MuscleMeat

Chinese sth 10x10iu in piepschuim doosje.

Een zwangersschaps test in niet nodig als je goede bijwerkingen krijgt zoals vetverlies, pijn in je gewrichten, stramme vingers, vocht in je handen.

Als je deze bijwerkingen hebt dan heb je de goede shit namelijk 191 right?

Volgens mijn bronnen is fittropin de enigste die 192 maakt(e). Al de rest zou 191 zijn, sinds dat gensci begonnen is met hun propaganda dat zij de engiste zijn die 191 produceren, praat er iedereen over. Plots zijn alle brands ervan verdacht 192 te produceren...

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Er zijn legio 191 AA met blauwe dopjes en net zoveel 192AA met blauwe dopjes.
Men moet wel HEEL slim en beschikken over boven natuurlijke krachten om aan de hand van een foto te zien/zeggen dat het hier om 192 AA gaat!
Ik heb diverse blauwe dopjes gehad en er is volgens mij meer 191AA dan 192 AA op de markt.
Veel mensen merken niet eens dat ze 192AA nemen, zelf heb ik het eens gehad een hele tijd terug en merkte goed dat het 192 was! flinke rode zwellingen op de plaats van injectie die z,n 3 dagen bleven eer ze weg gingen.
Een zwangersschaps test in niet nodig als je goede bijwerkingen krijgt zoals vetverlies, pijn in je gewrichten, stramme vingers, vocht in je handen.
Chinese HGH met blauwe dopjes zijn in de regel goed, maar men moet niet denken dat men ze overal voor een prikkie krijgt.Wel zal men gaan merken dat de gerenomeerde HGH fabrikanten zullen gaan zakken met hun prijzen want men heeft nu een paar jaar geprofiteert van deze hoge prijzen en de kopers ervan.

Echt niet nee. Dan zul je toch echt wel met meerdere mensen 1 bestelling moeten plaatsen, voor een paar doosjes scheelt het nl niet eens zoveel tov Jintropin.

Terug
Naar boven