XXL Nutrition

Carnaval

• Topic Starter Topic Starter
er liepen gister 2 gasten in een morphsuit :roflol:

die shit is eckt epic

waar krijg je zo'n suit? locale carnavals shop..
edit; heb al een site gevonden maar zou je zoiets ook bij ''carnavals wierts'' vinden?

Laatst bewerkt:
Ik ga als banaan! Op zich niet zo speciaal maar 11 andere vrienden ook, en 1 gaat als aap! :D

Vorige jaar voor het eerst carnaval gevierd (kom uit Friesland...) maar willen nu elk jaar! Zitten op zo'n park is Oosterhout ofzo. Iemand aanraders waar je echt moet zijn geweest?

Carnaval zuigt hard. Ook de dag waarbij iemand vreemd kan gaan en het daarna nog verantwoord ook, ''Maar het was toch Carnaval schat? Dan mag dat toch?''.

Ga denk ik als dokter, kan ik mooi de vrouwtjes onderzoeken.:rolleyes:

Man carnaval is k*t: ik heb toch zeker geen excuus nodig om me als een f*cking randdebiel te gedragen/kleden, ik doe er niet aan mee

@ topicstarter: superman, of batman, of een tijger...van bodypaint

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:47 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

No joke, uit de V.S. laten overvliegen. Weet ik tenminste ik een beetje origineel ben. ;) En overigens is carnaval 5 dagen lang zuipen, geen 3.

7 dagen he begint donderdag tot woensdag :P

[Link niet meer beschikbaar]

Rambo als je buff bent :D

kan je zonder dat iedereen je patser noemt je spieren showen

Ik ga als pater/priester, kan ik kleine meisjes aanranden.

"Wil jij in de hemel komen??"

Ik ga als schot, weet je hoe handig een kilt is als zo veel moet zeiken :)

ik ga als alcholist , mooi makkelijk

Man carnaval is k*t: ik heb toch zeker geen excuus nodig om me als een f*cking randdebiel te gedragen/kleden, ik doe er niet aan mee

@ topicstarter: superman, of batman, of een tijger...van bodypaint
je komt uit barbant dat zegt genoeg. Daar kunne ze ook geen fatsoenelijk carnaval viere. In Limburg moet je zijn!! ;)

Terug
Naar boven