MuscleMeat

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
wat denk je zelf, dat de eiwitten van chocomel van eenzelfde kwaliteit zijn als van een whey shake?

denk eens na bro.

Laat de chocomel experts nou komen deze discussie wil ik precies voeren. Voor eens en altijd gaan we deze mythe begraven hehehehehehe:D

Het is een besloten enquete maar ik heb ook whey+vitargo gestemd.;)

Alleen de echte

000340644_001_delixl_logo300_chocomel.gif

Is dit de conclusie tot nu toe?

- dat de suikers in echte chocomel smerige bende is(kristalsuikers).
- de suikers in Optimel al stukken beter.
- het aminoprofiel in Whey proteine vele malen beter is dan die van een chocolademelkproduct.
- de carbs van vitargo beter zijn dan die van chocomel

- het aminoprofiel in Whey proteine vele malen beter is dan die van een chocolademelkproduct.

en dat de suikers uit vitargo al helemaal niet te vergelijken zijn met die van chocomel, zoals ericR al zei vitargo is gewonnen uit zetmeel en bestaat uit een complex van snelle en langzamere suikers.

Ik doe niet meer mee met enquêtes, sorry voor het ongemak. Succes met je enquête.

lol ik had hem al toegevoegd:rolleyes: telepathie

- de carbs van vitargo beter zijn dan die van chocomel. Vitargo is gewonnen uit zetmeel en bestaat uit een complex van snelle en langzamere suikers.

Nou nee. Aangezien je net aangeeft dat je geen flauw idee hebt WAT het aminozuur-profiel is van Chocomel.

Aangezien je geen argumenten hebt aangevoerd waarom je voor welk type carbs je kiest.

Ik snap dat je graag wilt bewijzen dat jouw whey+vitargo beter is, en das je goed recht, maar ik ga er toch vanuit dat je een gelijkwaardige discussie wilt. Je bent nu echt heel stug bezig met eenzijdige bewijsvoering kerel..

Even enkele argumenten van mijn kant: Alsof whey poeder geen extra smaakstoffen bevat, en vitargo geen kleurstoffen en andere meuk.

Welke soort suikers zijn het beste PWO? En is er echt zo'n significant verschil tussen kristalsuiker en dextrose en andere suiker varianten?

Wat is het aminozuur profiel van Chocomel?

Er is net bewezen waarom wij whey goed is en de carbs uit vitargo. Laat jij maar zien waarom eiwitten uit chocolademelk en de carbs net zo goed zijn of zelfs beter. Jij drinkt het tenslotte sinds je lid bent van DBB go with the hype.... neem aan dat je wel weet waarom je dat doet?

Ik ben benieuwd

Aminozuur prof van chocomelk is gewoon dat van melk :p nu nog vinden.. :D

Een calorie is een calorie, of ie nou uit poep komt of uit supplementen het boeit allemaal geen reet, als je er maar genoeg binnen krijgt.

- dat Vitargo vele malen duurder is
- dat dextrose niet bij voorbaat beter is
- dat chocomeldrinkers niet overtuigd zullen zijn van dit soort lijstjes

Ik weet in ieder geval wel dat normale voeding in principe alles kan leveren wat een sporter nodig heeft en voor velen het ook een kostenafweging is of je bepaalde middelen toevoegt aan je voedingspatroon of niet. Nog in het midden gelaten of bepaalde supplementen wel een extra voordeel leveren of niet.

De meeste eiwitten uit een beetje kwaliteits eiwitpoeder bestaat uit whey-isolate.
Whey isolate is de snelst opneembare maar ook de duurste whey, vanwege het productieproces.

Het lijkt me sterk dat chocomel uit eenzelfde kwaliteit eiwit bestaat....

The Xtralarge*, Bob1337, dirty, DR P, FadderMakker, Johnlol, koef, Loo+, Mike 19, skinnie, tiger4evaH, tumm1e, wazzup

DrP is in the house ik hoop dat hij dit keer een duidelijk antwoord gaat geven als hij dat uberhaupt wil. En ons niet weer het bos instuurt hehehehehe:D

DR P is tenslotte de uitvinder/ontdekker van het bruine goud:)

Een calorie is een calorie, of ie nou uit poep komt of uit supplementen het boeit allemaal geen reet, als je er maar genoeg binnen krijgt.

Grootste onzin die er is...heb deze opmerking zovaak gehoord en snap nog steeds niet hoe achterlijk mensen zijn die deze uitspraak doen.

Als ''een calorie een calorie'' was en het niks uitmaakte waar je die uithaalde zat iedereen wel op een 4500kcal dieet bestaande uit pizza, frikandellen, hamburgers en chips.

Momenteel bekijken: 19 (16 leden en 3 gasten) gebruikers dit onderwerp
bakvis, Bob1337, dirty, DR P, Gamemaniak, Klaas2, Loca, Mike 19, paraman, Peter74, skinnie, tiger4evaH, tumm1e

Loopt lekker:thumbup:

DrP is in the house ik hoop dat hij dit keer een duidelijk antwoord gaat geven als hij dat uberhaupt wil. En ons niet weer het bos instuurt hehehehehe:D

Ik geef sowieso zelden directe antwoorden, ik zet mensen alleen aan het denken of geef ze een aanwijzing om zelf het zoekwerk te doen. Dus:

Ik vind ze eerlijk :D. Maar even serieus, een smerige bende in welk opzicht?

Beter qua wat?

Vele malen beter in welk opzicht?

- de carbs van vitargo beter zijn dan die van chocomel. Vitargo is gewonnen uit zetmeel en bestaat uit een complex van snelle en langzamere suikers.

Beter qua wat?

Lol , door dit topic net ff naar mijn ma gebeld en gezegd dat ze nog 2 pakken cecemel moet meebrengen :D. Straks litertje zuipen = lekker veel energie om te trainen :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven