MuscleMeat

Carnaval

Rambo als je buff bent :D

kan je zonder dat iedereen je patser noemt je spieren showen

rambo is skinny
gewoon arnold als COMMANDO paar x zonnebanken en dan van die zwarte camouflagestrepen over heel je bovenlijf en gezicht.
dat leren hestje met messen en granaten en tools kan je beter thuislaten.
legerbroek en mooie kisten
of arnold als Conan the Barbarian

Arnold-Commando-1.jpg

Ik ga als kaddafi :P.

Ik ga als chirurg, heb een chirurgenpak meegenomen uit 't ziekenhuis. Heb ook een paar scalpels en injectiespuiten, die laat ik maar even thuis denk ik.

Vind carnaval echt k*t. Als je alleen gaat vanwege de chicks omdat ze dan makkelijker (schijnen) te zijn moet je je serieus afvragen of je geen epic loser bent.

Een echte vent kan 24/7 wijven hosselen en niet alleen met carnaval. Afgezien daarvan ga ik niet omdat: De muziek zwaar zuigt en ik hecht veel waarde aan goede muziek, er lopen teveel stumperds rond die dronken zijn en irritant doen EN het is te DRUK

Elk jaar dat ik ging is het nog uitgedraaid op vechten of bijna vechten terwijl ik echt zo goed als NOOIT ruzie heb. Dus dat zegt meer over carnaval in de regio dan over mij

Carnaval? Nekschot.

Vind carnaval echt k*t. Als je alleen gaat vanwege de chicks omdat ze dan makkelijker (schijnen) te zijn moet je je serieus afvragen of je geen epic loser bent.

Een echte vent kan 24/7 wijven hosselen en niet alleen met carnaval. Afgezien daarvan ga ik niet omdat: De muziek zwaar zuigt en ik hecht veel waarde aan goede muziek, er lopen teveel stumperds rond die dronken zijn en irritant doen EN het is te DRUK

Elk jaar dat ik ging is het nog uitgedraaid op vechten of bijna vechten terwijl ik echt zo goed als NOOIT ruzie heb. Dus dat zegt meer over carnaval in de regio dan over mij
Samenvatting.

ik heb men haar afgeschoren, dikke tribal getekend op mijn arm, 10kg vet gegained en ik ga als luppie

Samenvatting = I love Carnaval!!!:D

Welke regio als ik het vragen mag?

En om mijn haat tegenover karnaval te verklaren:
Keertje met karnaval stond ik op de bar te dansen met een f*ckin geil verpleegstertje, word de security pissig en rukt me van die bar af, heb dat wijf niet meer gezien.

en vroeger moeste we op de basisschool altijd een optocht lopen, met die gescheurde broeken en dunne shirtjes door de kou, jah lekker :rolleyes:

Regio Arnhem/Achterhoek die richting.

Keertje met karnaval stond ik op de bar te dansen met een f*ckin geil verpleegstertje, word de security pissig en rukt me van die bar af, heb dat wijf niet meer gezien.

en vroeger moeste we op de basisschool altijd een optocht lopen, met die gescheurde broeken en dunne shirtjes door de kou, jah lekker :rolleyes:

Moest je maar buffer dan de security zijn

:trollface:

Als je carnaval k*t vind, heb je het nooit goed gedaan... Klaar.

Als je carnaval k*t vind, heb je het nooit goed gedaan... Klaar.

En wat is 'goed' carnaval doen volgens jou? Zulke oneliners zijn leuk, maar een onderbouwing is wel gewenst. Help mij dat feest leuk te vinden, want de muziek blijft k*t en dronken mensen blijven lastig.

Ooja ben trouwens weer ziek, elk jaar rondom carnaval merk ik. Prachtig afweermechanisme van mijn lichaam mocht ik het tóch willen gaan vieren :D

Had ik met nieuwjaar, sta op de bar te dansen met een geile chick. gooit security me de tent uit.

Sindsdien vier ik nooit meer nieuwjaar!

:eyes:

• Topic Starter Topic Starter

Dus uit dit verhaal begrijp ik dat je 5 blauwtjes hebt gelopen afgelopen carnaval en 3 keer in elkaar geslagen bent?

Carnaval is niet echt leuk, of je moet er van houden. Doe ik niet ;P, vind het alleen leuk als ik zat ben haha verder vind ik het wel lache. en als een idioot verkleed gaan.

Dus uit dit verhaal begrijp ik dat je 5 blauwtjes hebt gelopen afgelopen carnaval en 3 keer in elkaar geslagen bent?
Whaha +1 :P

Nee son, de keren dat ik ben gegaan heb ik telkens wel ruzie gekregen, terwijl ik totaal geen ruziezoeker ben maar ik kijk agressief zeggen mensen weleens, of kwaad zegmaar.

En blauwtjes loop ik niet alleen met carnaval :roflol:

En wat is 'goed' carnaval doen volgens jou? Zulke oneliners zijn leuk, maar een onderbouwing is wel gewenst. Help mij dat feest leuk te vinden, want de muziek blijft k*t en dronken mensen blijven lastig.

Ooja ben trouwens weer ziek, elk jaar rondom carnaval merk ik. Prachtig afweermechanisme van mijn lichaam mocht ik het tóch willen gaan vieren :D

Gezellig doen, veel drinken. En het beste kan je niet naar een grote stad gaan, gewoon naar een groot dorp, want daar is het altijd leuker en is het niet te druk
met van die Rotterdammers etc. En geen ruzie zoeken en op een bar gaan dansen met dikke wijven.

Terug
Naar boven