XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

Ik heb soms totaal geen idee hoe sommige mensen aan k:d ratios van 30 op 7 ofzo geraken. Meeste online die ik bekijk hebben toch veel 15:12 of 20:12 ofzo.
Ik kan zo'n hoge scores ook amper bereiken. Vanaf ik mij een beetje teveel bloot stel wordt ik aan alle kanten neergeschoten! Is het niet van in mijn rug, dan zit ik op een ander te knallen en heeft een ander mij gezien en knalt die dus mij neer. Heb dan bvb eens 5 RC auto's gehad, en allemaal zijn ze ontploft met een granaat, keer na keer! Echt om het schijt van te krijgen.

Als ik niet lig te campen, te wachten ofzo dan krijg ik gewoon geen zo'n streaks, punt! Want als ik me teveel verplaats ben ik der keer voor keer aan.

Ik heb hem vorige week woensdag besteld en hoop hem vandaag eindelijk toe te krijgen. Kan niet wachten

echt een vet spel

iemand die nog online op de ps3 is?
naam ?

iemand die nog online op de ps3 is?
naam ?
Peanuthead95

voeg me toe :heart:

---------- Toegevoegd om 13:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

kunnen we niet beter een apart cod bo topic maken, een soort can clantopic.. zoals dat bij mw 2 ook was?

yes, nog tien levels en tis prestige...ik heb al een soort van topic gemaakt genaamd. Call of duty: recruit list.

Dat was bedoeld om je psn name of xbox name in te zetten, maar je kan het ook bezigen voor die andere zaken zoals clans of meetings. Of als je het echt handiger vind, open dan snel een nieuwe aub :)

dit is m'n topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/call-duty-recruit-list-259182/

yes, nog tien levels en tis prestige...ik heb al een soort van topic gemaakt genaamd. Call of duty: recruit list.

Dat was bedoeld om je psn name of xbox name in te zetten, maar je kan het ook bezigen voor die andere zaken zoals clans of meetings. Of als je het echt handiger vind, open dan snel een nieuwe aub :)

dit is m'n topic http://forum.dutchbodybuilding.com/f152/call-duty-recruit-list-259182/
hijs een beetje leeg.. had wel een fckin groot topic verwacht :p
ik zet de mijn er even bij

ja ik weet het, ik had ook veel meer verwacht, maar misschien zijn die mw2 players al grotendeels gestopt ??? in alle geval thanks for the fill up :)
misschien ligt het aan de topic name.. mss had je iets moeten nemen als
DBB COD BLACKOPS CLAN SQUAD ofzo.
dat trek wel attention haha :D

misschien ligt het aan de topic name.. mss had je iets moeten nemen als
DBB COD BLACKOPS CLAN SQUAD ofzo.
dat trek wel attention haha :D

mja, ik had enkel in de trant gedacht van een verzameling van username's en geen clangebeurens enzo. Had ik meer aan moeten denken

Ik heb soms totaal geen idee hoe sommige mensen aan k:d ratios van 30 op 7 ofzo geraken. Meeste online die ik bekijk hebben toch veel 15:12 of 20:12 ofzo.
Ik kan zo'n hoge scores ook amper bereiken. Vanaf ik mij een beetje teveel bloot stel wordt ik aan alle kanten neergeschoten! Is het niet van in mijn rug, dan zit ik op een ander te knallen en heeft een ander mij gezien en knalt die dus mij neer. Heb dan bvb eens 5 RC auto's gehad, en allemaal zijn ze ontploft met een granaat, keer na keer! Echt om het schijt van te krijgen.

Als ik niet lig te campen, te wachten ofzo dan krijg ik gewoon geen zo'n streaks, punt! Want als ik me teveel verplaats ben ik der keer voor keer aan.
331q792.jpg

:D

zijn toch wel een paar dingen waar ik me wel hard aan erger. Zoals die verrekte respawn plekken...Maar ook als je bijvoorbeeld al een half jaar op een gast staat te schieten en die kloothommel je nog neerknalt met veel minder gezeik...en ook is deze toch wel ietwat chaotisch dus zoals iemand al aanhaalde is het wel erg moeilijk voor een killstreak zeg maar...

en als je een camper uit z'n hol wil drijven..net wanneer je hem wil clippen komt er weer een andere kloot die je in de rug schiet of knifed.....aaaaaaaaaaaaarrrrgghh

Toch niet zo lastig, ik heb soms al 5-6kills als het spel net gestart is.
Rushen naar de spawnplek van de tegenstander en ze daar verrassen.
Ik ben alles behalve een camper, ben net diegene die vaak druk gaat zetten op de tegenstander, veel hangt ook van de rest van je team af en de tegenstanders uiteraard.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Ik zou je aanraden van vooral titels en emblem shit te kopen met je geld voor je prestige gaat. Je bent alles toch kwijt, behalve dat ;)
Ik heb nog voor 40000 aan geld aan die zaken gekocht voor ik prestige ging.

Maar zie je dan een soort van bewijs en troep die aantoont dat je al x keer prestige bent gegaan?

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

en waar kan je die zaken kopen ?

Kinders, is er ook weer een "hardcore" mode?

Kinders, is er ook weer een "hardcore" mode?

Ofcourse, TDM - S&D en FFA

---------- Toegevoegd om 15:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:37 ----------

Maar zie je dan een soort van bewijs en troep die aantoont dat je al x keer prestige bent gegaan?

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

en waar kan je die zaken kopen ?

U icoon is anders éh, elke prestige heeft ander icoon.
Kijk even in het menu is niet zo moeilijk te vinden, je kan layers vrijkopen en je eigen emblem samenstellen. Als je DBB clan zou maken (of als die bestaat) Kan je een emblem ontwerpen.

Toch niet zo lastig, ik heb soms al 5-6kills als het spel net gestart is.
Rushen naar de spawnplek van de tegenstander en ze daar verrassen.
Ik ben alles behalve een camper, ben net diegene die vaak druk gaat zetten op de tegenstander, veel hangt ook van de rest van je team af en de tegenstanders uiteraard.

---------- Toegevoegd om 15:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:22 ----------

Ja dat wel, dat kan soms wel lukken maar niet altijd, maar meestal daarna is het om zeep en haal ik meestal maar een kill of 2 max, en ben ik er terug aan.
Snap niet zoals bvb Pantrofl, 112 kills ofzo, wtf!!!?? Ik wordt er echt pissed van :D

• Topic Starter Topic Starter
Snap niet dat mensen zeiken om graphics van de gamem, het gaat toch echt om de gameplay :(

112-24 op nuketown GW:O , hoe krijg je die map in gw? hoogste wat ik heb gekregen is 75-9 en 74-6, ik speel alleen nuketown in reg TDM, demo en dom op die map is echt niet te doen:o

trouwens, voor iedereen die level 44 wordt of al is, KOOP ALLE ASSAULT RIFLES, DAN KAN JE DE "CLASSIFIED" G11 KOPEN, JA KOOP DE G11, ja caps moest want de g11 heeft gister me een boner gegeven

Terug
Naar boven