Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Kom meestal om half 7 thuis, heb om 4-5 uur mijn laatste meal gehad (in de cut), en ga dan savonds nog wat cardio doen, maar kan ik dit beste om half 7 doen, dus op redelijk lege maag, of beter eerst avond eten en om 8-8.30 cardio
haha , ja het gaat niet OM wanneer ik cardio ivm dat mn eten gezakt is ofzo.
maar meer of ik of ik voor vetverbranding beter voor of na het avond eten kan cardio'en. Sochtends doe ik voor ontbijt..maar aangezien ik nu om 5 uur ook al gegeten heb, gaat dat verhaaltje niet meer op.
cardio op lege maag is eigenlijk niet aan te raden. Ik weet dat de gedachte is dat je lichaam gelijk vetreserves aan zal spreken, maar de waarheid is dat voor een efficiënte vetverbranding je lichaam koolhydraten nodig heeft. Daarnaast (mss heb jij er geen last van) is de honger groter na het sporten op lege maag, waardoor je weer meer gaat eten. Ik zelf heb dan de hele dag meer een eerder honger, niet echt ideaal voor het doel dus.
Als je denkt dit nodig te hebben of als je vindt dat cardio zuigt kies dan voor HIIT. Begin met 10 min na je KT training.
cardio op lege maag is eigenlijk niet aan te raden. Ik weet dat de gedachte is dat je lichaam gelijk vetreserves aan zal spreken, maar de waarheid is dat voor een efficiënte vetverbranding je lichaam koolhydraten nodig heeft. Daarnaast (mss heb jij er geen last van) is de honger groter na het sporten op lege maag, waardoor je weer meer gaat eten. Ik zelf heb dan de hele dag meer een eerder honger, niet echt ideaal voor het doel dus.
Als je denkt dit nodig te hebben of als je vindt dat cardio zuigt kies dan voor HIIT. Begin met 10 min na je KT training.