XXL Nutrition

Carbbackload/F.U.T

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn sterke BOR's Hendrie! Keep it up!:D

Goed weekend :rocknana:

Vanmorgen gewogen weer iets erbij 82kilo op dit moment taille wel iets toegenomen weer ook zojuist fatz grijs besteld ben erg benieuwd of ze doen wat ze beweren

Gratz met je PR hendrie :thumb: , maar wat is fatz ?

Pff, vertel mij wat! Probeer ik zoveel mogelijk clean te eten..staat er taart op mijn werk..of zet mijn vriendin pepernoten op tafel! * ik ben zwak*

Maar als het echt even moet trek ik de touwtjes aan..zolang je maar niet teveel junkt en 80% van je voeding zit goed, dan denk ik dat het geen probleem is...MO wel als je streeft naar een droog groot fysiek (<8-10%, zonder goede genen;))

Had me voor genomen hele week clean te eten das gelukt daarom verdien ik nu wel broodje kipsnitsel met satesaus en morgen 2meals junk das 3in meals dit weekend moet kunnen

Tuurlijk moet dat kunnen ;)

Vindt ik ook 12weke super strickt dieet ben er nu in de weekenden wel effe klaar mee 3/4meals verdeeld over het weekend moet kunne
Bespreek je dat ook met je begeleider, want persoonlijk ben ik erg benieuwd hoeveel impact het heeft als je niet altijd strict eet.

Ik lijk gewoon een beetje vast te lopen in fysieke groei en als ik echt ga bulken wordt ik vet(ter).. ben gewoon benieuwd wat er nog te halen valt.

Bespreek je dat ook met je begeleider, want persoonlijk ben ik erg benieuwd hoeveel impact het heeft als je niet altijd strict eet.

Ik lijk gewoon een beetje vast te lopen in fysieke groei en als ik echt ga bulken wordt ik vet(ter).. ben gewoon benieuwd wat er nog te halen valt.

Dat bespreek ik zeker hebben nu afgesproken 2/3junkmeals per week
Merk alwel dat mijn fysiek na,4weke clean bulk.alweer verdoet is,word er beetje gek van ben alweer net zo vet als voor me k*t lijkt het wel

Dat bespreek ik zeker hebben nu afgesproken 2/3junkmeals per week
Merk alwel dat mijn fysiek na,4weke clean bulk.alweer verdoet is,word er beetje gek van ben alweer net zo vet als voor me k*t lijkt het wel
Dat is klote inderdaad! Het zit ook wel aardig tussen je oren denk..maar goed, daar heb je begeleiding voor. Wat zei hij eigenlijk over wat haalbaar was zonder al te veel gebruik van roids..?

Squat blijft waardeloos hè word gewoon niet sterker in wat ik ook doe vanavond weer 5x6x60 en dat gaat maar net aan joh zo zwaar of ik doe iets totaal fout maar vindt het echt een k*t klote oefeningen bah mensen tips?

Waar gaat het moeilijk, als je onderin zit en weer naar boven moet komen of is het moeilijk om diepte te maken ?

Misschien een bredere stance aanhouden en eventueel box squats doen.

Ook heb ik het idee dat ik teveel met me rug omhoof kom inplaats van.benen hoe.kan.dit?

Waarom ben je zo bezeten van de squat dan..?
Als je hem zo k*t vind zou je ook een variant in de plaats kunnen doen , hack squats etc etc...

Terug
Naar boven