Er is net bewezen waarom wij whey goed is en de carbs uit vitargo. Laat jij maar zien waarom eiwitten uit chocolademelk en de carbs net zo goed zijn of zelfs beter. Jij drinkt het tenslotte sinds je lid bent van DBB go with the hype.... neem aan dat je wel weet waarom je dat doet?
Ik ben benieuwd
Mijn god. Je bent nog kortzichtiger dan ik dacht. Lees mijn post, en lees de post van DR. P. Lees eens iets over discussieren, en over bewijsvoering.
Ik drink Chocomel om andere redenen, niet zozeer omdat het zo geweldige samenstelling heeft, maar meer omdat het gemakkelijk mee te nemen is, buiten de koelkast houdbaar is, en aangezien ik op mijn werk niet altijd de tijd heb om fatsoenlijk te gaan zitten kanen, omdat ik op een crisis-afdeling werk voor psychiatrisch patienten, en je soms gewoon geen pauze hebt. In 3 minuten kan ik wel een liter choco weg-tanken, en een peuk weghijsen. Simpel.
Natuurlijk is elke dag 2kg biefstuk beter dan brood met pindakaas. Maar ik kan me dat niet veroorloven. Ik wil dat ook geen eens. Ik vind het knap dat jij dat kan Mossel, maar ik kan, wil, en doe dat niet. Ik neem genoegen met een dieet wat bestaat uit brinta, whey, bakken Campina pap, chocomel, liters melk, yogho yogho, brood met pindakaas, brood met kaas, brood met ham, kant-en-klaar-maaltijden, kwark, water, en avondeten wat de pot schaft.
Ik gaf net alleen aan waarom JOUW bewijsvoering niet klopt, en verder gaf ik aan dat ik graag een eerlijke nette bewijsvoering wil, en een eerlijke nette discussie, geen strijd wiens mening het beste is.
Tis heel kortzichtig wat je hier doet, want je beantwoordt geen vragen, je verwijst alleen naar onzin-posts van anderen, zonder dat daar enig argument voor is geleverd, behalve dan dat Loo het is. No offence voor Loo, maar ik neem niet automatisch iets van hem aan omdat hij heel groot schijnt te zijn, en meer wijven doet per week dan ik per jaar, boeie, ook hij moet met bewijs en argumenten komen.
maarja, k had niks anders verwacht van iemand die dolgraag loopt te rellen, wanneer z'n tong niet in één of ander iemands reet hangt
- dat Vitargo vele malen duurder is
- dat dextrose niet bij voorbaat beter is
- dat chocomeldrinkers niet overtuigd zullen zijn van dit soort lijstjes
Ik weet in ieder geval wel dat normale voeding in principe alles kan leveren wat een sporter nodig heeft en voor velen het ook een kostenafweging is of je bepaalde middelen toevoegt aan je voedingspatroon of niet. Nog in het midden gelaten of bepaalde supplementen wel een extra voordeel leveren of niet.
Mee eensch.