Fitness Seller

Carnaval

• Topic Starter Topic Starter
Hahah kom naar oeteldonk dan, is een groot feest! trollmasker is wel leuk idd, alleen je kunt beter niks voor je gezicht hebben met carnaval. Is makkelijker met het zwakkere geslacht.

ik draai dat ding natuurlijk om anders herkent niemand je :P Maar gewoon achter op je hoofd is mooi ahaha paar andere vrienden dan met FUUU maskers ofzo:D :fuu:

Meerdere redelijke mogelijkheden beschikbaar zoals:

-Redelijk gebruikelijk onder carnaval bezoekers, het clownspak
Bassie-alleen-wit.jpg

-Minder gangbaar is de tuiniers outfit, kan je eventueel ook tegen de vrouwelijke mensen zeggen dat je hun 'tuintje' eventueel tegen vergoeding in natura kan maaien. (ook een goede voor op coïtusjob!) Door externe omstandigheden geen foto beschikbaar.

-Zeer zeldzaam, maar mijn absolute favoriet: Het babypak!
uiterst schone foto tot mijn beschikking!
babysuit.jpg

Hoop dat ik je hiermee serieus opweg heb geholpen.

Het gebruikte tamponpak is ook een classic

Thema voor in de optocht: toy's of Holland ..

Een twister pak en dan natuurlijk alleen de vrouwen laten draaien!

Politiepak en dan van alle vrouwen de nummers opschrijven in je bonnenboekje.

Damn wat ben ik goed in carnavalluh

Die morphsuits had ik ook al bekeken, alleen lijkt me niet zo lekker biertjes wegtanken :(

En dan vooral het pis-gedeelte :o

je kunt gewoon door het pak drinken. no shit. je kunt zelfs als je je frietje oorlog en frikandel in een blender gooit met een beetje bier het door het pak op eten/drinken :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Politiepak en dan van alle vrouwen de nummers opschrijven in je bonnenboekje.

Damn wat ben ik goed in carnavalluh

er lopen elk jaar weer ****ing geile wijven rond in strakke politiepakjes met rokje... damn jonge

kijk er al weer naar uit

ik haat carnaval.

ik haat slechte carnavals muziek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Morpsuit ftw.. vooral als je buff/shredded bent

Ik ga zelf trouwens als mijn anime hero :)

Je kan zelfs door da pak heen drinken haha ( Of naaien heb je gelijk een bescherming aan whaha )

zorg altijd dat er iemand bij je is liefst een beetje nuchter want het kan er hard aan toe gaan s'nachts , een cafeganger die ik ken heeft het jaren geleden meegemaakt lag zijn roes uitteslapen op de stoep tot dat er paar 16 jarigen hem helemaal onderpisten , tegen de tijd dat hij recht stond waren die gastjes al lang gaan vliegen .

No joke, uit de V.S. laten overvliegen. Weet ik tenminste ik een beetje origineel ben. ;) En overigens is carnaval 5 dagen lang zuipen, geen 3.

je kunt gewoon door het pak drinken. no shit. je kunt zelfs als je je frietje oorlog en frikandel in een blender gooit met een beetje bier het door het pak op eten/drinken

Het drinken geloof ik ook wel ;)

Alleen het was fijn geweest als er een rits voor in zat zodat je niet dat halve pak eerst hoeft uit te trekken.

Het drinken geloof ik ook wel ;)

Alleen het was fijn geweest als er een rits voor in zat zodat je niet dat halve pak eerst hoeft uit te trekken.

als je erdoor kan drinken, kan je er ook door pissen. niet zo aanstellen. erdoor diareren moet ook nog wel kunnen

Terug
Naar boven