Fitness Seller

Carnaval

lmao srs! umad brah!! :D

ik wilde nog vragen of je van dbb was :P

whaha succesfull troll is succesfull

klas ff topic door en zag dat je in noordwijkerhout ging vieren. Ik woon daar ook in de buurt dus wist dat je naar schelft ging. Kwas er niet, wou wel gaan maar die kaartjes zijn zo snel op:D

u mad? come at me!

• Topic Starter Topic Starter

klas ff topic door en zag dat je in noordwijkerhout ging vieren. Ik woon daar ook in de buurt dus wist dat je naar schelft ging. Kwas er niet, wou wel gaan maar die kaartjes zijn zo snel op:D

u mad? come at me!

jaja:D

ga je maandag wel? of vanavond naar vd geest in nwh

u mad? come at me!

I c what u did there. Ruud vieze na-aper met je locatie locatie

haha was lachen gisteravond

er liep nog iemand met een trollface masker :trollface: :roflol:

hij had ook u jelly? op ze rug maar volgens mij was die niet van dbb want mijn derde been was nog dikker dan zijn armen
hoe heb je zo'n trollface gemaakt dan, of kon je die ook kopen:rolleyes:

zijn er hier mensen die zich als buitenlander eigenlijk verkleden ? wat gebruiken jullie dan schoensmeer of zo ? tips please

Blijft een feit, carnaval in Nederland is geen succes, was het na een uurtje al weer beu. Toch maar weer volgend jaar naar Duitsland.

godver wat een klotebende dat carnaval weer.

Ik was als caveman zonder shirt en waren allemaal hatende boeren die met bier liepen te gooien, (wel goed voor mn haar:rolleyes:) ruzie gekregen en naar huis. sliep om 12 uur al :D

En hun chicks heb ik allemaal veroverd met mn abs. :sd:

tot wanneer is carnaval , en waar is het beste om te zijn?

Ik heb echt medelijden met de mensen die nuchter carnaval staan te vieren, allemaal van die vervelende lui die net tegen de drank kunnen.
Ben gisteren effe geweest en heb er meteen al genoeg van.

Carnaval is tantoe hard. Alleen ik ben er wel uitgezet vandaag :(

Wegh

Laatst bewerkt:
waarom hebben mensen pakjes en maskers nodig om raar te doen?

waarom hebben mensen pakjes en maskers nodig om raar te doen?
Is een tik uit de middeleeuwen, Brabanders hebben dat nodig om hen eigen eens in het jaar even stoer en leuk te vinden.
De rest van het jaar zijn het dan ook zeikerds en mierenneukers.

Thank god dat het bijna voorbij is :)

Ik heb echt medelijden met de mensen die nuchter carnaval staan te vieren, allemaal van die vervelende lui die net tegen de drank kunnen.
Ben gisteren effe geweest en heb er meteen al genoeg van.
+1 ik zelf ben 1 dag gegaan, rest van de dagen niet.:o

Wat doet iedereen dit jaar aan met carnaval?

Wil Rambo halen :trollface:

of Dora

Terug
Naar boven