Fitness Seller

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
Post WO neem ik altijd dextrose en whey.
Door de dag heen drink ik naast melk 1L chocomelk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

EricR wat doe jij? Ohja, je traint helemaal niet. :D

2mqjhw2.jpg

volgens Tellsell heeft de Abroller (r) zich ook bewezen...:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo hebben die zich bewezen dan?

meer bewezen tov de geweldige uitvinder van de heilige chocomelgraal dr. PEEPEE. Die niks kan zeggen omdat zijn klanten ervoor moeten betalen.
Wel met stellingen komt als;
chocomel is het perfecte sportdrankje en ik heb dat uitgevonden
En dan vervolgens de rollen omdraaien techniek gaat gebruiken.

Jammer was echt oprecht benieuwd. Iedereen die dus chocomel drinkt doet dat voor makkelijke kcal/eiwitten bron dat is de conclusie. Dat was de enige bijdrage van een chocomeldrinker.....

waardeloos topic. ik zie enkel eigen meningen, nergens bewijs of wat dan ook.

Doe gewoon lekker waar je zin in hebt.

Kerel je kuurt wtf wil je vergelijken? En ik durf te beweren dat ik op elke oefening (behalve benchpress misschien) sterker ben dan jou (geen gare apparaten meegerekend). Ik snap niet goed waarom je daar een probleem over maakt aangezien jij pompt voor de looks....

Ik maakte er geen probleem van..bascross wel, en dan lijkt het me logisch dat ik er ff tegenin moet gaan :D En als jij overal meer op pakt...hoezo zie ik je dan p*ssy fly's, p*ssy curls, p*ssy side raises, p*ssy schoulder db press (etc etc) doen in je log? Allemaal oefeningen waarbij ik heel wat meer dan jou pak...als je de gewichten in je logje tenminste eerlijk zet. En ja...ik pomp voor de looks en ik kuur...maar dat weet iedereen nu wel.

wat blijft er van jou over als je spuitjes laat staan dan ?

100kg droog...niks mis mee toch?

Om ontopic te gaan. Iedereen moet lekker doen wat hij zelf wilt.
Degene die goed gaan op chocomel...lekker blijven doen. Als t goed gaat moet je niks gaan veranderen. Klaar. Iedereen heeft toch zn eigen mening hierover en blijft voet bij stuk houden....schiet dus niet op zo. Ik blijf iig mn whey met dextrojuice, eas, glutamine en creatine pakken.

Laatst bewerkt:
Degene die goed gaan op chocomel...lekker blijven doen. Als t goed gaat moet je niks gaan veranderen. Klaar. Iedereen heeft toch zn eigen mening hierover en blijft voet bij stuk houden....schiet dus niet op zo. Ik blijf iig mn whey met dextrojuice, eas, glutamine en creatine pakken.

mix je dat allemaal zelf bro of koop je dat kant en klaar?

Zelf mixen....

ik eet na mijn training 1 pak rijstwafels, 2 boterhammen zonder korsten met een zelfgemaakte hamburger ertussen en 5 eieren zonder geel
waarom shakes? waarom chocomel? :rolleyes:

Ik besteed zwaar tijd aan bodybuilding en wil de beste resultaten, daarom kies ik ervoor om wat meer geld uit te geven aan een whey shake die speciaal ontwikkeld is voor krachtsporters dan dat ik moeilijk ga doen over een paar centen en voor chocomel kies.

Beetje het verschil tussen iemand die maar wat "aanhobbyt" en iemand die echt serieus is. Diegene heeft er geen moeite mee om meer geld te betalen, omdat hij er zeker van wilt zijn dat hij veel nuttige voedingsstoffen binnen krijgt.
Niet alleen met oogpunt op spiergroei, ook op algehele gezondheid.

Of een whey shake significant beter is dan chocomel? Ik denk het wel, al zal het niet heel veel uitmaken.
In mijn logica is het in ieder geval een betere keuze.

whey;

Met alle respect, Loo, maar wat jij zegt is complete bullshit. Jij zuipt je 1/3 van het jaar naar de klote waardoor je 8kg spieren verliest en dan ga je ineens de rest van de tijd de hardcore-boy uithangen?
Als je echt zo serieus bent, kan je imo veel beter stoppen met die catabole weekenden/weken/maanden dan je druk liggen te maken over het juiste aminozuur-profiel van je PWO-shake.

Ik ga nu trainen ff benen aanpakken..

hehehe

villain_peepee.jpg

Mr hardcore XXXXL mossad of whatever je jezelf allemaal noemt. Jij hebt serieus de beste discussie skills hier op het forum. Nog nooit heb ik hier iemand zo goed en uitgebreid zijn gedachtes en kennis zien formuleren. Bedankt voor je fantastische bijdrage aan dit topic. :thumbup:

Mijn god wat een discussie. :rolleyes:

Pfff, wie resumeert ff wat het beste nu is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven