XXL Nutrition

Breaking News Chili getroffen door aardbeving 1000x sterker dan Haiti

Laatst bewerkt:
++ als die BN'ers nou zelf is een goed bedrag schenken , maar nee hoor :mad:

Precies, ze proberen jou wat een schuldgevoel aan te praten, maar ze hebben het er niet over dat nederland al 2x zoveel geld weggeeft van het BNP als is vastgelegt in de EU, kortom als je belasting betaalt, draag je automatisch al geld af aan ontwikkelingsdoelen :fuu:

Honderd miljoen miljard keer sterker! :)

Ik weet niet of al jullie ****tards serieus zijn of niet over het ongeloof dat het 1000x sterker is of niet, maar zo werkt de schaal van richter gewoon. Er is bijna 1000x meer energie vrijgekomen bij deze aardbeving dan die van Haïti. Natuurlijk zal het niet een 1000x ergere schok geweest zijn, dat zal wel nog van veel andere factoren afhangen.

Ik vind het erg voor die mensen, westerse wereld zit lekker gezellig thuis boordevol luxe ( niet dat ik klaag ) , en de meeste vinden dit zelfs al normaal , tot wij ooit eens geraakt worden door zo een catastrofe , veel familie van iemand die ik ken zat daar en die zijn er niet meer en dat is erg , wanneer ze al zo weinig hadden

Je zou maar net je PR benchpressen proberen te verbeteren als er zo een aardbeving komt....

sensatieberichtgeving, na een hele dag zijn er tot nu toe 130doden gemeld
AD kop: Steden weggevaagd
CNN golven 40 meter hoog:roflol:

Laatst bewerkt:
Die sensatie is nodig om straks weer de handjes open te kunnen houden, de "hulporganisaties" kunnen dan weer vlot cashen.

net was het nog 64x:roflol:

shit just hit the fan

Ja verschil tussen 7 en 9 is x1000 (32x32). Zo werkt de schaal van richter.

hoeveel doden zijn er eigenlijk? Is dat ook van 3000 naar 3000000 gegaan ofzo?

Terug
Naar boven