AndroidHealthClinic

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Door dit topic krijg ik zin in chocomel. :(

Overigens pak ik gewoon crea + dextrose na de training. Waarom geen whey? Omdat mij geleerd is dat je na de training je spieren gevoeliger worden voor insuline waardoor er dus weinig insuline nodig is de stoffen de spieren in te loodsen. Neem je de whey na je training dan kun je dat ''dal'' missen, waardoor je spieren niet snel genoeg beschikken over de benodigde eiwitten(overigens heb je eerst suiker nodig om ook maar eventuele groei in werking te zetten). Ik neem daarom whey voor de training, omdat die eiwitten toch al in je bloed zitten en je spijsvertering toch langzamer word tijdens hard trainen, zodat ik me geen zorgen hoef te maken dat ik de whey ga gebruiken als brandstof. Dat zal overigens ook niet snel gebeuren, want je lichaam prefereert suiker boven eiwit.

Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.

Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?

Ik zei dat Strongman weinig onderdoet voor een kuurder en expert op voedingsgebied als jij. Dat klopt nog steeds.

Dat is geen chocomel dat je daar hebt staat, dat is optimel.

• Topic Starter Topic Starter
dr PEEPEE wil ons niet het geheim geven van de door hem uitgevonden heilige chocomelgraal. Het was te proberen dmv dit topic hij was er weer snel bij. Het enige wat hij kan is vragen stellen en de rollen omdraaien.

ik ga weer private spice kijken:p

Ik doe met je mee->
spice.jpg

Hmmmm lekker pak chocomel.

20g verzadigd vet, 120g suiker.

Je laat stellingen los over chocomel je noemt jezelf de uitvinder ervan. Maar wil er niks over los laten

Hoevaak moet ik nog zeggen dan consultentie een deel van mijn werkzaamheden zijn. Er zijn mensen voor die info, waarom zou ik het aan jou zomaar geven?

Even voor de duidelijkheid: ik pretendeer niet dat ik bewezen heb dat chocomel beter is (aangezien ik de informatie voor mezelf hou), ik heb enkel een mening gegeven. Als jij aan de hand daarvan niet overtuigd bent dat chocomel beter is (waar ik je zelfs nog groot gelijk in zou geven), dan moet je niet overgaan op de chocomel. So far so good.

Echter wanneer jij uitspraken gaat doen dat whey + vitargo beter zijn veranderd het een en ander. Dan zul jij je mening moeten onderbouwen. Tot op heden is je dat niet gelukt.

Wordt een topdiscussie als iedereen informatie voor zichzelf gaat houden. Discussies voeren door alleen maar wat tegenvragen te stellen gaat ook niet ergens toe leiden, althans tot nu toe heeft die aanpak niet echt gewerkt volgens mij.

Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.

Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?

Kerel je kuurt wtf wil je vergelijken? En ik durf te beweren dat ik op elke oefening (behalve benchpress misschien) sterker ben dan jou (geen gare apparaten meegerekend). Ik snap niet goed waarom je daar een probleem over maakt aangezien jij pompt voor de looks....

Hoevaak moet ik nog zeggen dan consultentie een deel van mijn werkzaamheden zijn. Er zijn mensen voor die info, waarom zou ik het aan jou zomaar geven?

Even voor de duidelijkheid: ik pretendeer niet dat ik bewezen heb dat chocomel beter is (aangezien ik de informatie voor mezelf hou), ik heb enkel een mening gegeven. Als jij aan de hand daarvan niet overtuigd bent dat chocomel beter is (waar ik je zelfs nog groot gelijk in zou geven), dan moet je niet overgaan op de chocomel. So far so good.

Echter wanneer jij uitspraken gaat doen dat whey + vitargo beter zijn veranderd het een en ander. Dan zul jij je mening moeten onderbouwen. Tot op heden is je dat niet gelukt.

heheheh je "uitbreide" klantengroep aan de chocomel en betalen er ook nog voor waar ga je langs op de sociale werkplaats?

- Jij bent degene die zegt dat chocomel het perfecte sportdrankje is.
- Jij noemt jezelf de uitvinder daarvan

Nu niet weer steeds de rollen omdraaien kom maar eens met feiten en als je die niet wil geven omdat mensen er zogenaamd voor willen betalen zegt mij dat genoeg.

Aftellen naar het slotje of zo.

klopt. kan ik me helemaal in terug vinden. als jij jou informatie nu eens uit de doeken doet over het chocomel kan xtralarge zijn info over whey hier zo presenteren...ok al denk ik niet dat het veel meer kan zijn dan dat er al op het dbb staat. maar de chocomel is nieuw voor mij dus geef ons wat meer dan een lege discussie zover

zoniet denk ik dat het een slotje word zonder winnaars en zonder goeie discussie

10

overigens met winnaars de uitvinder van de DBB chocomelhype wil niks vertellen en prijsgeven. Whey shake met dextrose of vitargo hebben zich wel bewezen.

Kwaliteit/prijs verhouding..

jammer. weer zo'n nutteloze discussie zonder bewijzen en alleen maar heethoofjes ...

Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.?

wat blijft er van jou over als je spuitjes laat staan dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven