AndroidHealthClinic

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

potverdomme, potverdomme, potverdomme, potverdomme, potverdomme, Das potverdomme pokkeirritant om een vriend in je ****ing game te krijgen he zeg....mogen ze bij de volgende ook een beetje beter bij nadenken

Nog een 3lvls en ik heb ak74u terug :heart:
Ik had liever tot lvl 70 blijven gaan en enkele keren minder prestige.
Lvl 50 gaat erg snel, ik focus nu al direct terug op pro versies van mijn killstreaks zodat ik er iets langer van kan genieten.

minder gamen ryabeara door jou soort ga ik tig keer dood als ik over een paar dagen weer ga spelen met level 23.

Ik zit op iets meer dan 20u, valt toch nog mee, zeker als ik met andere vergelijk in sommige rooms.

ooooooh jaa lul gewoon over mijn post heen :(

Goed, heb hem gisteren gekregen. Ben meteen op mp begonnen en ben momenteel nog maar lvl 13 maar heb niet zo lang kunnen spelen. Ziet er op het eerste zicht toch wel goed uit. Juist k*t dat je in het begin de maps nog niet goed kent. Dat levert me soms toch wel wat deaths op. Dat geld systeem vind ik wel leuk. Speel wel graag die wager matches, maar krijg je daar ook xp voor?

Waarom kan ik mij niet aanmelden op het ps network? Lukt gewoon al constant niet. Fout opgetreden, terwijl andere mensen het precies wel kunnen...

@ Mongsky, je moet opnieuw akkoord gaan met de termen van het netwerk. Staat als het goed is ook bij de fout wanneer je je niet kan aanmelden. Even in je menu bij Playstation Network opnieuw akkoord gaan.

Co-op online is wreed:D
heb m nu ook!:D

Hey ja, mijn psn deed dat gisteren ook, gewoon terug akkoord gaan zoals Johan22 zegt

Zag het ook, maar kreeg die melding pas later precies. En vond het nergens terug, maar is opgelost :)

Nog een 3lvls en ik heb ak74u terug :heart:
Ik had liever tot lvl 70 blijven gaan en enkele keren minder prestige.
Lvl 50 gaat erg snel, ik focus nu al direct terug op pro versies van mijn killstreaks zodat ik er iets langer van kan genieten.

pro versies van je killstreak?

Terug
Naar boven