ben een ouwe rot van 36(97 kg) en bijna dezelfde vetpercentage*(circa 30%)
).
nu ben ik van plan om carb cycling te proberen. nu begrijp ik BIJNA alles behalve de koolhydraten. eitwit en vetten qua hoeveelheden zijn identiek behalve kH varieerd van 200 (3 dagen) en 1 dag 366 (1 dag).
wat ik nog niet begrijp is dat men groentes eigenlijk niet mee mag tellen bij de KH omdat ze weining calorien zijn, maar KH is toch KH??
wat voor soort groentes mag ik eigenlijk?? groene veggies, maar mag wortel en erwten ook?? wie kan mij hierin advies geven.
wil binnen 4 maanden onder 20% komen zonder een strenge dieet
)
wie kan deze ouwe manneke advies geven??
3*lage = 2300 calorie eiwit=45%(261gr) KH=35%(203gr) en vet=20%(51gr)
1*hoog= 2900 calorie eiwit=33%(241gr) KH=50%(366gr) en vet=17%(55gr).
eiwit=kwark, kip, kipfilet (broodbeleg), cottage cheese, whey poeder, magere melk, 20kaas,
KH=havermout,volkorenbrood, zilverrijst,fruit(appel,peer,sinas),aardappelen etc.
vet=bovenstaande hebben altijd wat vet en resterende vet haal ik uit l;ijnzaad, chaswenoten, pijnboompitten etc.
groenten=groentenwokmixen (AH),zak gemengde sla, komkommer, wortels, pot wortel+erwten (400ml).
begin de ochtend altijd met eiwit (kwark+whey) en wat KH (meusli of melk met havermout).
na sporten altijd dextrone+whey.
90 min na sporten rijst+kip+zakgroenten (400gr).
1 uur voor slapen = 250gr kwark+stukje fruit
nu wil ik eigenlijk KH vervangen in groenten (maar welke mag ik wel
) en merk dat ik best zonder kan alleen behoefte naar zoetigs blijf
(
nu paar maanden later en resultaten zijn:
95 kg en 28%.... dus wat doe ik verkeerd?? wie kan mij helpen
).
nu ben ik van plan om carb cycling te proberen. nu begrijp ik BIJNA alles behalve de koolhydraten. eitwit en vetten qua hoeveelheden zijn identiek behalve kH varieerd van 200 (3 dagen) en 1 dag 366 (1 dag).
wat ik nog niet begrijp is dat men groentes eigenlijk niet mee mag tellen bij de KH omdat ze weining calorien zijn, maar KH is toch KH??

wat voor soort groentes mag ik eigenlijk?? groene veggies, maar mag wortel en erwten ook?? wie kan mij hierin advies geven.
wil binnen 4 maanden onder 20% komen zonder een strenge dieet
)wie kan deze ouwe manneke advies geven??

3*lage = 2300 calorie eiwit=45%(261gr) KH=35%(203gr) en vet=20%(51gr)
1*hoog= 2900 calorie eiwit=33%(241gr) KH=50%(366gr) en vet=17%(55gr).
eiwit=kwark, kip, kipfilet (broodbeleg), cottage cheese, whey poeder, magere melk, 20kaas,
KH=havermout,volkorenbrood, zilverrijst,fruit(appel,peer,sinas),aardappelen etc.
vet=bovenstaande hebben altijd wat vet en resterende vet haal ik uit l;ijnzaad, chaswenoten, pijnboompitten etc.
groenten=groentenwokmixen (AH),zak gemengde sla, komkommer, wortels, pot wortel+erwten (400ml).
begin de ochtend altijd met eiwit (kwark+whey) en wat KH (meusli of melk met havermout).
na sporten altijd dextrone+whey.
90 min na sporten rijst+kip+zakgroenten (400gr).
1 uur voor slapen = 250gr kwark+stukje fruit

nu wil ik eigenlijk KH vervangen in groenten (maar welke mag ik wel
) en merk dat ik best zonder kan alleen behoefte naar zoetigs blijf
(nu paar maanden later en resultaten zijn:
95 kg en 28%.... dus wat doe ik verkeerd?? wie kan mij helpen
Laatst bewerkt: