- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is de game de moeite waard of gaan jullie over een weekje weer over op Battlefield en MW2?
wow die graphics zien er echt heel slecht uit, speel je wel op extra

ja die filmpjes vond ik ook irritant, die klikte ik meestal weg, alleen dan mis je wel een groot deel van het verhaal.Campaign was goed te versmaden. De filmpjes ertussen waren wel irritant (lees te flashy). Niet iets om rustig af te kijken. Gelukkig kun je die wel wegklikken.
Nee, alles zo laag mogelijk om nog enigszins een goed fps te krijgen.wow die graphics zien er echt heel slecht uit, speel je wel op extra
ja die filmpjes vond ik ook irritant, die klikte ik meestal weg, alleen dan mis je wel een groot deel van het verhaal.

ah oke vandaar, ik heb het op extra gespeeld met framerates tussen de 30 en 80 dan is het net iets te weinig eigenlijk, maar op low ziet het er wel echt bagger uitNee, alles zo laag mogelijk om nog enigszins een goed fps te krijgen.![]()

Achja, straks komt er weer een patchah oke vandaar, ik heb het op extra gespeeld met framerates tussen de 30 en 80 dan is het net iets te weinig eigenlijk, maar op low ziet het er wel echt bagger uit![]()
Dan zullen de graphics, als me fps goed is, wel weer omhoog gaan.Modtools in development
Connect to return,
Working on fps -This week a patch inc
Custom Wager Matches Bet however much you want
Server Lobby easier to play with friends
Bug Fixes
Zombies fixes and glitches
adding a stop button in server browser

spawnsysteem is ook echt wel intelligent ook.
word je gespawned op een plek met een vijand voor je.. 1 naast je.. en 1 achter je .. ben je weer meteen dood![]()

wel niet aan te raden voor mensen met epilepsie
).

Nuketown is gewoon k*tkleinIn die achtertuin bij Nuketown kom je idd vaak uit met een paar vijanden NET achter je
Vrijdag de game gaan halen, gisteren de single player uitgespeeld (vond ik wel aangenaam, leuk verhaal etc, flashende filmpjes pasten er wel bij en waren leuk voor het verhaal vond ikwel niet aan te raden voor mensen met epilepsie
).
Wtf @ killing zombies met Kennedy na de single player
Ook online gaan spelen, mijn eerste online game ooit
Ben level 14 nu. Hoe haal je trouwens die prestige ofzo![]()
was rust in mw2 ook, maar die speelde toch lekkerder
Nuketown is gewoon k*tkleinwas rust in mw2 ook, maar die speelde toch lekkerder
![]()
maar et is me al aantal keer overkomen in andere mappen ook (ook dat tegenstanderds vlak voor mn neus of naast me spawnen)
spawnsysteem is ook echt wel intelligent ook.
word je gespawned op een plek met een vijand voor je.. 1 naast je.. en 1 achter je .. ben je weer meteen dood![]()

Probeer painkiller in MW2!!!!!!!!!!!!!!Zou een beter systeem zijn moest je bv enkele seconden nadat je gerespawnd bent 'untouchable' bent.

Ik heb al voor gehad dat ik spawnde en 10sec moest wachten voor ik iets kon doen, was ingesloten door het vuur van een napalm strike
Echt wel k*t.
Ook werd ik eens gespawnd achter een teammate die op dat moment beschoten werd, met als gevold dat ik ook direct dood was, haha.

Probeer painkiller in MW2!!!!!!!!!!!!!!
Fkin irritant zou dat zijn

Weet er iemand een goeie gun? Ik speel vaak met de ENFIELD maar dat kloteding schud alle kanten op als ik iemand in het vizier heb. Graag zoek ik bij deze dus een meer stevige assault rifle