massgainer4
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Qua omvang ben jij zeker niet veel groter, misschien qua spiermassa wel. Daar kuur je ook voor.Ik heb Ibo zn logjes en filmpjes bijgehouden. Als je denkt dat hij ''buffer'' als mij is mag je je toch echt eens aan je hoofd voelen(no disrespect voor ibo trouwens).
En sterker? Met de deadlift zeker ja, en squat waarschijnlijk ook net iets. Maar de rest niet dus wat praat je?
Maargoed...ga jij zelf maar eens fatsoenlijk trainen praatjesmaker. Kom je weer eens stoer doen als je zelf groot en sterk bent![]()
Waar zijn de zinnige dingen die ''jullie'' hebben gezegt dan? Bedoel je die lijst met conclusies die je opstelde, waar ik toelichten bij wou maar niet kreeg?
Oke nog 1 keer dan. Want ben er serieus benieuwd naar, en misschien is het wel een n00b vraagje. Maar:
Waarom is kristalsuiker zoveel slechter dan andere suikers?

Het topic begint wel een hoog relgehalte te krijgen en bevestiging zoeken voor een reeds ingenomen standpunt is nou niet echt een manier om een discussie op te starten.
deze discussie loopt weer op niks uit inderdaad aangezien de pro-chocomel drinkers niets zinnig erover kunnen zeggen behalve dat het een makkelijke en goedkope maaltijdvervanger is met veel vet(de echte) en slechte kristalsuikers.
Volgens mij is dat de conclusie?
Oke nog 1 keer dan. Want ben er serieus benieuwd naar, en misschien is het wel een n00b vraagje. Maar:
Waarom is kristalsuiker zoveel slechter dan andere suikers?
Uitgebreide aminoprofiel van whey en de complexiteit van de carbs van vitargo. Waar zijn de zinnige dingen die jij hebt geroepen over het door jou uitgevonden bruine goed ---> juist geen 1.
Kansloos dr.pipi alleen maar welles nietes spelletjes met jou zoals gewoonlijk. noem de voordelen eens op een rijtje dat kan je niet hehehehe
Uitgebreide aminoprofiel van whey en de complexiteit van de carbs van vitargo. Waar zijn de zinnige dingen die jij hebt geroepen over het door jou uitgevonden bruine goed ---> juist geen 1.
Kansloos dr.pipi alleen maar welles nietes spelletjes met jou zoals gewoonlijk. noem de voordelen eens op een rijtje dat kan je niet hehehehe
Leg dan gelijk ff uit Mossad, waarom zo'n uitgebreid aminoprofiel beter is.. en waarom complexe carbs beter zijn? Waarom? Je vraagt alleen maar dat wij 'ons' standpunt gaan verdedigen, ik heb NOOIT beweerd dat chocomel beter is. Maar leg nou eens uit waarom het beter is?
Jij niet mijn liefste maar dr.pipi is de uitvinder van het zogenaamde bruine goud alleen hij stuurt ons weer het bos in omdat hij niks kan bewijzen met daadwerkelijke feiten. Probeerde een zinvolle discussie te starten maar het is kansloos. Hij was er wel weer snel bij maar kwam weer met vragen ipv antwoorden.
Volgens mij heb jij eerdere discussies hierover gemist met de uitvinder van de heilige graal (chocolade melk als sportdrank)-->DR.PIPI (PEEPEE)
xxxjes
Goede verhelderende post weer.
Goede "objectieve" discussie sarge.
Qua omvang ben jij zeker niet veel groter, misschien qua spiermassa wel. Daar kuur je ook voor.
Sterker is hij dus, dat geef je toe. Misschien met de bullshit oefeningen als curls, sideraises, flyes, maar who cares?
Waar haal jij vandaan dat ik niet fatsoenlijk train? En ik kom niet stoer doen, ik leg de feiten op tafel. Jij beweert dat Strongman niets van voeding weet, toch knap dat hij weinig voor een expert als jij onder doet.
Ok laatste reactie hierop. Laat Ibo een keer naast mij poseren...zullen we ff kijken hoe enorm veel het verschilt. Laat ibo dan nog een keer naar zo'n laag vet% als mij gaan, doen we het dan nog een keer over. Kan je nu al zeggen dat er niet veel van hem over blijft als hij op 7% staat.
Ik geef nergens toe dat hij sterker is. Enige oefening waarop hij duidelijk sterker is is de deadlift. Overige pak ik meer gewicht. Dus wat zei je?
Jij niet mijn liefste maar dr.pipi is de uitvinder van het zogenaamde bruine goud alleen hij stuurt ons weer het bos in omdat hij niks kan bewijzen met daadwerkelijke feiten. Probeerde een zinvolle discussie te starten maar het is kansloos. Hij was er wel weer snel bij maar kwam weer met vragen ipv antwoorden.
Volgens mij heb jij eerdere discussies hierover gemist met de uitvinder van de heilige graal (chocolade melk als sportdrank)-->DR.PIPI (PEEPEE)
xxxjes
Je typt echt als een 12 jarige meisje met je kusjes, met benamingen als 'het bruine goud' en dr pipi. Dat zegt wel weet iets over je niveau. Je weet heel goed dat ik al eerder heb aangegeven dat ik niet ga aantonen waarom ik chocomel zo goed vind en je weet de reden waarom. Maar het verschil is, het maakt mij niet uit of jij wel of niet aan de chocomel gaat. Jij daarin tegen wil dolgraag aantonen dat whey + vitargo beter is. Dus als jij mensen wil overtuigen, ligt de bewijslas bij jou.
Dus dan gaan we vervolgens je argumenten eens onder de loep nemen:
Wat bedoel je precies? Dat wehey een uitgebreider aminoprofiel heeft? En in wel opzicht is dat beter dan?
En in welk opzicht is de complexiteit van de carbs van vitargo beter dan?