Steph@n
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 3
Cod,
Iemand die zo'n tool installeert wil vervolgens ook dat zijn programma's blijven werken, en ja ik heb het nu eigenlijk voornamelijk over mensen die hun pc ook zakelijk gebruiken.
Deze mensen verwachten wel dat inlogmogelijkheden blijven werken, en deze worden helaas ook vaak omzeep geholpen. Daar wel eens bij stil gestaan?
Iemand die zo'n tool installeert wil vervolgens ook dat zijn programma's blijven werken, en ja ik heb het nu eigenlijk voornamelijk over mensen die hun pc ook zakelijk gebruiken.
Deze mensen verwachten wel dat inlogmogelijkheden blijven werken, en deze worden helaas ook vaak omzeep geholpen. Daar wel eens bij stil gestaan?

herr Schmink de internet held. Denk toch even na jongen voordat je zulke stoere praat doet over de vriend van je pa die bij HP werkt. Voor hetzelfde geld brengt hij daar intern de post rond. Heb je misschien enig idee hoe groot de IT business is en hoe weinig sommige mensen die erin werken weten over de verschillende onderdelen? Steph@n weet heel goed waar hij over praat!

, ik adviseer mensen het niet te gebruiken omdat daar gezeik van kan komen, niets meer niets minder.