ik ook irritant, die klikte ik meestal weg, alleen dan mis je wel een groot deel van het verhaal.
Nee, alles zo laag mogelijk om nog enigszins een goed fps te krijgen. :p

ah oke vandaar, ik heb het op extra gespeeld met framerates tussen de 30 en 80 dan is het net iets te weinig eigenlijk, maar op low ziet het er wel echt bagger uit:p
Achja, straks komt er weer een patch

Modtools in development
Connect to return,
Working on fps -This week a patch inc
Custom Wager Matches Bet however much you want
Server Lobby easier to play with friends
Bug Fixes
Zombies fixes and glitches
adding a stop button in server browser
Dan zullen de graphics, als me fps goed is, wel weer omhoog gaan. :p

spawnsysteem is ook echt wel intelligent ook.

word je gespawned op een plek met een vijand voor je.. 1 naast je.. en 1 achter je .. ben je weer meteen dood :P

word je gespawned op een plek met een vijand voor je.. 1 naast je.. en 1 achter je .. ben je weer meteen dood :P

In die achtertuin bij Nuketown kom je idd vaak uit met een paar vijanden NET achter je :D

Vrijdag de game gaan halen, gisteren de single player uitgespeeld (vond ik wel aangenaam, leuk verhaal etc, flashende filmpjes pasten er wel bij en waren leuk voor het verhaal vond ik :) wel niet aan te raden voor mensen met epilepsie :D).

Wtf @ killing zombies met Kennedy na de single player :roflol:

Ook online gaan spelen, mijn eerste online game ooit :o
Ben level 14 nu. Hoe haal je trouwens die prestige ofzo???

In die achtertuin bij Nuketown kom je idd vaak uit met een paar vijanden NET achter je :D

Vrijdag de game gaan halen, gisteren de single player uitgespeeld (vond ik wel aangenaam, leuk verhaal etc, flashende filmpjes pasten er wel bij en waren leuk voor het verhaal vond ik :) wel niet aan te raden voor mensen met epilepsie :D).

Wtf @ killing zombies met Kennedy na de single player :roflol:

Ook online gaan spelen, mijn eerste online game ooit :o
Ben level 14 nu. Hoe haal je trouwens die prestige ofzo???
Nuketown is gewoon k*tklein :P was rust in mw2 ook, maar die speelde toch lekkerder :P
maar et is me al aantal keer overkomen in andere mappen ook (ook dat tegenstanderds vlak voor mn neus of naast me spawnen)

Nuketown is gewoon k*tklein :P was rust in mw2 ook, maar die speelde toch lekkerder :P
maar et is me al aantal keer overkomen in andere mappen ook (ook dat tegenstanderds vlak voor mn neus of naast me spawnen)

Zou een beter systeem zijn moest je bv enkele seconden nadat je gerespawnd bent 'untouchable' bent.

Ik heb hem net gehaald nu even installeren:D

Ik heb al voor gehad dat ik spawnde en 10sec moest wachten voor ik iets kon doen, was ingesloten door het vuur van een napalm strike :p
Echt wel k*t.
Ook werd ik eens gespawnd achter een teammate die op dat moment beschoten werd, met als gevold dat ik ook direct dood was, haha.

Ik heb al voor gehad dat ik spawnde en 10sec moest wachten voor ik iets kon doen, was ingesloten door het vuur van een napalm strike :p
Echt wel k*t.
Ook werd ik eens gespawnd achter een teammate die op dat moment beschoten werd, met als gevold dat ik ook direct dood was, haha.

Had iets gelijkaardigs. Werd net gespawnd en ik hoorde dat irritante autootje al komen :D

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Probeer painkiller in MW2!!!!!!!!!!!!!!

Fkin irritant zou dat zijn :mad:

Of anders dat je eerst 10 seconden onzichtbaar bent? :eek:

Nee :P
Maar is alleszins irritant dat je zo direct na het terugkomen weer afgeknald wordt.

10sec onzichtbaar, dat is overpowered :p op 10 sec kan je heel de map doorlopen. Gewoon laten zoals het is, ok af en toe vloek je wel eens maar ja.

Het spawn systeem van battefield vond ik in het begin wel geweldig, je kan spawnen op een teamm8, maar dat heeft ook zo zijn voor en nadelen.

User_Carl_of_Duty.jpg

Weet er iemand een goeie gun? Ik speel vaak met de ENFIELD maar dat kloteding schud alle kanten op als ik iemand in het vizier heb. Graag zoek ik bij deze dus een meer stevige assault rifle

heb je er een Grip onder gezet? bij mijn scheelt dat enorm met stabiel houden, speelde met de Famas en erna de ak 74u. Daar heb ik een grip op gezet en een red dot scope

Terug
Naar boven