AndroidHealthClinic

Carnaval

Memmen

Stik je niet de moord in zo'n outfit.
Lijkt mij best warm, als je in een kroeg staat.

• Topic Starter Topic Starter
Goeie lyrics Eric

morphsuit fo sho

morphsuit.jpg

although haat ik carnaval

Carnaval is gay én catabool

De boerengemeentes? Lekker zuipen in de hooischuren!

Met carnaval staan de lekkerste wijfen klaar om snoeihard gedoet te worden op straat of waar dan ook , kan je vertellen dat heel veel wijfen dan hun slipje heel vlug uittrekken gewoon omdat het carnaval is . Je hoeft maar naar iemand te gaan met je derde been uit je broek hangend en je wordt al gepijpt het kan er hard aan toegaan tijdens carnaval .

ja ja maar wat moet ik nou aan jongens

suggesties!

brede mannen pak of caesarpak doet het altijd goed bij de vrouwkes waar ga je deurzakke dan

brede mannen pak of caesarpak doet het altijd goed bij de vrouwkes waar ga je deurzakke dan

Gewoon feesten en sociaal zijn tegen de vrouwtjes doet het ook goed met carnaval ;)

OT: Doe een schottenpak aan en dan zo'n olifantvormige lulhouder over je lul :P

Hehe ja maar die hebben veel mensen, ik doe een trollface masker sowieso :trollface:

in noordwijkerhout (enige dorp boven de rivieren die carnaval viert volgens mij :P)

Hehe ja maar die hebben veel mensen, ik doe een trollface masker sowieso :trollface:

in noordwijkerhout (enige dorp boven de rivieren die carnaval viert volgens mij :P)
Hahah kom naar oeteldonk dan, is een groot feest! trollmasker is wel leuk idd, alleen je kunt beter niks voor je gezicht hebben met carnaval. Is makkelijker met het zwakkere geslacht.

Terug
Naar boven