pescatore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 554
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 48%
Is dat "veel onderzoeken"? Daarnaast, heb je dit onderzoek weleens doorgenomen? Het ondersteunt je stelling bepaald niet... En al had het dit wel gedaan, de opzet van zulke onderzoeken is vrij zwak en ongecontroleerd zoals je kun lezen.
Alan Aragorn en Brad Schoenfeld hebben dit meen ik niet heel lang geleden wel onder zeer goede, relevante omstandigheden gedaan. Ben alleen ff te lui om te zoeken.
Edit: Dit is de abstract ervan iig: Body composition changes associated with fasted versus non-fasted aerobic exercise. - PubMed - NCBI
---------------
Niet ieder papiertje waar iemand "onderzoek" op heeft geplakt is relevant. Daarnaast moet je al vrij goed in het lezen en interpreteren van zulk materiaal zijn om het context mee te kunnen geven. Ik ben daar ook geen überkoning in, maar ik ben er wel al een stuk beter in geworden.
Het is dus niet heel handig om maar war random dingen te posten met een "zie je nou wel" tekst erboven. De link die je in dit topic hebt gepost is daar een uitstekend voorbeeld van.

. Meng je voorlopig nou maar niet in discussies, dat gaat je een hoop ellende besparen... "Juist ja" ook