MuscleMeat

Stelling Chocomel de big battle - Chocomel VS Vitargo + whey.

Peiling Peiling Wat vind jij beter?

• Whey + vitargo

Stemmen: 15 32,6%
  • Optimel choclademelk na het lezen van dit artikel

Stemmen: 4 8,7%
  • Ik ben een ruige powerlifter en drink alleen de echte

Stemmen: 15 32,6%
  • Ik drink helemaal geen after work out shakes

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
Status
Niet open voor verdere reacties.
nesquik.jpg

Ik heb Ibo zn logjes en filmpjes bijgehouden. Als je denkt dat hij ''buffer'' als mij is mag je je toch echt eens aan je hoofd voelen :roflol: (no disrespect voor ibo trouwens).
En sterker? Met de deadlift zeker ja, en squat waarschijnlijk ook net iets. Maar de rest niet dus wat praat je?

Maargoed...ga jij zelf maar eens fatsoenlijk trainen praatjesmaker. Kom je weer eens stoer doen als je zelf groot en sterk bent :D
Qua omvang ben jij zeker niet veel groter, misschien qua spiermassa wel. Daar kuur je ook voor.

Sterker is hij dus, dat geef je toe. Misschien met de bullshit oefeningen als curls, sideraises, flyes, maar who cares?

Waar haal jij vandaan dat ik niet fatsoenlijk train? En ik kom niet stoer doen, ik leg de feiten op tafel. Jij beweert dat Strongman niets van voeding weet, toch knap dat hij weinig voor een expert als jij onder doet.

• Topic Starter Topic Starter
Waar zijn de zinnige dingen die ''jullie'' hebben gezegt dan? Bedoel je die lijst met conclusies die je opstelde, waar ik toelichten bij wou maar niet kreeg?

Uitgebreide aminoprofiel van whey en de complexiteit van de carbs van vitargo. Waar zijn de zinnige dingen die jij hebt geroepen over het door jou uitgevonden bruine goed ---> juist geen 1.

Kansloos dr.pipi alleen maar welles nietes spelletjes met jou zoals gewoonlijk. noem de voordelen eens op een rijtje dat kan je niet hehehehe

Oke nog 1 keer dan. Want ben er serieus benieuwd naar, en misschien is het wel een n00b vraagje. Maar:
Waarom is kristalsuiker zoveel slechter dan andere suikers?

Niet per se XL hoeft hier op te reageren.
Andere mensen mogen me ook van antwoorden voorzien:)

Monsterhype ook weer die chocomel.

• Like
Waarderingen: Loo
Het topic begint wel een hoog relgehalte te krijgen en bevestiging zoeken voor een reeds ingenomen standpunt is nou niet echt een manier om een discussie op te starten.

Geen subtiele hints geven, je moet heel duidelijk en concreet praten tegen Xtralarge, anders snaptie het niet.

deze discussie loopt weer op niks uit inderdaad aangezien de pro-chocomel drinkers niets zinnig erover kunnen zeggen behalve dat het een makkelijke en goedkope maaltijdvervanger is met veel vet(de echte) en slechte kristalsuikers.

Volgens mij is dat de conclusie?

Nee, het loopt op nergens uit, omdat er hier kritische vragen gestelt worden, en jij daar vervolgens alleen maar aanvallend op reageert, en je geen bewijs levert.

ter vergelijking, dit is wat jij doet:

jij: Chocomel is slecht, vitargo is super goed
de ander: Waarom is chocomel slecht, en vitargo goed?
jij: OMG ROFL jij hebt een bf% van 23%
de ander: maar waarom is choco zo slecht dan en vitargo goed?
jij: nou op de achterkant staat dat blablabla, dus!!!!!!11 bewijs jij maar dat chocomel beter is!!
de ander: Dat bewijst niks, waarom is datgene wat er in zit zo goed dan? en waarom is choco zo slecht?
jij: OMG dat is al 300000 keer uitgelegd, lever JIJ maar bewijs waarom het niet zo is, anders eindigen we deze discussie!!!!!
de ander: dat is nog steeds geen antwoord op m'n vraag
jij: OMG choco zit vol suiker en dat is slecht, en vitargo is gewoon beter omdat ik dat net uit leg!!!!

