XXL Nutrition

Chest burn 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

SchwarzeneggerD

Cool Novice
Waardering
16
Lengte
1m81
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik ben net terug van een harde workout at the gym. Heb 2 uur lang getraind en vooral chest getraind. Omdat het een van mijn zwakte punten is wil ik er hard aan werken. Lets get to the point! Ik had onlangs een topic gepost over geen chest burn. Vandaag met flys voelde ik mn side chest heel goed. Met incline, decline en flat benchpress ging t ook wel. Tijdens het omkleden was ik wel geschokt toen ik mijn chest pump zag.

Ik wil graag de mensen bedanken die me advies gaven op mijn vorige topic!!

Ik doe er ff een foto bij van net. Ik ga een nieuwe topic aanmaken en dan al mijn progress bijhouden.

-SchwazeneggerD

Ik zie het man, sicke chest pump overduidelijk!

notsrs

inb4overtrain

Hallo,

Ik ben net terug van een harde workout at the gym. Heb 2 uur lang getraind en vooral chest getraind. Omdat het een van mijn zwakte punten is wil ik er hard aan werken. Lets get to the point! Ik had onlangs een topic gepost over geen chest burn. Vandaag met flys voelde ik mn side chest heel goed. Met incline, decline en flat benchpress ging t ook wel. Tijdens het omkleden was ik wel geschokt toen ik mijn chest pump zag.

Ik wil graag de mensen bedanken die me advies gaven op mijn vorige topic!!

Ik doe er ff een foto bij van net. Ik ga een nieuwe topic aanmaken en dan al mijn progress bijhouden.

-SchwazeneggerD

Heel erg leuk voor je en apart ook dat het 'branden' van je borstspieren nu blijkbaar een volledig doel op zichzelf is geworden.

Zoals al door anderen is gemeld in je vorige topic, is dit 'branden' eigenlijk slechts een bijzaak.

De pomp/burn heeft maar een heel klein aandeel in wat je eigenlijke doel zou moeten zijn: Hypertrofie door voldoende intensiteit, volume en progressieve overbelasting.........

lol, je hebt gewoon deze keer met concentratie en focus gelift. BB is simple as F....

• Topic Starter Topic Starter
Heel erg leuk voor je en apart ook dat het 'branden' van je borstspieren nu blijkbaar een volledig doel op zichzelf is geworden.

Zoals al door anderen is gemeld in je vorige topic, is dit 'branden' eigenlijk slechts een bijzaak.

De pomp/burn heeft maar een heel klein aandeel in wat je eigenlijke doel zou moeten zijn: Hypertrofie door voldoende intensiteit, volume en progressieve overbelasting.........
Maar ik voelde mn pecs wel dit keer, ben ik wel tevreden over.

Haal jij elke keer je foto's weer weg?

trainen voor de pomp is dan ook echt de shit
''The greatest feeling you can get in a gym, or the most satisfying feeling you can get in the gym is... The Pump. Let's say you train your biceps. Blood is rushing into your muscles and that's what we call The Pump.Your muscles get a really tight feeling, like your skin is going to explode any minute, and it's really tight - it's like somebody blowing air into it, into your muscle. It just blows up, and it feels really different. It feels fantastic.''

Kijk nu eens aub, wat vinden jullie ervan?

je lijkt net arnold.

Als het voor je gevoel beter ging dan eerder en je toch een verschil merkt, keep on going zou ik zeggen man!

Damn wat een chest. Grapje. Ik weet niet wat je doel is, maar een pomp in je borstspier is het wel laatste waar je je druk over hoeft te maken als je in spiermassa aan wilt komen. Doe alleen grote zware compounds tot je 130kg kan banken en ga dan pas isolatie doen. Eerst groeien, dan pas zwakke plekken aanpakken, niet andersom.

No offense, maar je borst loopt achter op de rest..?
Ik zou gewoon lekker 'normaal' blijven trainen, niet de ene spiergroep meer aandacht geven dan de ander nog. Zo ver ben je nog niet. Dat zijn details.
Maar dat is mijn mening. In ieder geval wel beter dat je een voldaan gevoel hebt!

Damn wat een chest. Grapje. Ik weet niet wat je doel is, maar een pomp in je borstspier is het wel laatste waar je je druk over hoeft te maken als je in spiermassa aan wilt komen. Doe alleen grote zware compounds tot je 130kg kan banken en ga dan pas isolatie doen. Eerst groeien, dan pas zwakke plekken aanpakken, niet andersom.
Damn je was me 3 seconden voor..

Ik snap dat je geschokt bent van de chestpump. Lekker zo enthousiast door blijven gaan man!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven