- Waardering
- 2.490
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar krijg je zo'n suit? locale carnavals shop..
edit; heb al een site gevonden maar zou je zoiets ook bij ''carnavals wierts'' vinden?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
No joke, uit de V.S. laten overvliegen. Weet ik tenminste ik een beetje origineel ben.En overigens is carnaval 5 dagen lang zuipen, geen 3.
de dag waarbij iemand vreemd kan gaan en het daarna nog verantwoord ook, ''Maar het was toch Carnaval schat? Dan mag dat toch?''.

Zelf geen slechte ervaringen gehad, maar weet wel dat je niet in een twijfelachtige relatie moet zitten te tijde van Carnaval.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
No joke, uit de V.S. laten overvliegen. Weet ik tenminste ik een beetje origineel ben.En overigens is carnaval 5 dagen lang zuipen, geen 3.

Zelf geen slechte ervaringen gehad, maar weet wel dat je niet in een twijfelachtige relatie moet zitten te tijde van Carnaval.
Biggest break-up day in the year![]()

je komt uit barbant dat zegt genoeg. Daar kunne ze ook geen fatsoenelijk carnaval viere. In Limburg moet je zijn!!Man carnaval is k*t: ik heb toch zeker geen excuus nodig om me als een f*cking randdebiel te gedragen/kleden, ik doe er niet aan mee
@ topicstarter: superman, of batman, of een tijger...van bodypaint

+1, limburgers hebben het aangeboren talent om mongols te zijn.je komt uit barbant dat zegt genoeg. Daar kunne ze ook geen fatsoenelijk carnaval viere. In Limburg moet je zijn!!![]()