Zo verloopt deze discussie Mossad, lees, denk, en probeer het te begrijpen.
Oke nog 1 keer dan. Want ben er serieus benieuwd naar, en misschien is het wel een n00b vraagje. Maar:
Waarom is kristalsuiker zoveel slechter dan andere suikers?

Ben ik ook benieuwd naar!

• Like
Waarderingen: Loca
ik drink gewoon de enige echte.

Uitgebreide aminoprofiel van whey en de complexiteit van de carbs van vitargo. Waar zijn de zinnige dingen die jij hebt geroepen over het door jou uitgevonden bruine goed ---> juist geen 1.

Kansloos dr.pipi alleen maar welles nietes spelletjes met jou zoals gewoonlijk. noem de voordelen eens op een rijtje dat kan je niet hehehehe

Leg dan gelijk ff uit Mossad, waarom zo'n uitgebreid aminoprofiel beter is.. en waarom complexe carbs beter zijn? Waarom? Je vraagt alleen maar dat wij 'ons' standpunt gaan verdedigen, ik heb NOOIT beweerd dat chocomel beter is. Maar leg nou eens uit waarom het beter is?

vermakelijk topic dit..

Ik vind dat Strongman er met zijn 'no shit - dieet' beter en gezonder uitziet dan sommige bodybuilders met de tonijn en rijst...
Daarnaast owned hij gewoon CLEAN de meeste op dit forum for real...

but who cares ? Ivo niet, schat ik zo ;)

Wat doe je nou "hehehehe" alsof je een werkelijk punt maakt? Allereerst op je dit topic om je eigen mening bevestigd te krijgen. Daarnaast lijkt het me van pure lompheid betuigen om te verwachten dat een product wat voor algemeen gebruik hetzelfde resultaat geeft als een product gemaakt voor speciaal gebruik.

Wat je nu aan het doen bent is het vergelijken van een Renault Clio met een Ferrari om een autorace te winnen. Natuurlijk rijd je met een clio ook de race uit, maar de ferrari is gebouwd om er het snelst te zijn. Niet geheel onbelangrijk daarbij is dat de kosten er dan ook naar zijn.

Wat hier aangegeven wordt is dat de (optimel) chocomel een budget vervanger kan zijn. Echter wil je het onderste van de kan halen zal je het beste zijn met de Whey + Vitargo.
Maar daar betaal je dan ook een flinke prijs voor, die niet voor iedereen geheel onbelangrijk is.

volgens mij zet het snel om in vet, maar xtralarge hoeft hier ook geen antwoord op te geven :D

Kijk maar in mijn sig :hello:

Leg dan gelijk ff uit Mossad, waarom zo'n uitgebreid aminoprofiel beter is.. en waarom complexe carbs beter zijn? Waarom? Je vraagt alleen maar dat wij 'ons' standpunt gaan verdedigen, ik heb NOOIT beweerd dat chocomel beter is. Maar leg nou eens uit waarom het beter is?

Jij niet mijn liefste maar dr.pipi is de uitvinder van het zogenaamde bruine goud alleen hij stuurt ons weer het bos in omdat hij niks kan bewijzen met daadwerkelijke feiten. Probeerde een zinvolle discussie te starten maar het is kansloos. Hij was er wel weer snel bij maar kwam weer met vragen ipv antwoorden.

Volgens mij heb jij eerdere discussies hierover gemist met de uitvinder van de heilige graal (chocolademelk als sportdrank)-->DR.PIPI (PEEPEE)

xxxjes

Jij niet mijn liefste maar dr.pipi is de uitvinder van het zogenaamde bruine goud alleen hij stuurt ons weer het bos in omdat hij niks kan bewijzen met daadwerkelijke feiten. Probeerde een zinvolle discussie te starten maar het is kansloos. Hij was er wel weer snel bij maar kwam weer met vragen ipv antwoorden.

