AndroidHealthClinic

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik geef sowieso zelden directe antwoorden, ik zet mensen alleen aan het denken of geef ze een aanwijzing om zelf het zoekwerk te doen. Dus:

Ik vind ze eerlijk :D. Maar even serieus, een smerige bende in welk opzicht?

Beter qua wat?

Vele malen beter in welk opzicht?

Beter qua wat?

:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
DR.Pipi daar gaan we weer antwoorden geven daar gaat het om deze welles nietes spelletjes kennen wij inmiddels al van je.

Er is aangetoond waarom whey en vitargo goed zou zijn. Laat jij maar zien waarom het aminoprofiel en de suikers net zo goed of beter is uit chocolademelk in het door jou uitgevonden "zogenaamde bruine goud"

Als je niet wil antwoorden weten wij voldoende....begraven wij collectief voorgoed deze achterlijke chocomel discussie en is whey+vitargo beter.

Laatst bewerkt:
Grootste onzin die er is...heb deze opmerking zovaak gehoord en snap nog steeds niet hoe achterlijk mensen zijn die deze uitspraak doen.

Als ''een calorie een calorie'' was en het niks uitmaakte waar je die uithaalde zat iedereen wel op een 4500kcal dieet bestaande uit pizza, frikandellen, hamburgers en chips.

OMG dat is toevallig, ik verklaar mensen die 4500+kcal uit gezond voer halen voor gek!!

Heb je het uberhaupt wel is uitgeprobeerd of praat je de rest van dbb na?

OMG dat is toevallig, ik verklaar mensen die 4500+kcal uit gezond voer halen voor gek!!

Moet jij weten. Als jij niet snapt dat een calorie niet zomaar een calorie is kan je beter niks meer zeggen. Blijf maar gewoon powerliften, daar ben je goed in (eerlijk is eerlijk). Van voeding heb je niet zoveel kaas gegeten.

En ik die de rest van DBB na praat? Vast wel ja....

Volgens mij zit Strongman een beetje te rellen, omdat hij zich verveelt. Er zijn namelijk genoeg mensen die het geprobeerd hebben om bijv. alle caloriën uit roomijs te halen en die mensen gingen er fysiek flink op achteruit.

Zelfde calorie-inname, maar toch slechter voor het fysiek.

Ik gebruik momenteel magere melk + WG als pwo shake.

Volgens mij zit Strongman een beetje te rellen, omdat hij zich verveelt. Er zijn namelijk genoeg mensen die het geprobeerd hebben om bijv. alle caloriën uit roomijs te halen en die mensen gingen er fysiek flink op achteruit.

mijn buik is erop vooruit gegaan:)

Optimel chocomelk. :roflol:

Chocomelk met 0gr vet is geen chocomelk.

mijn liefste je slaat hier echt de plank mis.

xje van mij

Ik ben niet aan het timmeren, ik post berichten op dbb!

Moet jij weten. Als jij niet snapt dat een calorie niet zomaar een calorie is kan je beter niks meer zeggen. Blijf maar gewoon powerliften, daar ben je goed in (eerlijk is eerlijk). Van voeding heb je niet zoveel kaas gegeten.

En ik die de rest van DBB na praat? Vast wel ja....

:(

Ik heb het zeker wel uitgeprobeerd daarom reageer ik misschien ook zo fanatiek. Ik heb de eerste 8 jaar gruwelijk gezond gegeten en helemaal voor de sport geleefd, maar me gains vielen aardig tegen. Sinds ik veel meer junkvoer eet en niet meer in paniek raak als ik een maaltijd oversla ga ik veel harder vooruit.

Ik zeg niet alle, maar een gevarieerd eetpatroon is nooit verkeerd. Kan me niet voorstellen dat al die bakkies met rijst kip en vis zo goed voor een mens zijn.

Er is net bewezen waarom wij whey goed is en de carbs uit vitargo. Laat jij maar zien waarom eiwitten uit chocolademelk en de carbs net zo goed zijn of zelfs beter. Jij drinkt het tenslotte sinds je lid bent van DBB go with the hype.... neem aan dat je wel weet waarom je dat doet?

Ik ben benieuwd

Mijn god. Je bent nog kortzichtiger dan ik dacht. Lees mijn post, en lees de post van DR. P. Lees eens iets over discussieren, en over bewijsvoering.

Ik drink Chocomel om andere redenen, niet zozeer omdat het zo geweldige samenstelling heeft, maar meer omdat het gemakkelijk mee te nemen is, buiten de koelkast houdbaar is, en aangezien ik op mijn werk niet altijd de tijd heb om fatsoenlijk te gaan zitten kanen, omdat ik op een crisis-afdeling werk voor psychiatrisch patienten, en je soms gewoon geen pauze hebt. In 3 minuten kan ik wel een liter choco weg-tanken, en een peuk weghijsen. Simpel.

Natuurlijk is elke dag 2kg biefstuk beter dan brood met pindakaas. Maar ik kan me dat niet veroorloven. Ik wil dat ook geen eens. Ik vind het knap dat jij dat kan Mossel, maar ik kan, wil, en doe dat niet. Ik neem genoegen met een dieet wat bestaat uit brinta, whey, bakken Campina pap, chocomel, liters melk, yogho yogho, brood met pindakaas, brood met kaas, brood met ham, kant-en-klaar-maaltijden, kwark, water, en avondeten wat de pot schaft.

Ik gaf net alleen aan waarom JOUW bewijsvoering niet klopt, en verder gaf ik aan dat ik graag een eerlijke nette bewijsvoering wil, en een eerlijke nette discussie, geen strijd wiens mening het beste is.

Tis heel kortzichtig wat je hier doet, want je beantwoordt geen vragen, je verwijst alleen naar onzin-posts van anderen, zonder dat daar enig argument voor is geleverd, behalve dan dat Loo het is. No offence voor Loo, maar ik neem niet automatisch iets van hem aan omdat hij heel groot schijnt te zijn, en meer wijven doet per week dan ik per jaar, boeie, ook hij moet met bewijs en argumenten komen.

maarja, k had niks anders verwacht van iemand die dolgraag loopt te rellen, wanneer z'n tong niet in één of ander iemands reet hangt:)

- dat Vitargo vele malen duurder is
- dat dextrose niet bij voorbaat beter is
- dat chocomeldrinkers niet overtuigd zullen zijn van dit soort lijstjes

Ik weet in ieder geval wel dat normale voeding in principe alles kan leveren wat een sporter nodig heeft en voor velen het ook een kostenafweging is of je bepaalde middelen toevoegt aan je voedingspatroon of niet. Nog in het midden gelaten of bepaalde supplementen wel een extra voordeel leveren of niet.

Mee eensch.

Ik zeg niet alle, maar een gevarieerd eetpatroon is nooit verkeerd. Kan me niet voorstellen dat al die bakkies met rijst kip en vis zo goed voor een mens zijn.

wat voor jou werkt---> werkt punt.

bodybuildingvoedsel staat niet gelijk aan gezond eten dat klopt inderdaad.

@ Markkos de discussie heb je gemist denk ik voor jou nog een keer;

Het gaat om de after workoutshake niet om maaltijdvervanger.

Toon maar aan waarom het aminozuurprofiel beter is en de carbs die erin zitten. Nogmaals ik ben ZO benieuwd..................

Loo is overigens de enige die hier bewijs heeft geleverd Markkos kan je nog wat leren hehehehehe

Belangrijke nuance natuurlijk. Verandering van spijs doet eten, ook voor Bodybuilding.

Ondertussen is strongman net zo buff als jou en zelfs sterker, terwijl jij kuurt.

@ Markkos de discussie heb je gemist denk ik voor jou nog een keer;

Het gaat om de after workoutshake niet om maaltijdvervanger.

Toon maar aan waarom het aminozuurprofiel beter is en de carbs die erin zitten. Nogmaals ik ben ZO benieuwd..................

Ja, en wat ik ook gemist heb, is waarom jouw aminozuurprofiel beter is. Het enige wat je hebt gedaan is een post van Loo quoten WAT er in Whey zit. Niet WAAROM dat beter is. Eigenlijk is dat het enige wat je tot nu toe gedaan hebt: de ingrediënten laten zien, en twee totaal verschillende producten met elkaar vergeleken, maar argumenten aangevoerd waarom het éne beter is dan de ander doe je niet.

Ik ben ook ZOOO benieuwd........ of je nu wel eindelijk snapt wat er staat in mijn post.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven