AndroidHealthClinic

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

ik verlang naar cod4, cod2 en css.
Wanneer komen ze nou weer eens met wat competetieve games

ik verlang naar cod4, cod2 en css.
Wanneer komen ze nou weer eens met wat competetieve games

Als je ernaar verlangt, speel ze dan :p

Ik ga direct van start met de multiplayer, controllers zullen toch hetzelfde zijn als voorgaande versies. Tegen dat ik terug thuis ben vanavond zit wss al een groot deel van mijn friendlist te knallen :D

Zit nog te twijfelen om vannacht naar de mediamarkt te gaan. Heb hem niet gepre-orderd en vraag me af of ik dan wel kans maak om aan de game te komen?

Begin morgen eerst met de singleplayer (vrij nemen voor cod ftw!).

Laatst bewerkt:
COD ownt hard, ga hem gelijk halen:cool:

ik voel me zo geteased dat ik niet weet wat ik met me stijve aan moet :(

klein vraagje bij de pc versie zijn deticated servers aanwezig toch?
aangezien ik gestopt ben met mw2 vanwege de vele hackers :(

Ik mag hopen dat je niet kunt quickscopen in de nieuwe cod.

je kan niet quikscopen snipen is nu echt moeilijker dan de vorige cod reeks

klein vraagje bij de pc versie zijn deticated servers aanwezig toch?
aangezien ik gestopt ben met mw2 vanwege de vele hackers :(
dat kwam meer door VAC niet zozeer door geen dedicated servers. Dus ik hoop dat punkbuster weer terug is en dat veel servers streamen naar pbbans etc.
Het is nu wel echt te gek met hackers in mw2, echt 9 van 10 keer heb je minstens 1 hacker in je lobby, iedereen denk waarschijnlijk ik speel het toch nooit meer .

Laatst bewerkt:
Snipen zal terug zijn zoals cod4.
Ik zat onlangs in een hacked server op ps3, was helemaal ****ed op.
Lopen tegen 200km/u en 50meter hoog springen + de host kon door gebouwen schieten en ik kreeg niemand dood, zelfs met kniven gebeurde er niets.

er staan al wat gameplay/commentarys op youtube, en ik moet zeggen dat ik het een beetje tegen vind vallen, het ziet er precies hetzelfde uit als mw2.
ik ga hem ook niet halen morgen, ik wacht wel op de torrent :p

ik twijfel ook nog een beetje ga eerst denk ik wat revieuws bekijken enz.

oh my god, wat speelt ie lekker, heb er wel een klein uur voor in de rij moeten staan, maar wat een aflevering alweer :)

• Topic Starter Topic Starter
haha, goed om te horen. Ik haal het spel morgen rond 12 op, eerst sportschool en leren:(

Je zal het je alvast niet beklagen :). Maar ik heb alvast m'n les geleerd en vertrek volgende keer later naar zo'n night opening want WTF zeg, al dat volk

Terug
Naar boven