Volgens mij heb jij eerdere discussies hierover gemist met de uitvinder van de heilige graal (chocolade melk als sportdrank)-->DR.PIPI (PEEPEE)

xxxjes

Goede verhelderende post weer.
Goede "objectieve" discussie sarge.

Qua omvang ben jij zeker niet veel groter, misschien qua spiermassa wel. Daar kuur je ook voor.

Sterker is hij dus, dat geef je toe. Misschien met de bullshit oefeningen als curls, sideraises, flyes, maar who cares?

Waar haal jij vandaan dat ik niet fatsoenlijk train? En ik kom niet stoer doen, ik leg de feiten op tafel. Jij beweert dat Strongman niets van voeding weet, toch knap dat hij weinig voor een expert als jij onder doet.

Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.

Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?

Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.

Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?

Rob sshhhh je hoeft je voor niemand te bewijzen laat je niet so kennen bro 80% DBB is ecto en strongman is geen Ibo.

Volgens mij heb jij eerdere discussies hierover gemist met de uitvinder van de heilige graal (chocolade melk als sportdrank)-->DR.PIPI (PEEPEE)

xxxjes

Je typt echt als een 12 jarige meisje met je kusjes, met benamingen als 'het bruine goud' en dr pipi. Dat zegt wel weet iets over je niveau.

Je weet heel goed dat ik al eerder heb aangegeven dat ik niet ga aantonen waarom ik chocomel zo goed vind en je weet de reden waarom. Maar het verschil is, het maakt mij niet uit of jij wel of niet aan de chocomel gaat.

Jij daarin tegen wil dolgraag aantonen dat whey + vitargo beter is. Dus als jij mensen wil overtuigen, ligt de bewijslas bij jou.

Dus dan gaan we vervolgens je argumenten eens onder de loep nemen:

Uitgebreide aminoprofiel van whey

Wat bedoel je precies? Dat wehey een uitgebreider aminoprofiel heeft? En in wel opzicht is dat beter dan?

en de complexiteit van de carbs van vitargo.

En in welk opzicht is de complexiteit van de carbs van vitargo beter dan?

ben er weer, was herhaling op private spice:mad:

Je typt echt als een 12 jarige meisje met je kusjes, met benamingen als 'het bruine goud' en dr pipi. Dat zegt wel weet iets over je niveau. Je weet heel goed dat ik al eerder heb aangegeven dat ik niet ga aantonen waarom ik chocomel zo goed vind en je weet de reden waarom. Maar het verschil is, het maakt mij niet uit of jij wel of niet aan de chocomel gaat. Jij daarin tegen wil dolgraag aantonen dat whey + vitargo beter is. Dus als jij mensen wil overtuigen, ligt de bewijslas bij jou.

Dus dan gaan we vervolgens je argumenten eens onder de loep nemen:

Wat bedoel je precies? Dat wehey een uitgebreider aminoprofiel heeft? En in wel opzicht is dat beter dan?

En in welk opzicht is de complexiteit van de carbs van vitargo beter dan?

Je laat stellingen los over chocomel je noemt jezelf de uitvinder ervan. Maar wil er niks over los laten en dan moet ik met bewijzen komen dat heet de rollen omdraaien. De bewijslast ligt bij jou alleen je wil hem niet geven. En ik weet niet waarom je dat niet wil vertellen leg dat eens uit?

En nee ik ga je vragen niet beantwoorden die welles nietes spelletjes hebben wij al heel vaak gespeeld. 12 jarig meisje hehehehe.
Je houdt van spelen dus moest mij even aanpassen.

overigens heeft whey wel een uitgebreid amino profiel die nogeens kunt apart ernaast door caps kunt suplementeren, maar wie zegt dat de chocomel van optimel dat niet heeft... :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven