XXL Nutrition

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Markkos de discussie heb je gemist denk ik voor jou nog een keer;

Het gaat om de after workoutshake niet om maaltijdvervanger.

Toon maar aan waarom het aminozuurprofiel beter is en de carbs die erin zitten. Nogmaals ik ben ZO benieuwd..................

Loo is overigens de enige die hier bewijs heeft geleverd Markkos kan je nog wat leren hehehehehe
De achterkant van een wheypak overtypen is geen bewijsvoering man, dat kan iedereen wel.

Ondertussen is strongman net zo buff als jou en zelfs sterker, terwijl jij kuurt.
Wie zegt dat strongman niet kuurt?

Deze disussie gaat weer op niet uitlopen. Niemand hier heeft de wetenschappelijke onderzoekskennis om bewijsvoering aan te leveren.

Maar hey, we hebben toch nog even kunnen rellen! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Ja, en wat ik ook gemist heb, is waarom jouw aminozuurprofiel beter is. Het enige wat je hebt gedaan is een post van Loo quoten WAT er in Whey zit. Niet WAAROM dat beter is. Eigenlijk is dat het enige wat je tot nu toe gedaan hebt: de ingrediënten laten zien, en twee totaal verschillende producten met elkaar vergeleken, maar argumenten aangevoerd waarom het éne beter is dan de ander doe je niet.

Ik ben ook ZOOO benieuwd........ of je nu wel eindelijk snapt wat er staat in mijn post.

Als jij niet snapt wat Loo heeft gepost --> waarom dat goed is dan moet je dat zelf opzoeken ga ik niet voor je doen.

Ik weet in ieder geval waarom ik whey + vitargo moet drinken na mijn training. En ben er niet achter waarom dat chocomel moet zijn. Jij wel toch als chocomel kenner hehehehe?

Verras me dan eens.....

Als jij niet snapt wat Loo heeft gepost waarom dat goed is dan moet je dat zelf opzoeken ga ik niet voor je doen.

Ik weet in ieder geval waarom whey + vitargo moet drinken na mijn training ben er niet achter waarom dat chocomel moet zijn. Jij wel toch als chocomel kenner hehehehe?

ga jij toch lekker whey+vitargo drinken. Begrijp niet waarom je dan dit topic opent.

Als jij niet snapt wat Loo heeft gepost waarom dat goed is dan moet je dat zelf opzoeken ga ik niet voor je doen.

Ik weet in ieder geval waarom whey + vitargo moet drinken na mijn training ben er niet achter waarom dat chocomel moet zijn. Jij wel toch als chocomel kenner hehehehe?

Volgens mij heeft marrkos nergens gezegd dat chocomel beter is dan whey + vitargo. En zijn motieven om chocomel te drinken heeft hij ook al duidelijk gemaakt. Dus waar zit je nou nog op te wachten van hem? Zijn telefoonnummer?

Ondertussen is strongman net zo buff als jou en zelfs sterker, terwijl jij kuurt.

Ik heb Ibo zn logjes en filmpjes bijgehouden. Als je denkt dat hij ''buffer'' als mij is mag je je toch echt eens aan je hoofd voelen :roflol: (no disrespect voor ibo trouwens).
En sterker? Met de deadlift zeker ja, en squat waarschijnlijk ook net iets. Maar de rest niet dus wat praat je?

Maargoed...ga jij zelf maar eens fatsoenlijk trainen praatjesmaker. Kom je weer eens stoer doen als je zelf groot en sterk bent :D

Buiten de warme chocolade melk om drink ik het eigenlijk nooit.

Het topic begint wel een hoog relgehalte te krijgen en bevestiging zoeken voor een reeds ingenomen standpunt is nou niet echt een manier om een discussie op te starten.

• Topic Starter Topic Starter
deze discussie loopt weer op niks uit inderdaad aangezien de pro-chocomel drinkers niets zinnig erover kunnen zeggen behalve dat het een makkelijke en goedkope maaltijdvervanger is met veel vet(de echte) en slechte kristalsuikers.

Volgens mij is dat de conclusie?

deze discussie loopt weer op niks uit inderdaad aangezien de pro-chocomel drinkers niets zinnig erover kunnen zeggen behalve dat het een makkelijk en goedkope maaltijdvervanger is met veel vet en slechte kristalsuikers.

Volgens mij is dat de conclusie?

Oke nog 1 keer dan. Want ben er serieus benieuwd naar, en misschien is het wel een n00b vraagje. Maar:
Waarom is kristalsuiker zoveel slechter dan andere suikers?

Als jij niet snapt wat Loo heeft gepost --> waarom dat goed is dan moet je dat zelf opzoeken ga ik niet voor je doen.

Ik weet in ieder geval waarom ik whey + vitargo moet drinken na mijn training. En ben er niet achter waarom dat chocomel moet zijn. Jij wel toch als chocomel kenner hehehehe?

Verras me dan eens.....

Gast. lees mijn posts nog maar een paar keer door. Als je dan echt nog niet snapt wat ik bedoel, dan ben je echt net zo dom als je je hier presenteert:)

ga jij toch lekker whey+vitargo drinken. Begrijp niet waarom je dan dit topic opent.

Snaptie zelf ook niet helemaal denk ik.

Volgens mij heeft marrkos nergens gezegd dat chocomel beter is dan whey + vitargo. En zijn motieven om chocomel te drinken heeft hij ook al duidelijk gemaakt. Dus waar zit je nou nog op te wachten van hem? Zijn telefoonnummer?

Misschien dat Mossad het nu wel snapt.

deze discussie loopt weer op niks uit inderdaad aangezien de pro-chocomel drinkers niets zinnig erover kunnen zeggen behalve dat het een makkelijk en goedkope maaltijdvervanger is met veel vet en slechte kristalsuikers.

Waar zijn de zinnige dingen die ''jullie'' hebben gezegt dan? Bedoel je die lijst met conclusies die je opstelde, waar ik toelichten bij wou maar niet kreeg?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven