Fitness Seller

Carbbackload/F.U.T

• Topic Starter Topic Starter
Waarom ben je zo bezeten van de squat dan..?
Als je hem zo k*t vind zou je ook een variant in de plaats kunnen doen , hack squats etc etc...
Misschien ook wel waar maar zie bij iedereen in zijn log dikke zware squats en ik kan het gewoon niet baal er gewoon van

Vanavond weer de bor gered op 5x6x95 dus volgende week die 100 teste na volgende week ook weer een nieuw trainingsschema

Misschien ook wel waar maar zie bij iedereen in zijn log dikke zware squats en ik kan het gewoon niet baal er gewoon van

Mja maar als het voor jou niet werkt move on ;)
Squat is ook niet geheel mijn ding, zwaar kan ik ze niet ook niet doen, maar voor mijn knieën doet het wonderen, daarom doe ik ze.
Sinds ik squat , is de pijn ook weg in mijn knieën.

Waarom doe jij ze...?

Dorian Yates kon ook niet squatten en had ook beste poten ;)

Deads, hacks, legpresses zijn dan je beste optie ;)

Sterk hoor die BOR's!!

Mja maar als het voor jou niet werkt move on ;)
Squat is ook niet geheel mijn ding, zwaar kan ik ze niet ook niet doen, maar voor mijn knieën doet het wonderen, daarom doe ik ze.
Sinds ik squat , is de pijn ook weg in mijn knieën.

Waarom doe jij ze...?
tjaa hoord beetje in bb schema he:D

Dorian Yates kon ook niet squatten en had ook beste poten ;)

Deads, hacks, legpresses zijn dan je beste optie ;)
das waar :D hoop dat ik net zo groot word zonder sq

tanks marvin

Gewicht 83kilo taille 78 de drang om terug te cutten begind alweer te komen als ik die vet pens zie

Begeleiding gestopt ging niet werken woonde te ver weg was niet T doen om elke week 3uur heen 3uur terug te reizen dus moer opzoek na andere oplossing

Jammer man, das zeker een hele reis elke keer heen en terug.
Is het geen idee om zelf wat meer informatie van dit forum of daarbuiten door te nemen om dit vervolgens uit te proberen ?
Begeleiding is top, maar je zult het op een gegeven moment ook zelf moeten doen en dat komt met de jaren door veel informatie te zoeken en dit toe te passen om te kijken of het werkt voor jou.

Jammer man, das zeker een hele reis elke keer heen en terug.
Is het geen idee om zelf wat meer informatie van dit forum of daarbuiten door te nemen om dit vervolgens uit te proberen ?
Begeleiding is top, maar je zult het op een gegeven moment ook zelf moeten doen en dat komt met de jaren door veel informatie te zoeken en dit toe te passen om te kijken of het werkt voor jou.

Lees al wel 3jaar mee hier op het forum en heb dus 12weken begeleiding gehad van trickster nu daar heb ik echt enorm veel van geleerd dus vindt het wel de moeite waard op internet staat zoveel troep en van mensen met ervaring leer je veel meer als al die testen en onderzoeken ik bedoel daar mee te zeggen dat ik eerder wat aanneem met een geweldig fysiek dan iemand in een onderzoeksjas
Maar goed we zien wel ga opzoek en er komt vast wat op me pad joh! Jij hebt wel zeker gevonden wat voor jou werkt want je gaat als een speer man geweldig Om te zien!

Lees al wel 3jaar mee hier op het forum en heb dus 12weken begeleiding gehad van trickster nu daar heb ik echt enorm veel van geleerd dus vindt het wel de moeite waard op internet staat zoveel troep en van mensen met ervaring leer je veel meer als al die testen en onderzoeken ik bedoel daar mee te zeggen dat ik eerder wat aanneem met een geweldig fysiek dan iemand in een onderzoeksjas
Maar goed we zien wel ga opzoek en er komt vast wat op me pad joh! Jij hebt wel zeker gevonden wat voor jou werkt want je gaat als een speer man geweldig Om te zien!
En trickster kan je ook niet helpen met een goede clean bulk?

Het is overigens wel herkenbaar dat je eerder iets aanneemt van iemand met een goed fysiek dan iemand in een witte jas. Al gaat dat echter niet altijd op (kijk maar naar Roelly Winklaar en Sibil Peeters)..

Gewoon info vragen man, de mensen hier helpen je wel ;)

En trickster kan je ook niet helpen met een goede clean bulk?

Het is overigens wel herkenbaar dat je eerder iets aanneemt van iemand met een goed fysiek dan iemand in een witte jas. Al gaat dat echter niet altijd op (kijk maar naar Roelly Winklaar en Sibil Peeters)..
jawel maar was voor hem ook allemaal druk op moment maar komt misschien wel sneller wat op me pad dan ik denk

Gewoon info vragen man, de mensen hier helpen je wel ;)

Das ook weer waar Rob

Vanavond lekker getraind wel ben wel effe klaar er elke dag 4x rijst met kip te eten en nog zo vochtig als wat te worden dus ga morgen weer je lekker over op 2meals brood met kip

Training

Front lat pulldown

5x6x65

Reverse front lat pulldown

3x12x60

Straight arm pulldown met touw dorpset

8x30
8x25
8x20

Leg Curl

5x6x50

Stif DL

3x12x60

Staand leg Curl dorpset

8x30
8x25
8x25

Standing Calf

3x12x65

Leg press Cals dorpset

8x130
8x120
8x110

Training

Bench press

5x6x90

Chest press

3x12x85

Cable crossover dorpset

8x20
8x15
8x10

Squat

5x6x70

Leg extensions

3x12x55

Leg press dorpset

8x160
8x140
8x120

Standing Calf

3x12x65

Voeding vandaag

80gram havermout
60gram whey
1banaan

3volkoren boterhammen
150gram kipfilet
Halve komkommer

3volkoren boterhammen
150gram kip
Halve komkommer

70gram Brinta
3ei eiwitten
2eieren

Pre workout 2scoops noxipro 30gram whey

30gram whey 10gram bcaa na training

150gram aardappels
Boerenkool
150gram kip

2handjes ongezoute pinda's

30gram caseïne

Persoonlijk zou ik toch minstens 1 maaltijd kip met rijst houden. Ik heb pas een bodybuilder gesproken en die noemde brood eigenlijk een no-go..

Voedingsschema ziet er netjes uit, misschien een idee om wat meer koolhydraten te verplaatsen na je workout i.p.v. ervoor.
Ik ben na de vakantie begonnen met zo'n 40% van mijn koolhydraten na m'n workout te nemen en heb het idee dat dit goed werkte voor m'n gains.

Persoonlijk zou ik toch minstens 1 maaltijd kip met rijst houden. Ik heb pas een bodybuilder gesproken en die noemde brood eigenlijk een no-go..
de ene wel de andere niet vroeg het vorige week nog bij ibo in zijn log hij deert het ook en vindt er geen problemen in aan nog 5weekjes ofzo vanaf januarie weer wat vet losse

Voedingsschema ziet er netjes uit, misschien een idee om wat meer koolhydraten te verplaatsen na je workout i.p.v. ervoor.
Ik ben na de vakantie begonnen met zo'n 40% van mijn koolhydraten na m'n workout te nemen en heb het idee dat dit goed werkte voor m'n gains.

Oké tanks voor je tips bro ga er effe na kijke

Recomp schrijft dat ook voor! Echter red ik het niet altijd. Maar het principe werkt volgens mij wel!

Training

Incline bench press

5x6x75

Incline chest press

3x12x70

Peckdeck

Dropset 3x8 50/45/40

DB press

5x6x24

Side raises

3x12x12

Front raises dorpset

8x12/10/8

Triceps press

5x6x40

Reverse Triceps extensions dorpset

8x25/20/15

Frech press

3x12x30

Niet super maar goed voeding moet echt iets omlaag ga te hard zit alweer op 85 kilo nu dus rustdagen gaan de kh omlaag

Terug
Naar boven