XXL Nutrition

Call of Duty Black Ops Multiplayer Teaser Trailer

ik haal hem zometeen na school in de stad, nu filmpjes kijken op youtube en ik zie al weer hoe ver mensen zijn met levels. dus meteen spelen na school en die toetsen maar vergeten. wat ik leuk vind is dat het volgens mij niet echt modern warfare is maar dat je ook oudere wapens kan kiezen, bijv. semi-automatische rifles. ziet er in iig leuk uit.

ik haal hem zometeen na school in de stad, nu filmpjes kijken op youtube en ik zie al weer hoe ver mensen zijn met levels. dus meteen spelen na school en die toetsen maar vergeten. wat ik leuk vind is dat het volgens mij niet echt modern warfare is maar dat je ook oudere wapens kan kiezen, bijv. semi-automatische rifles. ziet er in iig leuk uit.

Dat is het wel zeker, maar het zit toch weer lekker filmisch en episch in elkaar :)

waar blijft de postbode als je em nodig hebt :P

zometeen lekker cod ophalen

sinds red dead redemption bestel ik niet meer online, altijd wat mis en wordt ie later bezorgd dan afgesproken was.

ik bestel alleen maar online,ga geen 60euro betalen voor een spel

Heb hem ondertussen ook net gehaald, maar ben nu pas op mijn werk tot vanavond, dus zal nog een behoorlijke tijd mogen wachten gvd. hehe :D
Heb in totaal 53euro betaald aan de kassa, maar heb wel 3 oudere spellen verkocht aan game mania, waardoor ik het spel dus wat goedkoper heb. Maakt mij niet uit, speelde ze toch niet meer en waren zo oud als wat!

ach ik betaal gerust wel 60 euro voor een game hoor, heb nu ook veertig euro aan een headset besteedt, maar ik geef het liever hieraan uit en aan de h**ren dan aan uitgaan en drank

binne :D !

heeft me 39.56 gekost :P
had hem nog goedkoper kunne hebben als ik hem paar dagen eerder had besteld, prijs was net omhoog gegaan toen ik bestelde.

Kga hem zo spele:D

Heb hem ondertussen ook net gehaald, maar ben nu pas op mijn werk tot vanavond, dus zal nog een behoorlijke tijd mogen wachten gvd. hehe :D
Heb in totaal 53euro betaald aan de kassa, maar heb wel 3 oudere spellen verkocht aan game mania, waardoor ik het spel dus wat goedkoper heb. Maakt mij niet uit, speelde ze toch niet meer en waren zo oud als wat!

een korting van 7 euro voor 3 spellen,haha ook nie normaal,had je die spellen beter los kunne verkopen.

spel schijnt zeer teleur te stellen

ben benieuwd wat jullie ervan vinden

ik lees toch overal dat ie beter is dan modern warfare 2,dus ik heb er zin in:)

lol.
mn eerste potje ging lekker... 37-1..
weliswaar in combat training, wilde ff kijken hoe et spel reageerde, dus hou dr geen stats aan over.. maar toch lekker om je spel zo te beginnen :P

eerste echte wedstrijd ging minder lekker.
fuuuuuuuucking veel lag :S
wel nog 16-9 weten te halen.. maar.... nja... echt speelbaar is het niet :P

Heb nu vier uurtjes in de singleplayer zitten, in één woord: episch. Volop actie, kei en keiharde actie wel te verstaan!

Zeker 1 van de beste single players die ik ooit in een shooter gezien heb.

een korting van 7 euro voor 3 spellen,haha ook nie normaal,had je die spellen beter los kunne verkopen.

Het waren spellen van jaren oud: Ratched en Clank of zoiets, Tom Clancy Las Vegas en de enige die nog beetje van waarde is was dat oorlogsspel dragon rising ofzo, wat een serieus k*tspel was!

Het waren spellen van jaren oud: Ratched en Clank of zoiets, Tom Clancy Las Vegas en de enige die nog beetje van waarde is was dat oorlogsspel dragon rising ofzo, wat een serieus k*tspel was!

En heb trouwens in totaal 11,50 korting gehad, want het spel was 64.98 in game mania pre-order, - 11.50 = 53.48 betaald :p

Wat infeite nog wel veel is tegenwoordig voor een game. Echter dit speel je ontzettend lang, dus dat is het mss wel waard.

heb hem deze morgen besteld en krijg hem waarschijnlijk vrijdag toe. Nog even wachten en kan van start! Denk wel dat het de moeite zal zijn.

Terug
Naar boven