AndroidHealthClinic

cd/dvd speler kapt er mee?

JoertjuH

kansloos
Elite Member
Waardering
401
Lengte
1m95
Massa
116kg
Ik probeer battlefield 4 te installeren. Alles ging goed tot ik van cd moest wisselen.
Ik haalde de eerste cd er uit om de tweede er in te doen. Ik drukte de cd speler in mijn laptop en daarna gebeurde er niks meer. Het lijkt wel alsof hij mijn cd niet meer ziet zitten of zo.

Ik heb softwarematig alles al verwijdert en de laptop opnieuw op gestart zodat hij alles weer installeerde.
Dit heeft niet geholpen want als ik nu cd 1 er weer in doe reageert hij ook nergens op.

Iemand enig idee wat ik zou kunnen doen?

Spint de cd wel op (hoor je u'm) ?
want als hij helemaal niks meer doet , is hij denk ik kapot..

power stekker even checken , misschien los gekomen...

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij spint hij wel, want hoor hem heel zachtjes. Ook als ik hem open doe dan komt hij er draaiend uit. Niet met een hoog tempo, maar hij draait wel.

Hij maakt nu trouwens na 100 keer open en dicht doen iets meer geluid.

En nu doet hij het weer :\ defuq

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:42 ----------

Hij pakt de installatie niet op en is nu weer stil.
Misschien omdat ik Battlefield al aan het downloaden ben dat hij niet tegelijk kan installeren en downloaden oid. Toch blijft het raar. Dat hij steeds niks leest, en het net in een keer wel op pakte.

Als ik me speler nu weer open en dicht doe blijft het weer stil. De lens zal nog goed zijn ga ik van uit, want hij kon net weer eventjes "lezen" dat er een cd in zat. Zou hij misschien niet genoeg spanning krijgen?

Laatst bewerkt:
Krassen op je cd?

Terug
Naar boven