AndroidHealthClinic

Carnaval

Wat leuk aan carnaval is net dat jong en oud door elkaar heen feest vieren. Van ruzie merk ik weinig de meeste zijn net vriendelijker voor elkaar.

Maarja wij hebben dan ook minder last van buitenlanders of ander hoog hollands tuig in het zuiden.

Even de verkiezingsuitslag eer aan doen ;)

Heb er zin in :)
Afgelopen vrijdag ook midden in de nacht pr-stuntje gedaan in m'n dorp omdat we de boerenbruiloft hebben dit jaar.

Enige probleem.... ik ben bijna deze hele week aan de dunne :( hoop dat ik morgen beter ben.

word carnaval bij jullie dan ook gevierd?

Ik ga eigenlijk puur alleen voor het vechten.
Gewoon met een man of 30 stromen we de cafés in totdat we ze voor onszelf hebben.

ik woon in noord-holland.. hier wordt carnaval alleen voor de 12- gevierd.
Een mooie aangelegenheid dus om op zoek te gaan naar neukbare sletjes

Vandaag maar eens kijken of carnaval iets voor mij is.. Ga over een paar minuten naar denbosch, hoop dat het leuk is :P

niemand die een boerka gaat dragen?

Gezellig doen, veel drinken. En het beste kan je niet naar een grote stad gaan, gewoon naar een groot dorp, want daar is het altijd leuker en is het niet te druk
met van die Rotterdammers etc. En geen ruzie zoeken en op een bar gaan dansen met dikke wijven.

Lekker generaliseren :)

Zometeen ff werken en vanavond weer knallen! :D

:who: about carnaval.

Ik zit liever thuis met een boterham :fa:

Vooral leuk als je 's morgens wakker wordt gemaakt door carnavalmuziek :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
haha was lachen gisteravond

er liep nog iemand met een trollface masker :trollface: :roflol:

hij had ook u jelly? op ze rug maar volgens mij was die niet van dbb want mijn derde been was nog dikker dan zijn armen

haha was lachen gisteravond

er liep nog iemand met een trollface masker :trollface: :roflol:

hij had ook u jelly? op ze rug maar volgens mij was die niet van dbb want mijn derde been was nog dikker dan zijn armen

dat was ik bij de schelft in noordwijkerhout:trollface:

tommieee eeuwige ecto

:trollface:

Terug
Naar boven