- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rob sshhhh je hoeft je voor niemand te bewijzen laat je niet so kennen bro 80% DBB is ecto en strongman is geen Ibo.

Beetje rellen is toch leuk zo af en toe...verveel me op mn werk haha. Strongman is wel Ibo...maar niet de Ibo die jij denkt![]()
Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.
Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?
Ik zei dat Strongman weinig onderdoet voor een kuurder en expert op voedingsgebied als jij. Dat klopt nog steeds.
De achterkant van een wheypak overtypen is geen bewijsvoering man, dat kan iedereen wel.
Wie zegt dat strongman niet kuurt?

Je laat stellingen los over chocomel je noemt jezelf de uitvinder ervan. Maar wil er niks over los laten
Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.
Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?
Hoevaak moet ik nog zeggen dan consultentie een deel van mijn werkzaamheden zijn. Er zijn mensen voor die info, waarom zou ik het aan jou zomaar geven?
Even voor de duidelijkheid: ik pretendeer niet dat ik bewezen heb dat chocomel beter is (aangezien ik de informatie voor mezelf hou), ik heb enkel een mening gegeven. Als jij aan de hand daarvan niet overtuigd bent dat chocomel beter is (waar ik je zelfs nog groot gelijk in zou geven), dan moet je niet overgaan op de chocomel. So far so good.
Echter wanneer jij uitspraken gaat doen dat whey + vitargo beter zijn veranderd het een en ander. Dan zul jij je mening moeten onderbouwen. Tot op heden is je dat niet gelukt.
Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.?