MuscleMeat

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

he bro`s, heb ff snel een vraag. Ik kan een alienware M11x voor een redelijke prijs overnemen (950€). met de volgende specificaties:
Core 2 Duo SU7300 processor (1,3 / 1,75 Ghz en 3MB cache, 10 Watt
11,6" scherm met 1366x768 resolutie WLED
2x 2048 1067 MHz geheugen, totaal 4MB
250 GB harddisk met freefall sensor
Intel mobile R4 beeldkaart en een 1GB super gamekaart NVidia GeForce GT335M (omschakelbaar met 1 toets)

Kan ik hier de COD black ops goed op spelen?? op hoge settings?
thanks alvast!
Die specs zijn iig hoger dan de mijne
(ik heb: E6750, 2gb ram, nvidia8800gts)
Dus spelen kan je het sowieso.
maar 11.6".. beetje klein om op te gamen lijkt me :scratch:

ik speel ook op een laptop, nu op extra settings met fps 30 tot 70, is dus net iets te weinig op sommige momenten. Al vind ik de graphics zowieso niet echt top op extra.
mijn laptop heeft i5-M430 2.27 GHZ en een NVIDIA GTS 360M kaart. modern warfare 2 draaide wel veel soepeler op alles max en het zag er nog mooier uit ook :)

ben echt misselijk en duizelig van het spelen, moet nu echt stoppen. alleen ga je van sergeant first class naar sergeant major, ze hebben die andere sergeant rangen overgeslagen.
demolition gaat echt snel met rangen, lijkt wel alsof niemand weet wat ie moet doen dus ik doe ik de hele tijd die bommen en schiet ik zo omhoog met level.

Laatst bewerkt:
2 dingen:
- gigantische k*tlag, spel is onspeelbaar
- die graphics..... Lijkt wel Doom

Wil het spel downloaden, maar duurt veel te lang.
Ben benieuwd hoeveel fps ik zal krijgen als ik alles op ultra speel.
Laptop stat;
Intel I7 720QM
4 gig ddr3
Ati HD 4670

Wil het spel downloaden, maar duurt veel te lang.
Ben benieuwd hoeveel fps ik zal krijgen als ik alles op ultra speel.
Laptop stat;
Intel I7 720QM
4 gig ddr3
Ati HD 4670
via torrents? duurde bij mij ook echt heel lang, maarja anders moet je het maar kopen he. :p Je krijgt in ieder geval goede framerates hoor met die stats, zo veel vragend zijn de graphics namelijk niet. welke laptop heb je eigenlijk/wanneer gekocht?

lagged pc nogsteeds zo erg?

had verwacht dat het nu wel opgelost zouden hebben

Ze kunnen maar beter snel met een patch uitkomen, want hangt men kloten al uit. :D

- ninja pro, hoort geen zak van de voetstappen
- helikopters die 5 min in de lucht hangen, en max 1 tegelijk dus als je teammates wat deftig spelen kan je lang wachten eer je de jouwe kan inroepen
- server/host systeem is k*t
- shotguns primair, maar trekken op geen kloten
-...

Geef mij maar MW2, zonder OMA/ dangerclose en deathstreaks. Wager matches zijn dan weer wel gewoon fun in BO :)

- Ninja pro, ik heb ook nog niet veel meer gehoord dan dat ik anders hoor :p
- Totaal eens ivm met die killstreaks, ook het feit dat ghost daar niet op werkt vind ik maar k*t. Werkt enkel voor de UAV (spy plane), beetje dom.
- servers sucken echt zwaar, helft van de tijd als je met een groep een room zoekt verlies je iemand in de groep :s
- shotguns primair vind ik een goeie zaak en de Spas schiet wel lekker vind ik, redelijk wat kills mee gehaald al. Gewoon snel swappen naar een pistol al je iemand in de verte ziet. Dichtbij is bam -> dood. In core heb je wel minstens 2shots nodig, das wel k*t. Maar ik speel meer HC.

vandaag voor het eerst attack dogs gehad. :banana:

• Topic Starter Topic Starter
voor de 25ste x chopper gunner gehad en 75-4 gegaan, beste score tot nu toe persoonlijk :)

G11>

Weet er iemand een goeie gun? Ik speel vaak met de ENFIELD maar dat kloteding schud alle kanten op als ik iemand in het vizier heb. Graag zoek ik bij deze dus een meer stevige assault rifle

Is de game de moeite waard of gaan jullie over een weekje weer over op Battlefield en MW2?

Weet er iemand een goeie gun? Ik speel vaak met de ENFIELD maar dat kloteding schud alle kanten op als ik iemand in het vizier heb. Graag zoek ik bij deze dus een meer stevige assault rifle

famas is echt chill op black ops, of een ak47 :D

Terug
Naar boven