spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
spiertje16 zei:

Brolly zei:Ik ben best bereid om erin te verdiepen, wat me tegenhoudt is die opdringerigheid van gelovigen :S
EricR zei:Maar kan een gelovige nou eens uitleggen waarom God het heelal zo onmetelijk groot heeft gemaakt en er op dat gebied eigenlijk niks over in de bijbel staat? Waar is de logica van een onmetelijk groot heelal en dan een miniscuul waterdruppeltje daarin waar wij op leven. Zo klein dat een atomair deeltje dichter bij ons staat qua schaal dan het heelal staat tot de aarde.
God heerst dus over een proton of neutron in een onmetelijk grote ruimte. Vrij wazig.
Brolly zei:Misschien is het een domme gedachte maar wordt geloof en ''het eeuwige leven'' niet gewoon aangegrepen omdat mensen bang zijn voor de dood ? ( Het onbekende )

Lauw zei:En waarom zijn er parasitaire aanoeningen en dodelijke virussen die niet bepaald voor een elegante snelle dood zorgen? Is dat ook God's creatie?
Waarom laat God haar kinderen zinloos lijden? Waarom is er leed waar mensen geen enkele invloed op hebben maar wat ze wel overkomt en wat hun en hun directe omgeving in de diepste ellende stort? Kun je je bij dat soort leed iets voorstellen Jacoba? Ik word echt niet goed van dat zweverige gelul van je.

Dat is net zoiets als een vader die met een injectienaald zijn kind express aids geeft om te testen of dat kind wel van zijn vader blijft houden? de logica ontgaat me compleet).Lauw zei:Het beeld van God dat door de meeste religies wordt gepredikt klopt niet met de realiteit.
Lauw zei:Het probleem ligt bij de mens, en niet bij religie.
)...
the better dayz zei:Ok...eerst en vooral..God heeft ons geloof gegeven...religie is uitgevonden door de mens...(daarom heb ik dus geen religie, maar ben gewoon gelovig)...
En al die ziektes enzo...das idd doorde mensen zelf.
moest iedereen wat meer om een ander geven, en wat beter volgens God zijn principes denken...gingen er geen "vuile" ziektes zijn, want iedereen helpt elkaar, ook geen aids want neuke met iemand mag in principe pas als je getrouwd bent, en das dan ook de enigste die je doet he...
En mss heeft God de mensen wel een heelal gegeven om hun mee bezig te houden...want mensen zijn toch zoooooo nieuwsgierig![]()