- Waardering
- 239
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 116kg
eduardjanssen zei:1.
O brother...
Je zegt hiermee gewoon dat 3/4 niet verder is gekomen dan de basisschool.
klopt...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eduardjanssen zei:1.
O brother...
Je zegt hiermee gewoon dat 3/4 niet verder is gekomen dan de basisschool.
guardian zei:Dat is ook zo. Zolang mensen denken in termen van goed of slecht zullen ze oorlog voeren zowel op grote als op de allerkleinste schaal. Daarom dat ethische overtuigingen ook zo gevaarlijk zijn.
Leviathan zei:Als iedereen zich nu gewoon lekker bezighoudt met het verbeteren van hun eigen levenskwaliteit, dan zou er helemaal geen reden tot oorlogsvoering hoeven te zijn.

enk gewoon allemaal na voor je iets post.
?jacoba zei:Gewoon elkaar met respect behandelen.
Is toch niet zo moeilijk?
Leviathan zei:Je hebt het over Nederland anno 2006.![]()
Oftewel het Post-Pim&Theo Tijdperk
?jacoba zei:.
Gewoon elkaar met respect behandelen.
bouwens62 zei:Jij bent toch dezelfde jacoba die homo's veroordeeld? Of heb ik dat nu verkeerd......

Leviathan zei:Als iedereen zich nu gewoon lekker bezighoudt met het verbeteren van hun eigen levenskwaliteit, dan zou er helemaal geen reden tot oorlogsvoering hoeven te zijn.

Overspel is ook verboden, maar jij bent er trots op dat je het doet. Jij hebt in zo'n discussie al helemaal geen geloofwaardigheid.klusmier zei:homofiel zijn is een ziekte, de man is voor de vrouw geschapen en de vrouw voor de man...........
idd, staat OOK in de Bijbel!
![]()
dj_phreak zei:Overspel is ook verboden, maar jij bent er trots op dat je het doet. Jij hebt in zo'n discussie al helemaal geen geloofwaardigheid.
klusmier zei:ik heb nooit lichamelijk overspel gepleegd, alleen volgens de Bijbel is de begeerte al overspel.........
geloofwaardigheid bereik je alleen door eerlijk te zijn, ik heb er spijt van en allang mijn zonden beleden!

bouwens62 zei:Jij bent toch dezelfde jacoba die homo's veroordeeld? Of heb ik dat nu verkeerd......
?Peoples zei:![]()
heb je weer last van je adhd? je begint nu slap te lullen namelijk![]()
?Peoples zei:![]()
heb je weer last van je adhd? je begint nu slap te lullen namelijk![]()

Ja, slachtoffer. Ik zal ophouden hem (en jou, blijkbaar) met gemene dingen als feiten en logica (ergo: "prietpraat"jacoba zei:jullie lezen wat jullie willen lezen,prima toch
Ik vind alleen de houding waarmee jullie je tegenover
the better dayz opstellen ronduit belachelijk.
Een ventje van 19 jaar bestoken met dit soort prietpraat.
En hem dan nog aanvallen met dat hij te weinig geleerd zou hebben.....
Oh ik begrijp wel dat hij zelf aan de discussie meedeed hoor.
) te bestoken. Ik laat me wel door een jongetje van 19 zonder opleiding en denkvermogen de les lezen. Is dat je bedoeling?respect verdien je, dat krijg je niet gratis bij een pak koffie. Hij heeft het kleine beetje respect wat hij had al verloren na zn 2e of 3e post in dit topic.Ik wil gewoon zeggenenk gewoon allemaal na voor je iets post.
Geld voor iedereen in dit topic.
Gewoon elkaar met respect behandelen.
Dus je hebt je vriendin waar je zo mee liep te pimpen gedumpt? Of heb je de makkelijke weg genomen: je zonden belijden, drie weesgegroetjes gedaan, en daarna lekker weer van voren af aan begonnen?klusmier zei:ik heb nooit lichamelijk overspel gepleegd, alleen volgens de Bijbel is de begeerte al overspel.........
geloofwaardigheid bereik je alleen door eerlijk te zijn, ik heb er spijt van en allang mijn zonden beleden!
dj_phreak zei:Nogmaals: grappig dat het geloof hier op dit forum wordt verdedigd door 3 mensen, waarvan er 2 geen fatsoenlijke zin uit kunnen persen en de derde enorm hypocriet is. Zegt volgens mij wel wat over het geloof en de mensen die er behoefte aan hebben.
Is er een gelovige hier die wel intelligente dingen te zeggen heeft: een goede discussie lijkt me zeer prettig. Dit is net als met kleine kinderen een discussie houden: maakt niet uit met welke argumenten je komt, sneeuw blijft zwart.

Als het tegennatuurlijk is, dan komt het ook niet voor in de natuur. De wetenschap leert, dat het wel in de natuur voorkomt. Dus of de wetenschap over de hele wereld liegt, of de bijbel liegt.jacoba zei:Wat Klus zei is gewoon waar.
Man en vrouw zijn voor elkaar geschapen.
En wanneer 2 mannen met elkaar gaan is dat gewoon tegennatuurlijk.