MuscleMeat

Call of Duty of Battlefield (1 bezoeker)

...


  • Totaal stemmers
    72

Bezoekers in dit topic

Nee, COD >>>>>>>>>>>>>> BF.
Gewoon snel raggen.

Dat gecamp altijd in battlecamp..
 
Het is heel simpel Realist...

CoD = Solo play. Veel hersenloos geknal, makkelijk spel om te beheersen, onderscheid tussen goede en slechte spelers is minimaal.
Pluspunten: Als je nieuw bent met de reeks kun je er veel uren uithalen; feit dat je ook in je eentje je mannetje kunt staan is ook wel fijn; Single player beter dan BF.
Minpunten: OVERAL granaten constant; spel kan erg frustrerend zijn soms; te simpel, wapens zijn te makkelijk onder controle te houden; lijkt voor 99% op zijn voorgangers.

BF = Team play. Teamwork is DE manier om te winnen, wapens zijn wat gevoeliger, je hebt wat minder health, grote mappen en je zit niet in een granaten regen zoals in CoD, uitgebreid spel, veel voertuigen maken het spel een stuk afwisselender.
Pluspunten: Gaat wat dieper qua gameplay dan de meeste FPS; veel variatie in gameplay (veel voertuigen, wapen pakketten:; medic, engineer etc); wat uitdagender dan de meeste FPS.
Minpunten: Helikopters zijn moeilijk te beheersen maar als je ze onder controle hebt zijn ze naar mijn mening te overpowered; kan frustrerend zijn als je een k*t squad hebt terwijl jezelf een goede speler bent en dan nog het spel verliezen.

Als je nu nog niet je keuze kan maken, dan weet ik 't ook niet meer :mad:
Sowieso, beide spellen zullen helemaal kapot gespeeld worden in multiplayer... Je kunt er ook voor kiezen nu 1 te kopen en over een halfjaar de ander.
 
Ik heb ze allebei gekocht. BF3 is gewoon beter , heb cod4 en black ops gespeeld en nog nooit BF voorheen gespeeld dus ben ik zeker geen BF fanboy.
 
Call of Duty heeft meer actie.

LoL

Metro ?
Crossing ?

****ING INSANE de shit vliegt CONSTANT rond je oren soms moet ik gewoon even wegkruipen in een hoekje om van de shell-shock te bekomen, durf bijna niet meer te bewegen af en toe :lol:

BF3 is echt 107% beter dan COD. Het is significant bewezen :sherlock:

Oh en het laaste echt heel belangrijke ding (vind ik)...

Met battlefield wil je echt dat *JOUW* *TEAM* wint. En daar kun je op veel andere manieren aan bijdragen . Zie je dat een heli je team raped ? Pak een stinger , of kruip met iemand in je eigen heli, of pak een AA vehicle.

Zit een sniper je te irriteren ? Je kunt em echt gaan zoeken om em in z'n nek te steken met je mes , gisteren 5 minuten zo'n k*t sniper aan het zoeken , ik stond er bijna bovenop zag em niet, totdat ie een schot loste. Lag in een struikje 5 meter voor me. Ik typ : "Hope you like knives sniper bitch :d" , en steek hem :D

1 kill, 5 minuten bezig. Voldoening was groot lol .. (ik schijt op snipers, ze zijn pussies)

Oh das nog iets om te noemen. Kun je echt helemaal niks ? Suck je echt hard ? Dan kun je altijd nog gaan snipen.

En om nog even terug te komen op de actie, ... Het zijn vrij grote maps, maar als je de maps kent weet je waar je zijn moet . Ja als je team bijna alle vlaggen heeft, en je spawned bij je home base, dan moet je een stukje lopen om bij het front te komen ja. Logisch toch ?
 
Laatst bewerkt:
Ben alleen niet zo van de teamplay, das wel minder dat je daar niet uit kan kiezen
 
Ben alleen niet zo van de teamplay, das wel minder dat je daar niet uit kan kiezen

had ik ook eerst, maar nu vind ik het leuker dan solo spel. eerst bf die ik gekocht heb en meteen 10x meer plezier gehad dan met de cod reeksen
 
had ik ook eerst, maar nu vind ik het leuker dan solo spel. eerst bf die ik gekocht heb en meteen 10x meer plezier gehad dan met de cod reeksen

Ja, nu ik eraan denk, CS en RTCW etc waren ook allemaal teamplay, maar daar hoefde je je niet perse te storen aan je team, tenzij je echt in een bar en bar slecht team zat.
 
Back
Naar boven