XXL Nutrition

Chlomid..

Okay, nou ben nogal huiverig als je die klachten hoort van kerels die in menopausale vrouwen lijken te veranderen door clomid gebruik en zweren het nooit meer aan te raken. En dan ook dat het mogelijk je ogen aantast...

Maar opzich is 50 mg dosis te proberen alleen halfwaardetijd is dus zo te zien redelijk lang dus duurt ff als je van je bijwerkingen af wilt zijn, als je die krijgt.

Nolvadex en clomid zijn beide even goed in het opstarten van je axis.
Nolvadex is een sterker anti-oestrogeen dan clomid en is effectiever tegen gyno dan clomid.
Bijwerkingen op de ogen gelden waarschijnlijk voor zowel nolvadex als clomid.
Maar ik heb inderdaad ook vaak gelezen dat mannen na clomid gebruik veranderen in emotioneel instabiele wijven......

Nolvadex lijkt dus te prefereren boven clomid.

Alleen zie ik het nut van het gecombineerd gebruik niet in. Iemand?

Ik ook niet,alleen nolva is imo voldoende.

Testo zei:
Ik ook niet,alleen nolva is imo voldoende.

is bij jou 3 weekjes nolva genoeg voor 10 weken lang 1000mg testo + sth + igf + eq+ 60mg dboll per dag + wat ik nog allemaal vergeten ben ? :D

zou zelf voor de combi clomid + nolva gaan.

Pumpin' zei:
is bij jou 3 weekjes nolva genoeg voor 10 weken lang 1000mg testo + sth + igf + eq+ 60mg dboll per dag + wat ik nog allemaal vergeten ben ? :D

zou zelf voor de combi clomid + nolva gaan.

Waarom?
En waarom niet gewoon meer/langer aan de nolva?

Laatst bewerkt:
Big'r zei:
Waarom?
En waarom niet gewoon meer/langer aan de nolva?

Komt door de inmiddels achterhaalde mythe dat clomid sterker je axis op zou starten en nolva sterker de oestro's aan zou pakken. In die theorie is het combineren nl. wel logisch. Echter, deze theorie is al tijdje achterhaald dus daarom moet nolva ook voldoende zijn.. :)

Terug
Naar boven